Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Åh, så bra med pengestøtte sånn at det er en plan B om det mot formodning ikke skulle bli noe ut av neste forsøk. Jeg håper dog virkelig at dette forsøket går bedre enn forrige, og at dere får både spire og søsken på frys ut av det. :Heartred

Idag skulle jeg ha vært 6 uker unna termin.. Egentlig skikkelig deprimerende å tenke på sett siste halvårets elendige resultater på prøvefronten :(

Åh, så bra med pengestøtte sånn at det er en plan B om det mot formodning ikke skulle bli noe ut av neste forsøk. Jeg håper dog virkelig at dette forsøket går bedre enn forrige, og at dere får både spire og søsken på frys ut av det. :Heartred

Kommer veldig godt med ja. Håper dog vi ikke trenger det, men greit med en plan D (!) av alle ting. Om dette forsøket blir like elendig som forrige vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :(

Kommer veldig godt med ja. Håper dog vi ikke trenger det, men greit med en plan D (!) av alle ting. Om dette forsøket blir like elendig som forrige vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :(

Det skjønner jeg veldig godt. Tror jeg hadde låst meg nede i kjelleren og kastet nøkkelen da, for hjelpes meg for en vei du har hatt. :sorry:

Det skjønner jeg veldig godt. Tror jeg hadde låst meg nede i kjelleren og kastet nøkkelen da, for hjelpes meg for en vei du har hatt. :sorry:

Begynner å bli rimelig lei nå ja. Eller, det har jeg vært i mange måneder.. Ikke at det har gitt så mye resultater :(

Akkurat fått vite at jeg får en betydelig sum fra bestemoren min etter hyttesalg. Det betyr at hvis vi ikke lykkes nå er privat IVF, enten i Norge eller utlandet en mulighet. Kjenner 1000 kilo tyngde ble borte fra kroppen og at jeg er ganske lettet (selv om hun ikke vet helt omfanget av hva vi gjennomgår med denne prøvingen). ❤️
Så gode nyheter. Håper virkelig at dere kan bruke dem på noe annet enn å få barn.

Så gode nyheter. Håper virkelig at dere kan bruke dem på noe annet enn å få barn.

Satser på det :angelic:

Vet ennå ikke hvor mye det er snakk om, men håper vi kan bruke det som egenkapital sånn at vi får bedre plass til de små etterhvert :dummy::dummy1:

Satser på det :angelic:

Vet ennå ikke hvor mye det er snakk om, men håper vi kan bruke det som egenkapital sånn at vi får bedre plass til de små etterhvert :dummy::dummy1:
Mye hyggeligere å bruke penger på enn å få disse små...

Mye hyggeligere å bruke penger på enn å få disse små...

Om det er det som skal til for å få de så brukes de med "glede", men håper veldig det snart er over..

Om det er det som skal til for å få de så brukes de med "glede", men håper veldig det snart er over..
Ja. Vet hva du mener.
Krysser fingrene for dere.

Spraydag 10

Dager til kontroll: 6 dager
Dager til (forhåpentligvis) sprøytestart: 8 dager

Gjennomført scratching :) Håper det gjør sitt denne runden med et egg som vil forbli festet ;)

Spennende med scratching! Håper du får gode resultater denne runden, så ufattelig fortjent[emoji1374]

Og ville svare deg her- så jeg ikke kuppet dagboka til Bringebærpudding[emoji85]
Men ja, må være en ufattelig nedtur når ingen av eggene ved uttak blir med videre! Kan ikke sette meg inn i situasjonen din, du er på en utrolig tøff reise... synes jo alle her inne på assistert er det, men fy fader så utrolig mye ekstra noen må gjennom altså!
Med oss har jo ting gått relativt fort siden vi fant ut av problemet før sommeren da. Problemet ligger jo kun hos mannen, forhåpentligvis. Jeg har jo aldri vært gravid, så vet ikke hvordan kroppen responderer på en graviditet, men da ingenting feiler meg er kanskje grunnen til at vi også har vært så heldige med mange og gode egg. Men likevel ville jeg kanskje byttet ut noe av "den enkle veien" hittil, mot at mannen kunne fått biologiske barn.

Og ville svare deg her- så jeg ikke kuppet dagboka til Bringebærpudding[emoji85]
Men ja, må være en ufattelig nedtur når ingen av eggene ved uttak blir med videre! Kan ikke sette meg inn i situasjonen din, du er på en utrolig tøff reise... synes jo alle her inne på assistert er det, men fy fader så utrolig mye ekstra noen må gjennom altså!
Med oss har jo ting gått relativt fort siden vi fant ut av problemet før sommeren da. Problemet ligger jo kun hos mannen, forhåpentligvis. Jeg har jo aldri vært gravid, så vet ikke hvordan kroppen responderer på en graviditet, men da ingenting feiler meg er kanskje grunnen til at vi også har vært så heldige med mange og gode egg. Men likevel ville jeg kanskje byttet ut noe av "den enkle veien" hittil, mot at mannen kunne fått biologiske barn.

Er ingen enkel vei nei.. Men det blir verdt det den dagen vi sitter der med store mager som snart skal sprekke :)

Skjønner godt at dere vil det.. Dere ble satt rett på donor uten å prøve ICSI og uthenting av sæd?

Er ingen enkel vei nei.. Men det blir verdt det den dagen vi sitter der med store mager som snart skal sprekke :)

Skjønner godt at dere vil det.. Dere ble satt rett på donor uten å prøve ICSI og uthenting av sæd?

Ikkesant, akkurat det som holder motet oppe i en sånn prosess! Snart er det vår tur til å strutte med magene:)

Vi gjorde TESE-inngrep på mannen hvor de hentet ut vevet i testiklene. De fant ingenting. Disse ble sendt videre til Porsgrunn for å se om de kunne finne ut om det hadde vært produksjon tidligere, men med de prøvene og blodprøvene fant de kromosomfeil hos mannen. Så mest sannsynlig har han nok aldri produsert levende sædceller. Legene ga oss 2-3% sjanse for at de kunne klare å stimulere opp en produksjon ved hjelp av hormoner, og videre ut fra det var det ikke sikkert det i det heletatt kunne være brukbart. Men vi skal videre for å undersøke kromosomfeilen også muligens videre til utlandet[emoji1374]

Back
Topp