~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Dét skjønner jegJaaa, jeg er sååå fornøyd jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dét skjønner jegJaaa, jeg er sååå fornøyd jeg
Hvordan slår de deg ut ? Har du mye igjen å male ?Rugedag 2 nærmer seg slutten. Og jeg som ikke synes det er lenge siden nesespraystart
Jeg malte litt på rommet igjen istad. Men etter en halvtimes tid, måtte jeg kaste inn håndkleet.
Alle dosene med Crinone slår meg ut kjenner jeg... Men ble litt maling da. Men burde ha blitt ferdig snart...
Jeg er mye kvalm og uggen. Men kan være fibroen som merker høsten også.Hvordan slår de deg ut ? Har du mye igjen å male ?
Litt prosjekt fremover med andre ordJeg er mye kvalm og uggen. Men kan være fibroen som merker høsten også.
Men ble svimmel så måtte bare gi meg. Men fikk malt litt.
Har igjen undersida av taklistene, og ett strøk på to dører. Også male over alt det hvite jeg har søla på det grå når jeg har malt lister.
Det er ikke så reint lite
Også lakke 2-3 strøk på gulvet.
Men har malt en gang og nesten hele rommet, så er ikke mye igjenLitt prosjekt fremover med andre ord
Rugedag 4 straks fullført.
Crinonen tuller med meg, og det er fryktelig slitsomt.
- Nyser veldig
- Kvalm i bølger
- Trøtt!
- Blir fort svimmel
- Sliten
- Mensmurringer som kommer og går
- Ømme pupper
Det håper jeg også, hadde vært godt å komme videre nåSå utrolig spennende! Håper virkelig spiren klorer seg fast!
Hvordan var det å hente ut egg? Gjorde det vondt?
Det håper jeg også, hadde vært godt å komme videre nå
Det var mye mindre vondt enn jeg trodde Ble godt neddopa, så var ikke noe problem.
Synes innsett var mer vondt, men det var fordi han fomla og sleit med å finne frem inni der...
Så var ingenting å grue seg til synes jeg
Glad i å male du da ?Men har malt en gang og nesten hele rommet, så er ikke mye igjen
Har på tre år malt to trappeganger, ei stue, noe kjøkken, en gang og ett soverom.
Så her går det i maling. Men bare bli ferdig med listene nå, så kan jeg ta gulvet
Da kommer elektrikeren også (Samboeren) Også er rommet klart
Tenk om de symptomene bare blir sterkere og sterkere duRugedag 4 straks fullført.
Crinonen tuller med meg, og det er fryktelig slitsomt.
- Nyser veldig
- Kvalm i bølger
- Trøtt!
- Blir fort svimmel
- Sliten
- Mensmurringer som kommer og går
- Ømme pupper
Det gjorde jeg også, men jeg hadde fått ned fra 34 til 29 i BMI, så var ikke redd for den.Så bra
Jeg er er bare redd for forsamtalen. At jeg ikke vil klare å gå ned nok og ikke bli godkjent
Har igjen to soverom og ei loftstue nå. Og vurderer å male vegga på do også. Der er alle vegga helt hvite.Glad i å male du da ?
Skal jeg nyse noe mer nå, da må jeg begynne med bleie tror jegTenk om de symptomene bare blir sterkere og sterkere du
Det gjorde jeg også, men jeg hadde fått ned fra 34 til 29 i BMI, så var ikke redd for den.
Var mer av andre faktorerer, men jeg glei igjennom uten feil Tror ikke de er så pirkete på det.
Det kan jeg og forståHar igjen to soverom og ei loftstue nå. Og vurderer å male vegga på do også. Der er alle vegga helt hvite.
Jaaa, jeg er veldig glad i å male. Liker å forandre, og få ting "mitt".