Veldig rar følelse å se den.
Håper den er stor og fin neste gang jeg skal på Riksen. Håper virkelig.
Får håpe det ♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig rar følelse å se den.
Håper den er stor og fin neste gang jeg skal på Riksen. Håper virkelig.
5+3
Jeg har bestilt to digitale. Men de har ikke kommet enda. Så da jeg var innom veterinæren med katta for den månedlige sprøyta, så stakk jeg innom apoteket.
Ikke mange timene siden sist.
Men se hva jeg fikk. ALDRI fått 3+
5+3
Jeg har bestilt to digitale. Men de har ikke kommet enda. Så da jeg var innom veterinæren med katta for den månedlige sprøyta, så stakk jeg innom apoteket.
Ikke mange timene siden sist.
Men se hva jeg fikk. ALDRI fått 3+
Hadde vært så bra om den holder seg inne der nå, helt til august.Åh så morro!!! det var en fin førjulsgave
Jaa, veldig godt å se nå, aldri sett 3+ før.Gratulerer! Det er en stor milepæl <3
Hadde vært så bra om den holder seg inne der nå, helt til august.
Det hadde vært noe det. 13 års kamp, hadde vært noe å bli ferdig.Jaa det må holde nå!
Jeg har aldri fått 3+ før, så det var godt det.Gratulere!! Håper den klorer seg fast til termin!
Det var tider det, det var da det var liv på Mammanett det. Vi var en koselig gjeng der. Men alle fikk det til og ikke jeg følte jeg.Dette syns jeg er helt rørende, har fulgt deg fra min spede begynnelse på mammanett i 08 til nå, dette fortjener du så! Her krysses alt som krysses kan ❤
Aldri fått det før, så det føles veldig godt. Må den bare holde seg fast nå.Gratulerer med 3+, er så stas når den dukker opp!
Ja!Det hadde vært noe det. 13 års kamp, hadde vært noe å bli ferdig.
Jeg krysser det jeg har og håper.
Jeg krysser det jeg har og håper.
Snart halvveis til uke 12 nå, så en lang evighet til trygge tider.Jeg også