Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Hjemme igjen, eller, kom hjem i går.
Hatt en fantastisk tur :)

Nå venter resten av helga, før det er hverdag igjen. Og Riksen på onsdag. Veldig praktisk at jeg venter på mensen i disse dagene.
Så blir spennende å se om den kommer før onsdag. Får ikke gjort så mye om den bestemmer seg for å komme før da.
Men den er umulig å styre.
 
Jeg har helt glemt å skrive det.
Men for ei uke siden i dag, 9.juni, feira samboer og jeg 4 år sammen :)
De åra har gått veldig fort, samtidig som det kjennes ut som om vi alltid har vært sammen
 
Jeg har helt glemt å skrive det.
Men for ei uke siden i dag, 9.juni, feira samboer og jeg 4 år sammen :)
De åra har gått veldig fort, samtidig som det kjennes ut som om vi alltid har vært sammen

Hurra for 4 år! :D <3
 
Gratulerer med 4 år! ❤️
Jeg skal til riksen på tirsdag igjen! :happy:
Hva skal du nå når mens kommer?
 
Gratulerer så mye med 4år:Heartbigred
Håper de finner ut hva som gjør innsett vanskelig, stor klem og god sommer:love7
Jeg håper egentlig at de ikke finner noe. For om de gjør det, så vil jeg måtte vente leeenge før neste forsøk.
Så jeg vil bare i gang igjen. Så håper alt ser bra ut og at ikke så mye er feil.
 
Gratulerer med 4 år! ❤️
Jeg skal til riksen på tirsdag igjen! :happy:
Hva skal du nå når mens kommer?
Tusen takk :)

Om mens kommer så må jeg nok ringe å flytte timen.
Så håper at den venter til onsdag ettermiddag :nailbiting: Etter timen min.
Men ikke så greit å bestemme når den kommer. Får ingen ultralyd med mensen. Så får håpe den er litt treg.
 
Kveldsvekt i går: 78 kg
Gått 4.5 kilometer i dag.
12.363 skritt til nå.

Dagens måltider er verre.
Jeg starta med en toppris sjokolade og en Noisy drikke til frokost. To Kiwi til lunsj. En kopp kakao til mellommåltid.
Også en porsjon chillifries til middag.
Må bli flinkere på matsida...:(
 
Sove litt, før jeg skal kjøre til toget og time på Riksen i morgen, klokka 10.00.
Skikkelig spent på den timen, og håper virkelig at mensen kan vente til 11 tida i morgen med å komme...
 
Lykke til i morgen :Heartred
 
Lykke til i dag ❤️ ❤️ ❤️
 
Sitter her å venter...
Skikkelig spent kjenner jeg.
 
Hvordan gikk det?
 
Fibrokroppen gikk på en kræsj, etter en dag i Oslo. Tok første toget som går hjem, 14.00, det tok samboer også.
Og etter det var det å få handla mat, eta den også måtte han dra ut igjen på korpsspillejobb. Og jeg har landa i sofaen.
Magen hater meg, for den har bestemt seg for å gjøre opprør til de grader.

Men over til noe annet, timen.
Kom inn litt over tida, til han som satte inn første egget.
Vi hadde en fin prat. Litt frem og tilbake om å ta hysteroskopi eller ikke. Men landa på og ta det.
Så han skrev til Ullevål og ba de sette meg på prioritert lista. Så kanskje jeg kommer inn fort, eller i alle fall over sommeren.
Så blir kaanskje forsøk 3 i september. August var så og si fullt allerede for to uker sida.
Men kan hende det må vente til oktober. Men kanskje de finner noe som de kan operere, så føler at det er en viktig time før siste forsøket. Samboer var enig om det, da vi prata om det på toget. Litt i koder da, så ikke alle skjønte hva vi prata om.

Også etter å ha fortalt litt om cøliaki og barnløshet, så fikk jeg resept på Fragmin!!
Samt at jeg ikke skal slutte på Crinone/Lutines før uke 10. Uansett. Fersk skal man slutte 14 DPO, men jeg skal drøye ut første trimester. Siden jeg har påvist progesteron mangel på Kongsvinger.

Så da kan jeg ta sommerferie. Prøve å være aktiv (13.700 skritt til nå i dag er vel godkjent....)
Og prøve å presse vekta nedover.
 
Back
Topp