Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

5+3 :woot:
Jeg har bestilt to digitale. Men de har ikke kommet enda. Så da jeg var innom veterinæren med katta for den månedlige sprøyta, så stakk jeg innom apoteket.

Ikke mange timene siden sist.
Men se hva jeg fikk. ALDRI fått 3+:D

Vedlegg

• _20191220_122835~2.JPG
    _20191220_122835~2.JPG
    33,4 KB · Visninger: 94
Jeg har bestilt to digitale. Men de har ikke kommet enda. Så da jeg var innom veterinæren med katta for den månedlige sprøyta, så stakk jeg innom apoteket.

Åh så morro!!! :D det var en fin førjulsgave:D

Gratulerer! Det er en stor milepæl :) <3

... Kvalm... :depressed:
Men kan om det selv tenker jeg, så skal ikke klage for mye :p

Gratulere!! Håper den klorer seg fast til termin!
Jeg har aldri fått 3+ før, så det var godt det.
Takk! Fjerde gangen på to år, men aldri kommet så langt før. Selv om 5+3 ikke er langt i det hele tatt.

Dette syns jeg er helt rørende, har fulgt deg fra min spede begynnelse på mammanett i 08 til nå, dette fortjener du så! Her krysses alt som krysses kan ❤

Gratulerer med 3+, er så stas når den dukker opp! :Heartred

Dette syns jeg er helt rørende, har fulgt deg fra min spede begynnelse på mammanett i 08 til nå, dette fortjener du så! Her krysses alt som krysses kan ❤
Det var tider det, det var da det var liv på Mammanett det. Vi var en koselig gjeng der. Men alle fikk det til og ikke jeg følte jeg.
Men jeg blir att i får ikke til land. Så hadde vært godt å komme videre nå.

Håper virkelig at denne her sitter ordentlig fast nå. Det hadde vært så godt det.

Gratulerer med 3+, er så stas når den dukker opp! :Heartred
Aldri fått det før, så det føles veldig godt. Må den bare holde seg fast nå.

21.12.2019
5+4! Og i dag begynner hjertet og slå, i følge Babyverdens terminkalkulator :Heartred

Back
Topp