Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Gratulerer
Blir bra da. Og en investering i trygghet for dere alle
Jeg trenger en veldig trygg og god bil. Så dette er bare på grunn av babyen egentlig.
Håper det blir bra. Gleder meg til å få den. Håper å kunne betale og skrive kontrakt snart og hadde vært moro og hente den på torsdag, på bursdagen :)

Så når den kommer har vi to nesten like store biler ute her.
To trygge, gode familiebiler. Samboer er enig at dattera vår trenger trygg bil.
Men nå ligger gamle ute for salg. Spørs om det blir vraking, men den skal få litt tid på seg.

Første jordmortime siden koronaen kom i dag.
22.februar var siste, før det stengte.

Ny jordmor i dag, da hun forrige har slutta. Savner henne alt. Men hun håpet på å ha vakt den dagen i august lillejenta kommer.
Blir spennende med ny, håper hun er grei hun også.

25+0!
Dagene flyr avgårde og om to dager er jeg ett år eldre.
Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så "gammel" før jeg ble mamma.
Men det får gå.

Lillejenta er aktiv og liker seg. Hun er stille når hun er stille og aktiv når hun er aktiv.
Jeg er så spent på hvem det er som skjuler seg inne der.
Blir mer og mer nysgjerrig.

På butikken i dag spurte dama i kassa når babyen kommer. Og hun synes det var lenge til august.
Magen har vært tydelig en stund. Så skjønner spørsmålet. Ble fort stor av alle medisiner.

Nye "konebilen" min, ikke det at jeg er gift... Skal hentes på torsdag. Så det blir tidenes bursdagsgave.
Til meg, fra meg. Det er 31 årsgava si det!

Vedlegg

• 25+0.jpg
    25+0.jpg
    28,7 KB · Visninger: 135
Nå spurte venninna til bestemor om jeg var SIKKER på at det ikke var tvillinger? :hilarious:

Gratulerer med 25 uker

Gratulerer med 25 uker og lykke til ❤️

Gratulerer med 25 uker og lykke til ❤️
Tusen takk! Det går egentlig veldig fort nå :)
Men blir veldig spennende tider utover. Men akkurat nå er bekkenet mitt vrangt. Håper det går seg til.

Tusen takk! Det går egentlig veldig fort nå :)
Men blir veldig spennende tider utover. Men akkurat nå er bekkenet mitt vrangt. Håper det går seg til.
Føles som en evighet no kanskje, men plutselig er hun ute :woot::D husker på 17 mai i fjord, jeg var stor som en flodhest og bena så hoven som de kunne bli :laughing001 og i tillegg varmt som fy og jeg holdt på og renne vekk , her en småen snar 1 år allerede , har ikke peiling hvor tiden er blitt av :hilarious:

Føles som en evighet no kanskje, men plutselig er hun ute :woot::D husker på 17 mai i fjord, jeg var stor som en flodhest og bena så hoven som de kunne bli :laughing001 og i tillegg varmt som fy og jeg holdt på og renne vekk , her en småen snar 1 år allerede , har ikke peiling hvor tiden er blitt av :hilarious:
Jeg synes de siste 15 ukene har flydd, så håper ikke de neste går like fort, for da sliter jeg :hilarious:

Jeg skal gå i hele sommer, så jeg må bli vant til varme tror jeg :hilarious:
Blir en sommer jeg ikke glemmer. Men verdt det etter alle disse åra, så skal jeg klare meg :happy:

Om 11 timer og ett kvarter er jeg 31 år... Da kom jeg stille til verden under veldig dramatisk fødsel.
Helt livløs og uten hjerteslag i minst 20 minutter, kanskje mye, mye lenger.
Bare det at jeg sitter her, er egentlig ett mirakel. Håper jeg slipper og oppleve noe sånn.

Men i morgen skal jeg også hente bilen!
Bestemor skal være med, for jeg sliter med å få to biler med hjem.
Det blir spennende det!

Jeg synes de siste 15 ukene har flydd, så håper ikke de neste går like fort, for da sliter jeg :hilarious:

Jeg skal gå i hele sommer, så jeg må bli vant til varme tror jeg :hilarious:
Blir en sommer jeg ikke glemmer. Men verdt det etter alle disse åra, så skal jeg klare meg :happy:
Du må ha masse lykke til værtfall, jeg er bare av og til innom og sniker litt... ellers er jeg veldig lite her inne ..

Du må ha masse lykke til værtfall, jeg er bare av og til innom og sniker litt... ellers er jeg veldig lite her inne ..
Håper at hun venter til august. For vil ikke ha veldig prematur. Kanskje slutten av juli.
Men synes det går veldig fint.

Takk :) Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg mest. Tror jeg kunne tenkt meg også hoppe over fødselen og bare bli ferdig når den tida kommer. Men det blir spennende .

Gratulerer med dagen!
Kos deg med henting av ny bil og etterlengtet prinsesse i magen

Gratulerer med dagen :)
Husker jeg gruet meg en del til fødsel, men du kommer til å føle deg som en sterk superkvinne etterpå :D Veldig stor opplevelse.

Gratulerer med dagen!
Kos deg med henting av ny bil og etterlengtet prinsesse i magen
Det ble litt dårlig søvn i natt, for jeg har litt for mange sommerfugler i magen. Men den store av de har vært våken med meg og gjort det enda verre og sovne :hilarious:

Tusen takk! 31 år og ganske voksen på papiret, i hodet er det kanskje verre :hilarious:

Gratulerer med dagen :)
Husker jeg gruet meg en del til fødsel, men du kommer til å føle deg som en sterk superkvinne etterpå :D Veldig stor opplevelse.
Tusen takk Totti! Det er så rart å bli 31 år. Men siste uten barn, eller, som samboer og jeg var enige i går, vi har barn alt. Hun er tross alt her, men ikke i henda våre :Heartpink

Håper jeg føder normalt, ikke trenger keisersnitt og at alt går bra.
Har ryggmargskade, så blir ikke epidural i alle fall. Men det blir spennende og se. Er en opplevelse for livet det å føde.

Min tjukke, runde, overvektige mage har begynt og flytte på seg og hoppe når hun sparker :dummy1: :Heartbigred

Back
Topp