Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Syklusdag 24

Sprayen begynner irritere meg, skikkelig også..

IMG_7272.jpg

Har du fått bivirkninger? Hvis det er pga tempen så har jeg aldri satt meg inn i det så skjønner det ikke[emoji23][emoji85]
Om det er sprayen, velkommen i klubben[emoji23][emoji30][emoji30]

Bivirkninger ja.. Kommer hver gang det på spray.. Bare spennende å se hvor mange uker jeg blir SM denne runden :(

Bivirkninger ja.. Kommer hver gang det på spray.. Bare spennende å se hvor mange uker jeg blir SM denne runden :(
Haff, sjøææl! Gått i 2,5 uke nå og er så sliten og lei! Hatt migrene 12 ganger på den tiden. Men vi kommer oss gjennom det og! Når er sprøytestart?

Haff, sjøææl! Gått i 2,5 uke nå og er så sliten og lei! Hatt migrene 12 ganger på den tiden. Men vi kommer oss gjennom det og! Når er sprøytestart?

Vi gjør det.. Men kan ikke gå sånn lenge på jobb kjenner jeg. Hadde jeg hatt kontorjobb så hadde det vært mulighet for pauser, men jobber aktivt med barn og undervisning..

Kontroll 16/10 og sprøytestart cirka 18/10 :) Hva med deg?

Vi gjør det.. Men kan ikke gå sånn lenge på jobb kjenner jeg. Hadde jeg hatt kontorjobb så hadde det vært mulighet for pauser, men jobber aktivt med barn og undervisning..

Kontroll 16/10 og sprøytestart cirka 18/10 :) Hva med deg?
Nei, skjønner det er vanskelig! Jeg studerer jo så kommer gjennom, men er litt forstyrrende med den prosessen her i studiene merker jeg.

Begynner IDAG! Heldigvis[emoji38][emoji1319]

Nei, skjønner det er vanskelig! Jeg studerer jo så kommer gjennom, men er litt forstyrrende med den prosessen her i studiene merker jeg.

Begynner IDAG! Heldigvis[emoji38][emoji1319]

Herlig med sprøytestart! Sjalu til tusen!

Studerer jeg også, skal levere inn 2 store arbeidskrav denne måneden.. Og jobber rundt 100 prosent ved siden av. Slik har det vært under alle forsøkene og de har egentlig ødelagt/satt studiene litt på vent da jeg har avbrutt/utsatt flere eksamener da jeg har vært dårlig. Men men, kommer straks i mål jeg også ;)

Litt spent på tempen din i dag ettersom den var på vei opp :rolleyes: Håper på EL!

Syklusdag 25

Ingen EL nå heller gitt. 8 dager siden forventet eggløsning, lite fall i tempen på nytt idag. Prøver igjen imorgen...

IMG_7273.jpg

Tror du EL kommer nå da? Tenkte på sprayen[emoji848] Håper du får blødning til nogenlunde normal tid, at det ikke blir noe kluss

Tror du EL kommer nå da? Tenkte på sprayen[emoji848] Håper du får blødning til nogenlunde normal tid, at det ikke blir noe kluss

Fikk denne av sykepleieren da jeg spurte om samme:

"Hei, det er ikke alltid man har eggløsning, eller så kan den komme senere, så bare fortsett på sprayen, og gi oss beskjed dersom du ikke får mensen før du starter med sprøytene."

Så vi får se :) Temper nok noen dager til før jeg legger det bort igjen ;)

Akkurat fått vite at jeg får en betydelig sum fra bestemoren min etter hyttesalg. Det betyr at hvis vi ikke lykkes nå er privat IVF, enten i Norge eller utlandet en mulighet. Kjenner 1000 kilo tyngde ble borte fra kroppen og at jeg er ganske lettet (selv om hun ikke vet helt omfanget av hva vi gjennomgår med denne prøvingen). ❤️

Back
Topp