Er på vei innover på buss for tog. Hater bussHvordan gikk det?
Men har time halv tre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er på vei innover på buss for tog. Hater bussHvordan gikk det?
Lykke tilEr på vei innover på buss for tog. Hater buss
Men har time halv tre.
Det er veldig godt det.Lykke til
Godt du blir passet på utover
Nei. Den er mest allergi betinget. Men er moderat overstimulert og har 130 i puls og litt dårlig oksygenmetning. Så Riksen ville ha litt mer oppfølging. Så nå sitter jeg å venter på akutten på Kongsvinger...Huff da Var det astmaen eller noe annet?
Nei. Den er mest allergi betinget. Men er moderat overstimulert og har 130 i puls og litt dårlig oksygenmetning. Så Riksen ville ha litt mer oppfølging. Så nå sitter jeg å venter på akutten på Kongsvinger...
Her er det kaos og kø.
Den lille svarte flekken satt på perfekt sted i livmora. Så håper den liker seg der .Går det bra med babyen i alt dette da? De passer vel litt ekstra på siden du er gravid?
Den lille svarte flekken satt på perfekt sted i livmora. Så håper den liker seg der .
Det var en svart runding. Men helt fin til 5+1 sa hun.
Takk! Det var helt greit å komme meg til Kongsvinger, for det hadde vært stusslig og ligge i Oslo.Godt du blir ivaretatt, og at du kunne legges inn på lokalsykehuset ditt
JaaaDet er jo kjempe bra
Jeg hadde en følelse siden jeg gikk på dobbel dose Gonal enn jeg hadde de to andre forsøkene.Kjedelig å være overstimulert, men hipp hurra for lille spire på rett plass
God bedring
Jeg kom hjem i natt, så slapp unna litt heldigvis. Men ganske sliten kjenner jeg.Håper du slipper mye sykehus
Godt den lille prikken hadde det bra!
Jaaa
Så rart å se livmora, som jeg har sett så mange ganger, men med en svart runding på ene sida.
Det var rart at den flekken er min
Veldig rar følelse å se den.Kjempe bra