Åh, så bra med pengestøtte sånn at det er en plan B om det mot formodning ikke skulle bli noe ut av neste forsøk. Jeg håper dog virkelig at dette forsøket går bedre enn forrige, og at dere får både spire og søsken på frys ut av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så bra med pengestøtte sånn at det er en plan B om det mot formodning ikke skulle bli noe ut av neste forsøk. Jeg håper dog virkelig at dette forsøket går bedre enn forrige, og at dere får både spire og søsken på frys ut av det.
Kommer veldig godt med ja. Håper dog vi ikke trenger det, men greit med en plan D (!) av alle ting. Om dette forsøket blir like elendig som forrige vet jeg ikke hva jeg skal gjøre
Det skjønner jeg veldig godt. Tror jeg hadde låst meg nede i kjelleren og kastet nøkkelen da, for hjelpes meg for en vei du har hatt.
Så gode nyheter. Håper virkelig at dere kan bruke dem på noe annet enn å få barn.Akkurat fått vite at jeg får en betydelig sum fra bestemoren min etter hyttesalg. Det betyr at hvis vi ikke lykkes nå er privat IVF, enten i Norge eller utlandet en mulighet. Kjenner 1000 kilo tyngde ble borte fra kroppen og at jeg er ganske lettet (selv om hun ikke vet helt omfanget av hva vi gjennomgår med denne prøvingen).
Så gode nyheter. Håper virkelig at dere kan bruke dem på noe annet enn å få barn.
Mye hyggeligere å bruke penger på enn å få disse små...Satser på det
Vet ennå ikke hvor mye det er snakk om, men håper vi kan bruke det som egenkapital sånn at vi får bedre plass til de små etterhvert
Mye hyggeligere å bruke penger på enn å få disse små...
Ja. Vet hva du mener.Om det er det som skal til for å få de så brukes de med "glede", men håper veldig det snart er over..
Ja. Vet hva du mener.
Krysser fingrene for dere.
Idag skulle jeg ha vært 6 uker unna termin.. Egentlig skikkelig deprimerende å tenke på sett siste halvårets elendige resultater på prøvefronten
Så trist!
Håper det snart snur, og at det blir deres tur!
Og ville svare deg her- så jeg ikke kuppet dagboka til Bringebærpudding[emoji85]
Men ja, må være en ufattelig nedtur når ingen av eggene ved uttak blir med videre! Kan ikke sette meg inn i situasjonen din, du er på en utrolig tøff reise... synes jo alle her inne på assistert er det, men fy fader så utrolig mye ekstra noen må gjennom altså!
Med oss har jo ting gått relativt fort siden vi fant ut av problemet før sommeren da. Problemet ligger jo kun hos mannen, forhåpentligvis. Jeg har jo aldri vært gravid, så vet ikke hvordan kroppen responderer på en graviditet, men da ingenting feiler meg er kanskje grunnen til at vi også har vært så heldige med mange og gode egg. Men likevel ville jeg kanskje byttet ut noe av "den enkle veien" hittil, mot at mannen kunne fått biologiske barn.
Er ingen enkel vei nei.. Men det blir verdt det den dagen vi sitter der med store mager som snart skal sprekke
Skjønner godt at dere vil det.. Dere ble satt rett på donor uten å prøve ICSI og uthenting av sæd?
Ikke ofte man er glad for det.Mensen! Da slipper jeg kontroll med blødning