Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Ja, hadde de bare sagt noe om det på UL men det gjorde de ikke, så ds tenkte jeg faktisk ikke på det! Mitt første IVF forsøk også så litt fersk!

Hadde uttak på St.olavs, skal ringe inn etterpå - de hat jo kun sånn ringetilbake system så ikke sikkert de ringer idag fordet!

Ja, nå skal du ruge helt til juni ❤️
Håper du har ett gullegg på frys, men kjedelig å vente og ikke få inn etter alle hormonene.
Så dumt at du ikke fikk vite noe på forhånd.

Håper jeg skal ruge så lenge, hadde vært veldig godt å bli ferdig som prøver for en stund nå :)
Og ruge lenge og vel.

Håper du har ett gullegg på frys, men kjedelig å vente og ikke få inn etter alle hormonene.
Så dumt at du ikke fikk vite noe på forhånd.

Håper jeg skal ruge så lenge, hadde vært veldig godt å bli ferdig som prøver for en stund nå :)
Og ruge lenge og vel.

Håper det :happy:

Gleder meg sinnsykt til å være ferdig som prøver jeg også, bruker så mye tid å tenking på det! o_O

Håper det :happy:

Gleder meg sinnsykt til å være ferdig som prøver jeg også, bruker så mye tid å tenking på det! o_O
Det gjør jeg også, veldig lei av å være prøver nå kjenner jeg... Så blir godt å bli ferdig med denne tida her :)
Har dere prøvd lenge? :)

Det gjør jeg også, veldig lei av å være prøver nå kjenner jeg... Så blir godt å bli ferdig med denne tida her :)
Har dere prøvd lenge? :)

Vi har prøvd i 2 år og 7 mnd nå, hatt to SA og en negativ inseminering, 9 runder med hormontabletter hos spiren fertilitetsklinikk før vi nå tok steget til IVF..

Hva med dere?

Vi har prøvd i 2 år og 7 mnd nå, hatt to SA og en negativ inseminering, 9 runder med hormontabletter hos spiren fertilitetsklinikk før vi nå tok steget til IVF..

Hva med dere?
Vi har prøvd siden desember 2015, så 2 år og 9 måneder her, men prøvde 6 år med eksen også.
Så har blitt 11 år i tid, og 9 år som aktiv prøver. Så håper jeg slipper å være prøver mer nå.

Krysser alt som krysses kan for det[emoji170]
Godt med fingerkryssing :)

Veldig rart å tenke på at jeg har fire, fine egg, som bare koser seg nå:Heartred

For meg er dette heldigvis nr 2, fikk ei jente i 2012 helt uten problemer! Med samme mann som nå..
Rart..

Det har hjulpet mye tror jeg ❤️
Jeg hadde gitt myyye for å ha vært mamma alt.
Håpa å bli en ung mor, men livet blir ikke alltid som man håper på.
Men samboeren nå blir den helt perfekte pappa.

Jeg hadde gitt myyye for å ha vært mamma alt.
Håpa å bli en ung mor, men livet blir ikke alltid som man håper på.
Men samboeren nå blir den helt perfekte pappa.

Ja, det skjønner jeg! Ha tatt meg i det mange ganger p være takknemlig for hun jeg har!

Livet blir ikke alltid som tenkt men du blir ei fantastisk mor uansett alder, det er jeg sikker på.

Ja, det skjønner jeg! Ha tatt meg i det mange ganger p være takknemlig for hun jeg har!

Livet blir ikke alltid som tenkt men du blir ei fantastisk mor uansett alder, det er jeg sikker på.
Jeg har tre katter, som er som barna mine, og jeg er veldig, veldig, glad for at jeg har dem :)
De gir hverdagen liv :)

Takk :) Jeg skal i alle fall gjøre alt for å bli en bra mamma :)

Siste kvelden før jeg ruger :)

Litt sår i magen i dag, det gikk helt fint, helt til litt utpå ettermiddagen, da ble det litt sårt.
Men ikke så rart det. Med tanke på gårsdagen :)

Nå sitter jeg inne og ser på TV og slapper av. Egentlig gjort det mye i dag.
Kjæresten jobber litt på stabburet med å rydde litt der.

For en tanke.

Klaga litt i stad, for jeg er litt oppblåst etter alle medisiner, og klaga til samboeren, at buksa var trang... Fordi magen var stor.
Da så han på meg... Og sa.
"... og det forblir den i over ett år til..." Fikk jeg til svar. Vi er realister begge to, men vi koser oss litt med tanken også :Heartpink

Toget triller inn til Lillestrøm... Jeg er på vei til Oslo og Rikshospitalet. Om halvannen time er timen min.

Snart skal ene egget på plass :Heartblue
Håper det biter seg fast helt til sankt hans :dummy1::dummy:

Jeg er ruger!
Legen hadde trua på egget.
Og vi har to, av tre mulige, på frys :Heartbigred
:talk017

Back
Topp