Gratulerer med over halvveis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Det har gått så fort fra uke 12, så føler jeg nesten ikke har hengt med.Gratulerer med over halvveis
Tusen takk! Det er så rart å tenke på at det ligger ei jente der. Jeg har alltid ønska meg ei jente, men om det var 1,2 eller eventuelt 3 hadde vært det samme, og alltid drømt om natta at det kom gutt først. Så det var overraskende og koselig.Gratulerer med 22uker og ei lita jente på vei
18+1 og ultralyd.
Veldig koselig å se babyen igjen.
19 cm lang, heldigvis litt mindre aktiv i dag og samarbeidet perfekt. Alt var som det skulle
Jordmor var overraska hvor enkelt det var å se kjønnet. Men hun viste meg og det var en veldig tydelig jentetiss
Ingen ekstra utstyr der.
Veldig moro å vente ei jente. Vi har hatt navnet klart der. Men ikke noe guttenavn. Men vi har vært veldig sikker på jente begge to. Lest og hatt det moro med å se på tegn på jente og gutt. Det har vært spennende å gjette og se på. Og fasongen min roper mot jente, så jeg har tulla med det lenge.
Lille Lykkelita, tenk så heldige vi er, som venter på deg
Se hva vi har henta i dag
Jeg tror det begynner og gå opp for meg at vi snart er tre. Så veldig rart. Koselig. Og littegrann skummelt også
Men så lengtet og ønsket
Gratulerer så mye med jenta!!!!
Jeg fikk lest noen av postene og oppdatert meg litt.
Gratulerer så mye med jenta!!!!
Jeg fikk lest noen av postene og oppdatert meg litt på hvordan det går. Så bra at at har fått bra.
Jeg er selv i uke 20 og ve på ultralyd onsdag denne uken. Og der var alt i orden jeg var sp lettet. og ... Det var en liten JENTE som var der inne. Veldig herlig!! Jeg trodde egentlig kanskje litt mer det var gutt så der var gøy og litt overraskende. Rart jeg er halvveis. Hvilken uke er du i?
Gratulerer igjen!!!
Jeg har vokst ut av skoa mine, i lengden!
Meeen, jeg vurderer sterkt å kjøpe større sandaler, for de passer ikke de heller.
Men, er det innafor med sokker i sandaler når man er gravid tru
Jeg ble så mobba av sokker i sandala på skolen, så ikke helt turt det sida.Siden tær er skikkelig nasty så burde alle ha sokker i sandalene