Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spraydag 23
Siste dag med dobbel dose spray! Imorgen hentes medisiner og neste onsdag allerede er første kontroll.. Men så var det dette med sykemelding og avslapning da. Jeg er utslitt! Men jeg kvier meg skikkelig til å bli sykemeldt da det er mas med jobben. Men sover jo fra jeg kommer hjem og av/på til jeg skal legge meg for kvelden. Null energi. Og har i tillegg en del obligatoriske innleveringer denne uken.. Vanskelig altså
Husk at du går gjennom noe som er veldig krevende både psykisk og fysisk. Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men ikke press deg for hardt. Det kan gå utover deg senere (snakker av erfaring). Tenk på deg selv!!!! <3
Tenk på deg selv! Du holder jo på med et veldig viktig prosjekt [emoji173]️ Ingen vil takke deg om du sliter deg ut på jobb.
Jeg unner deg så veldig en spire i magen nå. Håper legene har knekt koden for å bake fine egg hos deg nå[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Spennende med sprøytestart! Synes plutselig tiden har gått så fort når jeg leser gjennom siden sist du hadde uttak. Mens man selv føler tiden snegler seg av gårde så går det så fort for alle andre
Skjønner at du tenker på det med SM, er i samme situasjon selv med vikariat som snart går ut. Får dårlig samvittighet ovenfor jobb ved å være så mye borte, men likevel så støtter mannen med å si at helsen må gå først. Og jeg er jo enig. Dette med jobb løser seg alltid. Babydrømmen, kropp og helse er viktigere enn alt annet[emoji173]
[emoji173]️[emoji173]️
Sitter en del psykisk også denne runden. Skulle vel vært 37 noe idag.. Og med andre ord er jeg ikke gravid innen opprinnelig termin som planen/håpet var..
Du altså.. Unner ikke min værste fiende en gang å gå gjennom alt dere har vært igjennom! Det er helt sykt at veien skulle bli så lang.. Det er bare sykt urettferdig
Ja ikke sant.. Det er helt sinnsykt hvor fort tiden går også. Vi har allerede rukket å komme til pp13 med nr 2, og mini er 1,5 år, oog graviditeten tok jo 9 mnd, så det skulle rett og slett bare mangle at du i det minste var gravid! Beundrer iallefall pågangsmotet ditt til tusen! Selvom du ikke har noe valg er du knallsterk! Tenk at du fortsatt går på med nytt mot, etter all denne motgangen! Du er rå!!!Det er det.. Trodde jo lenge jeg minst skulle ha blitt gravid (og beholdt) innen du fødte. 3 vonde år dette her. Håper bare vi lykkes denne runden.
Ja ikke sant.. Det er helt sinnsykt hvor fort tiden går også. Vi har allerede rukket å komme til pp13 med nr 2, og mini er 1,5 år, oog graviditeten tok jo 9 mnd, så det skulle rett og slett bare mangle at du i det minste var gravid! Beundrer iallefall pågangsmotet ditt til tusen! Selvom du ikke har noe valg er du knallsterk! Tenk at du fortsatt går på med nytt mot, etter all denne motgangen! Du er rå!!!