Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Min kom i går kveld, så ser at vi er rimelig likt i rute :-D

Skal inn på kontroll på mandag.

Samme dato for kontroll og sprøytestart vel? :) Men jeg er treg på å produsere egg så du har nok uttak før meg ;)

Hipp hurra for TR!! Det sier sååå mye om denne drittprosessen, er jo ingen andre som jubler for mensen[emoji23][emoji23]

Hipp hurra for TR!! Det sier sååå mye om denne drittprosessen, er jo ingen andre som jubler for mensen[emoji23][emoji23]

Hahaha, nei :P Forventet ikke blødning før til uken mht at jeg ikke har hatt eggløsning så skvatt skikkelig kan du tro :angelic:

Men med blødning er vi ett skritt videre frem til neste onsdag med sprøytestart og starten av november med uttak ❤️

Hahaha, nei :P Forventet ikke blødning før til uken mht at jeg ikke har hatt eggløsning så skvatt skikkelig kan du tro :angelic:

Men med blødning er vi ett skritt videre frem til neste onsdag med sprøytestart og starten av november med uttak [emoji173]️

Veldig bra at den kom[emoji173]️[emoji173]️ jeg jublet for mensen både i mars, april, juli og august, da var man lissom et steg nærmere forsøk! Så jeg forstår deg veldig godt[emoji7][emoji7]

Så braa [emoji3] når blir sprøytestart da? (Ikke så god peiling på lang protokoll)

Masse lykke til ViktoriaH [emoji173][emoji173] nå må det virkelig bli din tur!! [emoji173]

Woho! Så bra :D Nå er det bare for spiren å gjøre jobben sin altså ❤️

Syklusdag 2, spraydag 13

3 dager til kontroll før sprøytestart om 5 dager. Med andre ord ikke så lenge igjen nå :)

Ellers er det skikkelig frustrerende med jobb for tiden.. Har nå 50 prosent fast, ca 25 prosent vikariat for ei som plutselig nå kommer tilbake (var dog forventet men skaper jo litt trøbbel) og ca 20 prosent ekstra som lærer. Mister jeg de 25 prosentene er jo det nesten 5000 utbetalt i måneden (ja, jeg har ræva lønn!) og det er mye når lønnen er på rundt 19.000 ut hver måned.. Blir mildt sagt frustrert kan du si..

Spraydag 16

Kontrollen idag viste en cyste/follikel på 13-14 mm så jeg må spraye en uke til før ny kontroll. Legen sa rett ut at jeg var umulig å få medisinert riktig (de hadde til og med konsultert med andre klinikker), så han kunne ikke gi noen garantier for hvordan denne runden skulle ende. Ny sprøytestart er satt til onsdag 25/10 om det ser greit ut mandagen.

Så leit at veien skal bli så kronglete for dere fine deg. Ønsker av hele mitt hjerte at dere skal lykkes[emoji177]

Masse lykke til! Håper at dette blir det siste forsøket du må gjennom før du blir mamma :)

Kjedelig å måtte spraye lengre... :meh:
Hva tenker de kommer til å skje med cysten? Sprekke? Skrumpe inn?

Back
Topp