Er din gutt og?Det er min og, tror ikke er det all verden til egg inni der
Den drømmen din var bare så veldig hysterisk morsom
Jeg har ikke drømt noe lignende enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er din gutt og?Det er min og, tror ikke er det all verden til egg inni der
Han er absolutt en gutt ja, så det er ikke så rart at ikke egglagrene hans ikke er all verdenEr din gutt og?
Den drømmen din var bare så veldig hysterisk morsom
Jeg har ikke drømt noe lignende enda
Da har hannkatta her samme trøbbeletHan er absolutt en gutt ja, så det er ikke så rart at ikke egglagrene hans ikke er all verden
Ja nei da blir det IVF på hele gjengen daDa har hannkatta her samme trøbbelet
Hadde det vært en av hukattene, så hadde det vært annerledes, men de kan ikke få unger de heller
Lurer på om jeg blir fort anmeldt til dyrevernet om jeg begynner å sprøyte katteneJa nei da blir det IVF på hele gjengen da
Lykke til på kontroll i morgen! Krysser fingrene for fine egg på vei
Masse lykke til med ny kontroll imorra[emoji5] håper du får en dato for uttak[emoji7]
Lykke til på kontroll i morgen [emoji4] Håper du har Max 14 follikler og at de har vokst seg store nok til uttak De skal vel være minimum 17-18 mm før de er klar mener jeg. (Er ikke 100% sikker på antall mm som er minimum, men mener at det er i nærheten av 17-18mm).
Jeg hadde dessverre ganske mange før kontroll, og det bekymrer meg. Men hun sa ikke noe om det hun jeg var hos på onsdag.
Hun sa normalt antall egg. Så litt forvirra
hun sa 17-19 mm, så mine må vokse ganske mye, siden de var 7-9 på onsdagen. Så har en følelse for at det blir litt flere sprøytedager og en kontroll til. Men man vet jo aldri
Tusen takk Vi er nå våkne og gjør oss sakte, men sikkert klare for dagens gjøremål.Håper det går fint i morgen [emoji4] Masse lykke til! Håper de har vokst masse og at det ikke er for mange [emoji4]
Tusen takk Jeg er superspentMasse lykke til på kontroll i morgen [emoji4]
Godt selskap jaDe lyser utrolig opp en relativt kjedelig hverdag
Veldig ulike er dem, utrolig moro og se hvor ulike dem er.