Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

21.12.2019
5+4! Og i dag begynner hjertet og slå, i følge Babyverdens terminkalkulator :Heartred
Den stemmer ikke
Hjertet begynner slå 21 dager etter befruktning så det har allerede slått et par dager

Den stemmer ikke
Hjertet begynner slå 21 dager etter befruktning så det har allerede slått et par dager
Oi, det visste jeg ikke. Jeg som tenkte at i dag var det en spesiell dag :woot:

Gynekologen jeg går til kan se hjerteslag på UL 5+3, så stemmer nok det Eskimonika sier:)

Gynekologen jeg går til kan se hjerteslag på UL 5+3, så stemmer nok det Eskimonika sier:)
Men greit det var den veien da, og at det ikke var lenger til. Hehe.
Så den 5+1 på Riksen, men det var bare en flekk. Så nå kalles den Flekken her hjemme.

Men greit det var den veien da, og at det ikke var lenger til. Hehe.
Så den 5+1 på Riksen, men det var bare en flekk. Så nå kalles den Flekken her hjemme.
Ikke så lett å se hjerteslag på ul så tidlig nei, men hender man kan være heldig!
Jeg så vel 6+0 på det tidligste og da tilsvarte størrelsen 5+5 (men bare vekst i rykk og napp)

Ikke så lett å se hjerteslag på ul så tidlig nei, men hender man kan være heldig!
Jeg så vel 6+0 på det tidligste og da tilsvarte størrelsen 5+5 (men bare vekst i rykk og napp)
Blir ingen før uke 8+0 her. Så prøver å smøre meg med tålmodighet.
Men det blir spennende. Håper bare det holder i mål denne gangen.

Gratulerer med å ha kommet et godt stykke på vei!

Gratulerer med å ha kommet et godt stykke på vei!
Tusen takk :smug:
Men jeg har aldri vært så trøtt i hele mitt liv som jeg er om dagene :rolleyes:.
Jeg har ikke sett maken... Dagene går i å sove egentlig.

Åhhh, hvorfor har jeg alltid så innmari kramper om natta... :(
Fytti grisen altså, er så vondt så det er vondt å få pusta i dem :wtf:

Noen ganger hjelper det litt å tisse, andre bevege litt på meg. Og noen få ganger å gå ta en "lang tur" på do.
Nå hjalp det siste. Virker som om krampene ofte kommer om jeg må ett eller anna på do.
Men fytti grisen så vonde disse er. Menssmerter har jeg sjelden, men dette er virkelige kramper på hver side av magen.
Jeg er livredd blod hver gang det begynner :eek:

Hjelp, jeg har rota meg inn på termingruppa.
Det er litt skummelt, mer trygt her inne hos dere kjenner jeg.

Ikke lenge til du er 6 uker nå :) Snart halvveis i første trimester :)

Ikke lenge til du er 6 uker nå :) Snart halvveis i første trimester :)
På selveste juleaften :Heartbigred
Men er langt igjen enda, men håper dette holder helt ut. Gleder meg til å se, om alt går bra, på UL :Heartpink

Når er neste UL?
Den er akkurat 8+0. Så er ei stund til. Kunne ha tenkt meg en før også, men det blir midt i jula, så jeg får smøre meg med tålmodighet...

Tirsdag 7.januar er UL. Enda lenge til det egentlig.

Den er akkurat 8+0. Så er ei stund til. Kunne ha tenkt meg en før også, men det blir midt i jula, så jeg får smøre meg med tålmodighet...

Tirsdag 7.januar er UL. Enda lenge til det egentlig.

7 januar er jo ikke lenge til. Det vil jo gå kjempe fort! Jeg skal på kontroll den 06\01 og synes det er kjempe kort tid til.

Kløna, nå klarte jeg å stikke meg selv i fingeren med Fragmin sprøyta :schocked028
Nå skal vi på restaurant med familien, er besteforeldra til brødra mine som har bedt oss ut.
Jeg gruer meg, meg for jeg er så utrolig, utrolig trøtt :sleep002

7 januar er jo ikke lenge til. Det vil jo gå kjempe fort! Jeg skal på kontroll den 06\01 og synes det er kjempe kort tid til.
Jeg synes det er lenge til jeg :p
Men kanskje ikke, for jeg sover og sover om dagen. Aner ikke hvordan holde meg våken :rolleyes:

Back
Topp