Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Takk :)
Jeg samler på Mummi kopper, og ganske så glad i Mummi, og da denne var på tilbud så klarte jeg ikke å la være :)
Nei, den ser jeg. Så en reklamen for momiin puter på en barneside her om dagen. De var kule
 
Nei, den ser jeg. Så en reklamen for momiin puter på en barneside her om dagen. De var kule
Altfor mye fint med Mummi på, så jeg må holde litt på lommeboka...

Har 1100 kr som skal holde i tre uker, og det gjør det ikke. For har regninger på langt mer. Og en ukes ferie.
Så her er det full sparing... Og vel så det om dagen.
 
Så fin den var! Jeg samler også på mummikopper :) har skapet fullt! Gleder meg til koppene som kommer nå i juni kommer. :)
Jeg har også mange :) Snart 40 stykker.

Alltid spennende med nye kopper.
Men kan ikke kjøpe alle, for det blir for mange :) Men de er utrolig fine.

Kjøpte en del babytøy på Lindex, da de solgte for noen år siden. Så det ligger klart.
Har vel gjort det i ti år snart. Så håper snart det er en ende på denne prøvinga nå.
 
Kan komme med en oppdatering...

På vei hjem fra Kongsvinger i dag, (Jeg prøver å få grønne fingre i sommer... Så Plantasjen er mitt andre hjem føles det ut som...) så ringte mobilen, jeg fikk svingt bilen inn på ei busslomme, da jeg så at det var ett 23 nummer.
Og joda, det var Riksen. De hadde satt meg på time på fredag, 9.juni. Men da er jeg i Harstad!
Så fikk time 19.juni isteden, siden jeg er borte ei uke. Var kjapt på likevel.

Så da blir det veiledningstime og ny ultralyd... De vil se hvorfor jeg er så vanskelig å få egget på plass i.
Om det er noe galt. Men har hatt den undersøkelsen i desember mener jeg å huske. Og hatt mange ultralyd etterpå.
Så skjønner ikke hva de kan finne som er galt... :(
Og tenk om de faktisk finner noe... Om det er noe veldig, veldig galt inne der...:(

Også er august så og si fullt. Men september kunne det være plass. Men om de finner noe, så blir det ikke noe mer forsøk før det er undersøkt og ordna.

Liker ikke helt dette her jeg... Håper at de ikke finner noe...:(
Og at jeg bare kan komme i køen igjen.
 
Kan komme med en oppdatering...

På vei hjem fra Kongsvinger i dag, (Jeg prøver å få grønne fingre i sommer... Så Plantasjen er mitt andre hjem føles det ut som...) så ringte mobilen, jeg fikk svingt bilen inn på ei busslomme, da jeg så at det var ett 23 nummer.
Og joda, det var Riksen. De hadde satt meg på time på fredag, 9.juni. Men da er jeg i Harstad!
Så fikk time 19.juni isteden, siden jeg er borte ei uke. Var kjapt på likevel.

Så da blir det veiledningstime og ny ultralyd... De vil se hvorfor jeg er så vanskelig å få egget på plass i.
Om det er noe galt. Men har hatt den undersøkelsen i desember mener jeg å huske. Og hatt mange ultralyd etterpå.
Så skjønner ikke hva de kan finne som er galt... :(
Og tenk om de faktisk finner noe... Om det er noe veldig, veldig galt inne der...:(

Også er august så og si fullt. Men september kunne det være plass. Men om de finner noe, så blir det ikke noe mer forsøk før det er undersøkt og ordna.

Liker ikke helt dette her jeg... Håper at de ikke finner noe...:(
Og at jeg bare kan komme i køen igjen.
Skjønner uroen men kjære deg jeg hadde hoppa i taket av glede.. all kunnskap er god kunnskap.. og tenk om det bare er en liten «filleting» som har skapt disse problemene i alle år? Lettere å gripe an problemene når mann vet. Klem
 
Skjønner uroen men kjære deg jeg hadde hoppa i taket av glede.. all kunnskap er god kunnskap.. og tenk om det bare er en liten «filleting» som har skapt disse problemene i alle år? Lettere å gripe an problemene når mann vet. Klem
Men de fant ingenting i desember, da de tok UL da. Så vet ikke om de finner noe annet nå.
Men jeg møter opp og tar den. Så får vi se. Greit å ta en undersøkelse. Og håpe at det ikke er noe galt.

Bare redd for om det er noe veldig galt. Som forsinker veldig.
 
Her er samlinga. Dessverre er det tre rader i nedre hylla, så alle synes ikke så godt.

Har snart 40 kopper.
 

Vedlegg

  • Snapchat-322586625.jpg
    Snapchat-322586625.jpg
    20 KB · Visninger: 82
Bildet snudde seg... Det var rart.
 
Altfor mye fint med Mummi på, så jeg må holde litt på lommeboka...

Har 1100 kr som skal holde i tre uker, og det gjør det ikke. For har regninger på langt mer. Og en ukes ferie.
Så her er det full sparing... Og vel så det om dagen.
Såpass!! Men du er vel ikke alene om regningene ? Ja,det koster med både ferie og stæsj
 
Kan komme med en oppdatering...

På vei hjem fra Kongsvinger i dag, (Jeg prøver å få grønne fingre i sommer... Så Plantasjen er mitt andre hjem føles det ut som...) så ringte mobilen, jeg fikk svingt bilen inn på ei busslomme, da jeg så at det var ett 23 nummer.
Og joda, det var Riksen. De hadde satt meg på time på fredag, 9.juni. Men da er jeg i Harstad!
Så fikk time 19.juni isteden, siden jeg er borte ei uke. Var kjapt på likevel.

Så da blir det veiledningstime og ny ultralyd... De vil se hvorfor jeg er så vanskelig å få egget på plass i.
Om det er noe galt. Men har hatt den undersøkelsen i desember mener jeg å huske. Og hatt mange ultralyd etterpå.
Så skjønner ikke hva de kan finne som er galt... :(
Og tenk om de faktisk finner noe... Om det er noe veldig, veldig galt inne der...:(

Også er august så og si fullt. Men september kunne det være plass. Men om de finner noe, så blir det ikke noe mer forsøk før det er undersøkt og ordna.

Liker ikke helt dette her jeg... Håper at de ikke finner noe...:(
Og at jeg bare kan komme i køen igjen.
Krysser fingrene for at alt er bra. Greit å få dobbeltsjekker
 
Såpass!! Men du er vel ikke alene om regningene ? Ja,det koster med både ferie og stæsj
Bilen min, kattene og mobilen min er det jeg betaler. Minuset er at de trekkes før jeg får penger igjen :rolleyes:.
Men han hjelper til, men føler det er innmari dumt å mase om penger, når han betaler alt av turen og alle andre regninger :oops:.
Jeg har betalt ei natt på campinghytte, resten har han betalt. Fly, leiebil (10.000 kr bare bilen), 1800 kr på båt, 4x netter på hotell og to camping.
Så jeg kan ikke klage :)

Bare jeg som har rotfyllt ei tann, betalt Riksen og sprøyter på katta. Og sko som ikke passa. Så ble litt mye på en uføretrygd :rolleyes:
 
Krysser fingrene for at alt er bra. Greit å få dobbeltsjekker
Det er det. Bare at det bare er noen få måneder siden sist.
Men håper at det er i orden og at vi sklir inn i køen i september.
 
Krysser fingrene for det
Det hadde vært drømmen nå, at ingenting er galt.
Vet ikke hva som kan være galt heller. Om jeg kan være "naturlig" trang inni der, eller om det er forandringer.
 
Innom og sier hei, og sier ifra at jeg blir nok borte i ei uke fra i morgen :)
Reiser på rundtur i Nord. Og legger igjen PCn hjemme.

Blir spennende med ferie og masse geocaching :)
 
Innom og sier hei, og sier ifra at jeg blir nok borte i ei uke fra i morgen :)
Reiser på rundtur i Nord. Og legger igjen PCn hjemme.

Blir spennende med ferie og masse geocaching :)
Kos deg masse på tur!!! ❤️
 
Back
Topp