Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Ja
Veldig uflaks også :)
Jeg har blitt godkjent TO ganger. Selv om helsa er på langt nær, der den var første gangen nå.
Så jeg har god tru jeg :) Jeg var nervøs for meg selv, men gikk gjennom jeg også :)

Ja, jeg er KJEMPE nervøs.. Kommer sikkert til å ha nerver i spinn på selve dagen :P

Hvordan føler du deg nå da?

Ja

Ja, jeg er KJEMPE nervøs.. Kommer sikkert til å ha nerver i spinn på selve dagen :p

Hvordan føler du deg nå da?

Jeg hadde skikkelig nerver den dagen, haha, men gikk SÅ fint :) Var ikke noe å grue seg for :)

Nå, er det litt høst. Det er mye mørkt, kaldt og trist. Så kjenner litt på det. Også i dag er det akkurat dagen jeg skulle hatt termin med den kjemiske i vinter :sorry: Så mange tanker om dagen.

Og kroppen, tja, den er som den pleier. Jeg kjører den litt hardt om dagen, siden jeg maler og ordner ett soverom :rolleyes:

Jeg hadde skikkelig nerver den dagen, haha, men gikk SÅ fint :) Var ikke noe å grue seg for :)

Nå, er det litt høst. Det er mye mørkt, kaldt og trist. Så kjenner litt på det. Også i dag er det akkurat dagen jeg skulle hatt termin med den kjemiske i vinter :sorry: Så mange tanker om dagen.

Og kroppen, tja, den er som den pleier. Jeg kjører den litt hardt om dagen, siden jeg maler og ordner ett soverom :rolleyes:

Ikke slit deg helt ut da :)
Hva liker du å gjøre på høsten? :)

Ikke slit deg helt ut da :)
Hva liker du å gjøre på høsten? :)

Prøver å unngå det :) Men det blir såååå fint :Heartred
Og jeg er så fornøyd med fargen på veggen. Gleder meg til å møblere inne der :)
Vi er bare litt uenige i skap. Jeg ønsker nytt og han er usikker enda. Om å pusse opp det gamle, eller kjøpe nytt :knegg:

Det går mye i brodering nå, for liker å gi det i julegaver. Men er mye jobb. Men koser meg veldig med å pusle med det.
Også Mot i Brøstet på TVn mens jeg gjør det. Og gjerne en katt, eller to, ved siden av meg :Heartblue
Jeg har tre, men ei liker ikke de andre, så alle tre er sjelden på samme sted :hilarious:

Prøver å unngå det :) Men det blir såååå fint :Heartred
Og jeg er så fornøyd med fargen på veggen. Gleder meg til å møblere inne der :)
Vi er bare litt uenige i skap. Jeg ønsker nytt og han er usikker enda. Om å pusse opp det gamle, eller kjøpe nytt :knegg:

Det går mye i brodering nå, for liker å gi det i julegaver. Men er mye jobb. Men koser meg veldig med å pusle med det.
Også Mot i Brøstet på TVn mens jeg gjør det. Og gjerne en katt, eller to, ved siden av meg :Heartblue
Jeg har tre, men ei liker ikke de andre, så alle tre er sjelden på samme sted :hilarious:

Katter er absolutt bestemte vesner ;)

Ett bilde sier mer enn tusen ord...
Oppstart på torsdag og neste kontroll onsdag. Dette blir spennende og skummelt på en gang

Så herlig [emoji4] Nå er du straks i gang med sprøyter! Nå kommer tiden til å gå fort [emoji5] Skal du ta cetrotide også? Jeg heier, dette skal nok gå fint [emoji4] Masse lykke til!

Så herlig [emoji4] Nå er du straks i gang med sprøyter! Nå kommer tiden til å gå fort [emoji5] Skal du ta cetrotide også? Jeg heier, dette skal nok gå fint [emoji4] Masse lykke til!

Nei, skal ikke ta det, hva er det for? Blir nysgjerrig jeg, hehe.
Skal bare ha Gonal F, også Otrivelle sprøyta. Det blir spennende utover.

Du trenger ikke cetrotide siden du går på spray! Cetrotide hindrer at man får eggløsning før uttak, og det er det sprayen gjør hos deg! Cetrotide/orgalutran får på man på kort protokoll[emoji5][emoji5]

Lykke til med sprøytestart[emoji173]️[emoji173]️

Du trenger ikke cetrotide siden du går på spray! Cetrotide hindrer at man får eggløsning før uttak, og det er det sprayen gjør hos deg! Cetrotide/orgalutran får på man på kort protokoll[emoji5][emoji5]

Lykke til med sprøytestart[emoji173]️[emoji173]️

Ah, det er den ekstra sprøyta det, som forhindrer eggløsning. Takk for infoen :)
Det er så mange navn på disse medisinene, så jeg blir litt forvirra med alle navna.

Glemte å si takk :) Blir utrolig spennende med sprøytestart.
Men jeg har trua :)

Ser du fikk svar [emoji4] Jeg kan ingenting om sprayen, så jeg visste ikke at den fungerte som el-hemmende [emoji4] Så deilig med bare en sprøyte [emoji16][emoji322][emoji322] Og det er en penn! Og nålen er nok supertynn, så det der går nok helt strålende [emoji257]

Ser du fikk svar [emoji4] Jeg kan ingenting om sprayen, så jeg visste ikke at den fungerte som el-hemmende [emoji4] Så deilig med bare en sprøyte [emoji16][emoji322][emoji322] Og det er en penn! Og nålen er nok supertynn, så det der går nok helt strålende [emoji257]

Ja, sprayen er til for å hindre EL, så den skal jeg fortsette på :) Veldig enkelt med en spray to ganger i døgnet, nå har jeg to spray to ganger i døgnet, så skal halveres :)

Ja, spissen er den tynneste jeg har sett noengang. Så det var litt beroligende :)

Ja, sprayen er til for å hindre EL, så den skal jeg fortsette på :) Veldig enkelt med en spray to ganger i døgnet, nå har jeg to spray to ganger i døgnet, så skal halveres :)

Ja, spissen er den tynneste jeg har sett noengang. Så det var litt beroligende :)

Blir bra dette her [emoji173]️

Blir bra dette her [emoji173]️

Men jeg driver stadig å drømmer om å sprøyte meg selv om natta, og går stadig igjennom det i hodet for å forberede meg :)
Herregud, jeg er snart ordentlig i gang :wideyed::D

Lese litt og sette meg litt mer inn i ting...
Kjekt meg litt selskap til jobben. Hehe. Kattepuser lurer seg ofte med på bilder:angelic:
Snapchat-876904533.jpg

Men jeg driver stadig å drømmer om å sprøyte meg selv om natta, og går stadig igjennom det i hodet for å forberede meg :)
Herregud, jeg er snart ordentlig i gang :wideyed::D

Det er i alle fall ikke noe å grue seg til [emoji4] Du kommer mest sannsynlig til å være sjokkert over hvor enkelt og lite skummelt det var [emoji4] I morgen er du i gang [emoji322][emoji322]

Det er i alle fall ikke noe å grue seg til [emoji4] Du kommer mest sannsynlig til å være sjokkert over hvor enkelt og lite skummelt det var [emoji4] I morgen er du i gang [emoji322][emoji322]
Ja, jeg håper på det jeg også. For den nåla er jo supertynn! Så prøver å tenke fine tanker og ikke stresse meg veldig opp :)

Back
Topp