Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Gratulerer med over halvveis ❤️❤️

Gratulerer med 22uker og ei lita jente på vei ❤️

Gratulerer med 22uker og ei lita jente på vei ❤️
Tusen takk! Det er så rart å tenke på at det ligger ei jente der. Jeg har alltid ønska meg ei jente, men om det var 1,2 eller eventuelt 3 hadde vært det samme, og alltid drømt om natta at det kom gutt først. Så det var overraskende og koselig.
Men nå går tida så fort, at jeg føler at jeg nesten ikke henger med lenger.

Se hva vi har henta i dag :woot:
Jeg tror det begynner og gå opp for meg at vi snart er tre. Så veldig rart. Koselig. Og littegrann skummelt også :angelic:
Men så lengtet og ønsket:Heartbigred

Vedlegg

• Snapchat-1882562213.jpg
    Snapchat-1882562213.jpg
    29,1 KB · Visninger: 144
18+1 og ultralyd.
Veldig koselig å se babyen igjen.
19 cm lang, heldigvis litt mindre aktiv i dag og samarbeidet perfekt. Alt var som det skulle :dummy1:

Jordmor var overraska hvor enkelt det var å se kjønnet. Men hun viste meg og det var en veldig tydelig jentetiss :dummy1:
Ingen ekstra utstyr der.

Veldig moro å vente ei jente. Vi har hatt navnet klart der. Men ikke noe guttenavn. Men vi har vært veldig sikker på jente begge to. Lest og hatt det moro med å se på tegn på jente og gutt. Det har vært spennende å gjette og se på. Og fasongen min roper mot jente, så jeg har tulla med det lenge.

Lille Lykkelita, tenk så heldige vi er, som venter på deg :smug:

Gratulerer så mye med jenta!!!!

Jeg fikk lest noen av postene og oppdatert meg litt.
Se hva vi har henta i dag :woot:
Jeg tror det begynner og gå opp for meg at vi snart er tre. Så veldig rart. Koselig. Og littegrann skummelt også :angelic:
Men så lengtet og ønsket:Heartbigred

Jeg fikk lest noen av postene og oppdatert meg litt på hvordan det går. Så bra at at har fått bra.

Jeg er selv i uke 20 og ve på ultralyd onsdag denne uken. Og der var alt i orden jeg var sp lettet. og ... Det var en liten JENTE som var der inne. Veldig herlig!! Jeg trodde egentlig kanskje litt mer det var gutt så der var gøy og litt overraskende. Rart jeg er halvveis. Hvilken uke er du i?

Gratulerer igjen!!!

Jeg fikk lest noen av postene og oppdatert meg litt.

Jeg fikk lest noen av postene og oppdatert meg litt på hvordan det går. Så bra at at har fått bra.

Jeg er selv i uke 20 og ve på ultralyd onsdag denne uken. Og der var alt i orden jeg var sp lettet. og ... Det var en liten JENTE som var der inne. Veldig herlig!! Jeg trodde egentlig kanskje litt mer det var gutt så der var gøy og litt overraskende. Rart jeg er halvveis. Hvilken uke er du i?

Gratulerer igjen!!!

Tusen takk! Det føles så rart å ha ei jente i magen. Alltid ønska meg ei jente, men trodde det kom en gutt først. Men vi er veldig glade og teller oss nedover. Men jeg synes det er spesielt og koselig og gå gravid. Så jeg nyter det og det gjør ingenting at det er en stund til august enda.
Jeg er 22+5 i dag, så nærmer jeg 23 fullførte uker.

23 uker :love7
Det sparker, romsterer og holder på.
Men det er enten av eller på. For hun er stille som regel. Men for en fart når det er liv :dummy1:

Vedlegg

• IMG_20200421_182715_246.jpg
    IMG_20200421_182715_246.jpg
    39,1 KB · Visninger: 106
Last edited:
For noen år siden kjøpte jeg denne her.
Den var på tilbud. Og jeg la den bort. I håp om at den en gang trengtes...

:love7

... Men det gjør den nå :Heartred

Vedlegg

• Snapchat-373166029.jpg
    Snapchat-373166029.jpg
    23,6 KB · Visninger: 151
Jeg har vokst ut av skoa mine, i lengden!
Meeen, jeg vurderer sterkt å kjøpe større sandaler, for de passer ikke de heller.
Men, er det innafor med sokker i sandaler når man er gravid tru :hilarious:

Jeg har vokst ut av skoa mine, i lengden!
Meeen, jeg vurderer sterkt å kjøpe større sandaler, for de passer ikke de heller.
Men, er det innafor med sokker i sandaler når man er gravid tru :hilarious:

Siden tær er skikkelig nasty så burde alle ha sokker i sandalene :hilarious:

Siden tær er skikkelig nasty så burde alle ha sokker i sandalene :hilarious:
Jeg ble så mobba av sokker i sandala på skolen, så ikke helt turt det sida.
Meeen jeg vet ikke om jeg gidder å kjøpe både vanlig sko og sandaler. For jeg er sandal person om sommeren.
Tær er ikke det beste nei, men pleier å lakke negla med hjerter og pynt, og føler det hjelper litt :hilarious:

Det er litt fascinerende. Det er fire måneder mellom bildene sånn cirka.

Første er fra desember. Ca 7+0. Siste er fra i dag. 23+5.

Vedlegg

• _20200426_114923.JPG
    _20200426_114923.JPG
    30,7 KB · Visninger: 131
Last edited:
Jeg er så spent på 24 ukers kontrollen i morgen.
Tenk det, 24 uker. Og nå skal magen begynne å måles. Det høres litt skummelt ut.
For jeg er så redd for at hun skal være for stor.
Selv om det så bra ut i uke 18, bare at hun er litt rund og god.

Også skal jeg hente bil jeg skal prøve til i morgen i dag. Blir en spennende dag det her.

24+1
Bildet er fra i går. Hadde kontroll hos legen i går. Urinen er ikke bra. De hadde glemt å så fra at jeg var lav på jern. Forrige vikar legen. Men nå går jeg på tilskudd.

Magen ligger akkurat på mørkeste feltet på skjema. Men jenta liker seg langt opp. Så ikke så rart.

I går til i dag har jeg bil på prøve. Og vogna gikk veldig lett inn.

Vedlegg

• filter_image20200428140911.jpg
    filter_image20200428140911.jpg
    25,7 KB · Visninger: 116
  • Snapchat-1397094251.jpg
    Snapchat-1397094251.jpg
    27,8 KB · Visninger: 125
Altså... Kjære jenta til mammaen din...
Men i dag har du vært stille i hele dag, og bekymra mammaen din.
Og så kommer kvelden... Og du er våken. Det er fint det. Det liker mamma...
Men... Hvorfor ligger du og sparker mammaen din i tarmen? Er det bare denne jenta som gjør det?
For jeg får sånne meget ufrivillige knipeøvelser i, kremt, rumpa av det :hilarious: :oops:

Jeg sikler på bil. Den er dyrere enn jeg ville, men den er også en god del år nyere, gått mye mindre.
Veldig fin! Og jeg trenger ny bil...

Vanskelig valg. Kan jeg kalle det bursdagsgave til meg selv? Eller gave til lillejenta i magen...
Eller alt på en gang. Men den er så fin!

Vedlegg

• Familiebil.jpg
    Familiebil.jpg
    40 KB · Visninger: 135
Oppdatering:
Det ble bursdagsgave til meg selv...
Gleder meg til å hente den.

Gratulerer
Blir bra da. Og en investering i trygghet for dere alle

Back
Topp