Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Men har heldigvis denne herlige karen ❤️

9E10C8AC-21AC-4FBB-9029-3F7D2C6AA2FB.jpeg

Og der bikket dagboken utrolige 250 sider!

Håper du får positive svar til uttak og innsett. Du er sterk som går gjennom alt dette og håper det går rett vei denne gangen. Fortjener det virkelig ❤️
Og lykke til med innleveringene :)

Håper du får positive svar til uttak og innsett. Du er sterk som går gjennom alt dette og håper det går rett vei denne gangen. Fortjener det virkelig ❤️
Og lykke til med innleveringene :)

Takk fine deg ❤️

Masse lykke til Victoria, både med innleveringer og forsøk[emoji5] Må si jeg virkelig beundrer pågangsmotet ditt og det at du ikke gir opp!! Respekt[emoji1305][emoji1305][emoji8][emoji8]

Litt tanker rundt studier, jobb, prøving, livet generelt..

Jeg er sliten. Ekstremt sliten. Både av jobben, studiene, prøvingen, alt annet som skjer i livet for tiden.. Og jeg føler meg egentlig mislykket på de fleste plan i livet akkurat nå :( Imorgen og onsdag skal jeg egentlig levere inn 2 oppgaver i studiet mitt. De er ikke store de 2 oppgavene, men jeg har utsatt det og utsatt det. Som jeg alltid pleier. Energien har vært lav og pågangsmotet null de siste månedene, spesielt etter forsøket i august. Jeg blir så oppgitt av meg selv.. Skal alltid ta skippertak når det kommer til studiene.

Studiet er et årsstudium over 2 år (15p hvert semester) som jeg begynte på nå.. Har fortsatt igjen 30p (ett emne + bacheloroppgave) i bacheloren min jeg må ta til våren.. Vurderer sette årsstudiumet på pause til neste høst.

Men så fikk ene venninnen min meg forrige helt til å tenke litt.. For fy faen for en krevende prosess jeg går gjennom. Ikke bare med prøvingen, men også med en mann med kroniske smerter vi ikke finner ut av og en kropp som stadig ikke fungerer. Så det er jo ikke så rart at jeg er sliten.

Last edited:
[emoji173]️[emoji173]️ klem og gode tanker[emoji173]️[emoji173]️

❤️

Stor klem[emoji173][emoji173][emoji173] Lov å være sliten [emoji173][emoji173]

Helt lov å være sliten! Håper lyspunktet kommer snart, i form av en spire :Heartred

Er det noen jeg unner skal lykkes nå er det deg[emoji177] Håååper eggene oppfører seg ut blir til en etterlengtet bebis[emoji5]

:Heartred

Takk alle dere fine ❤️❤️

Sprøytedag 6

6 dager på sprøyter gitt! Ikke dårlig det ;) Kontroll om 2 1/2 dag bare - la tiden gå kjapt! Skikkelig spent og nervøs, samtidig som at jeg ikke lar meg selv føle på noen «symptomer» for eggvekst denne runden for å unngå å bli skuffet.

Last edited:
Det er veldig lov å være sliten!
Det er en ekstremt krevende prosess du går gjennom og har vært i lenge. På toppen av det kommer studier og hverdagsliv....
prøv å ta vare på deg selv innimellom. Tillatt deg de pausene du kan.
Lykke til på kontroll!

Det er veldig lov å være sliten!
Det er en ekstremt krevende prosess du går gjennom og har vært i lenge. På toppen av det kommer studier og hverdagsliv....
prøv å ta vare på deg selv innimellom. Tillatt deg de pausene du kan.
Lykke til på kontroll!

Droppet ut av årsstudiet igår.. Orket ikke før jeg er ferdig med prøvingen helt..

Droppet ut av årsstudiet igår.. Orket ikke før jeg er ferdig med prøvingen helt..
Skjønner det. Det er mye å ta på seg. Alt for lett å skulle være supermenneske så bra du klarer få sett dine egne behov litt oppi alt.

Back
Topp