Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Masse masse lykke til! ❤️❤️ Selv om det kanskje ikke er store sjansen for det, så må jeg jo si at jeg håper dere lykkes plutselig på egenhånd. Unner dere virkelig å få en liten til. ❤️

Her skal vi ha oppstart av nytt forsøk i August. Håper sånn at det blir det siste. Vi har ikke flere forsøk nå.
 
Masse masse lykke til! ❤️❤️ Selv om det kanskje ikke er store sjansen for det, så må jeg jo si at jeg håper dere lykkes plutselig på egenhånd. Unner dere virkelig å få en liten til. ❤️

Her skal vi ha oppstart av nytt forsøk i August. Håper sånn at det blir det siste. Vi har ikke flere forsøk nå.
Tusen takk, det er både skummelt og spennende og alt egentlig. Men er en fin aldersforskjell og få søsken, så mest det som gjør at vi velger og satse nå. Om vi er heeelt klare, vet jeg ikke. Men blir man det?

August går fort. Da har vi 2åring i hus. Det er så sykt og tenke på det. 2 år!

Men hadde vært godt og slippe ivf nå, for det er så vanskelig og få ting til og gå opp med turer innover.
Men vet aldri. Får bare se. Men med tette eggledere må jeg passe på og få tidlig ul for og se om alt er riktig. Det er superviktig viktig. Om det skulle skje.
 
Da er vi i venteland. Vente på mensen land.
Med tette eggledere er oddsen veldig jobbende i mot oss.
14 dager siden EL vondt. Så får vi se. Om den kommer snart, eller om egget ble sjenert og aldri slapp.
 
17 dager siden EL vondt, hadde litt rosafarga utflod i noen timer, for noen dager siden, og var sikker på at det var mensen.
Men den stoppa og ikke sett snurten av noe mer. Jaja.
 
Enda ingen mens her... Enda så EL vondt jeg hadde i juli.
Merkelige kropp.
 
Så kjipt at det skal være så ustabil syklus. Håper du får mensen straks sånn at kroppen får restarta seg liksom.
Jeg har Spotta bittelitt etter eggløsningsvondt. Men ikke noe mer. Og oppblåst og pms siden. Så blir litt gaaaal. Men den kommer ikke... Merkelige kroppen. Men må ned en haug kilo. Må bare komme i gang
 
Vi er søkt til søskenforsøk!
Det er litt sånn... Jippi! Endelig, WOW, allerede?! og Hjelp på en gang.
Men vi er søkt inn. Så får vi se da.
 
Hei, driver du med søskenforsøk? lykke til!! :)
Ps vi har vært på Maigaard I Danmark og går nå å venter på. å teste på mandag... blir vanskelig å vente ikke sikkert jeg klarer det. kan foresten anbefale klinikken utrolig mye, de virker utrolig dyktige!! :) Sist ble jeg gravid på første fersk forsøk på Livio klinikken, så i fjor ble det to fryseforsøk dom desverre ikke gikk. Men Maigaard trodde det at jeg ammet ganske mye kanskje var årsak. og nå hstt forsøk på Maigård. kunn ett egg befruktet riktig versus fire sist.. så vitker som alder definitivt spiller en rolle. men fikk inn ett gullegg... satser vi på. Håper det går veien, og tror fersk forsøk er noe som fungerer for meg. muligens fordi jeg reagerer positivt pp ovitrelle og hcg støtt har jeg tenkt. det er min teori. Hvordan går det med dere nå? Vi gjorde assisted hatching på Maigaard også og håper det gjør susen!! :) Har lest historie på historie om folk som endelih lykkes på en Maigaard. Om de hae samarbeid med gynekolog Martin Andresen på Smestadgynekologene. Han er også veldig dyktig. Det gjør det enklere å jeg måtte bare ha en undersøkelse av follikllene der før jeg dro til Danmark. Og egguttak ble på en lørdag som klaffet så bra.
alt i alt. fornøyd så langt, vil anbefale Maigaard og er spent på resultatet av gullegget inn. ps og egguthenting gikk fint, de var veldig dyktig på å passe åå så det ikke ble for vondt synes jeg. jeg prøvde også for første gang akupunktur etter innsett. som gikk fint og var behagelig :)
 
Nå er en ny søknad sendt, så nå blir det spennende igjen.
Skal få sendt inn politi attest og egenmelding i morgen. Også håper jeg det skjer positive ting.
Men jeg måtte skrive både ufør og hvorfor. Og det gir meg en magefølelse av at ting kan gå begge veier. Men håper det går bra, siden vi alt har ei. Men ikke godt og si.
 
Snapchat-423280156~2.jpg

Jeg føler meg så heldig. Hver eneste dag :smug:
Tenk at hun her er min.
Hun satt så fint og så på Fantorangens verden i går. Og måtte ha med Fantus, Fantorangen og Piwi.

Tida går så fort. Synes ikke det er lenge siden hun lå i magen og vi venta på henne.
 
Om noen spør om jeg ønsker flere barn, en onsdag kveld, når samboer spiller i korpset og dattera prøver alle mulige knep på og ikke sovne i senga.... Så kan det hende jeg hadde svart nei...
Jeg blir sjelden irritert og streng. Men la oss si det sånn, at i kveld ble jeg det. Men etter og ha vært streng og gitt kos, så la hun seg til og sovna på fem minutter. Etter over en halvtime med fjas i senga.
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal fjases og tulles så ekstremt de dagene jeg er alene med henne. Men er vel sånn det skal være.
Nå soves det heldigvis.

Sånn ellers er jeg på mensdag 3, eller noe der. Kom på dag 48 denne gangen. Ble 108 eller noe forrige gang.
Vekta går litt nedover. Går på sprøyter for og få den ned. Men ikke kommet i gang med trening enda. Men det kommer snart.
Ble slått i bakken av en heftig lungebetennelse før jul. Som sitter i som utmattelse enda.
 
Lungebetennelse på meg IGJEN, streptokokker på dattera og luftveisinfeksjon på samboeren.
Så vi er en fin gjeng nå.
 
God bedring til dere alle :Heartred
 
God bedring til dere alle :Heartred
Takk! Nå er de to andre grei i formen, hoster enda. Men jeg hosta blod i natt og formen er enda halv.
Men i morgen skal snupp i barnehagen igjen, det er godt for meg det. Få litt ro rundt meg.
 
30uker :wideyed: tenk at de ikke har forbedret ventetiden noe som helst!!
Da jeg hadde IVF sist, i 2019 var det 15 uker... Så over 30 uker føles som ett slag i ansiktet kan man si.
Var 4 uker til forsamtale og 12 til oppstart etter det da. Nå er det rundt 18 til samtale og enda lenger fra da til oppstart.
Det er leeeeeeenge det. Dattera rekker bursdag og vel så det på de ukene der.
 
I dag lå det brev i postkassa!
Jeg skal oppdatere mer bare jeg får oppdater samboer først.
Kaaaanskje det blir søsken her. Håpet er der.
 
Back
Topp