Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått bivirkninger? Hvis det er pga tempen så har jeg aldri satt meg inn i det så skjønner det ikke[emoji23][emoji85]
Har du fått bivirkninger? Hvis det er pga tempen så har jeg aldri satt meg inn i det så skjønner det ikke[emoji23][emoji85]
Om det er sprayen, velkommen i klubben[emoji23][emoji30][emoji30]
Haff, sjøææl! Gått i 2,5 uke nå og er så sliten og lei! Hatt migrene 12 ganger på den tiden. Men vi kommer oss gjennom det og! Når er sprøytestart?Bivirkninger ja.. Kommer hver gang det på spray.. Bare spennende å se hvor mange uker jeg blir SM denne runden![]()
Haff, sjøææl! Gått i 2,5 uke nå og er så sliten og lei! Hatt migrene 12 ganger på den tiden. Men vi kommer oss gjennom det og! Når er sprøytestart?
Nei, skjønner det er vanskelig! Jeg studerer jo så kommer gjennom, men er litt forstyrrende med den prosessen her i studiene merker jeg.Vi gjør det.. Men kan ikke gå sånn lenge på jobb kjenner jeg. Hadde jeg hatt kontorjobb så hadde det vært mulighet for pauser, men jobber aktivt med barn og undervisning..
Kontroll 16/10 og sprøytestart cirka 18/10Hva med deg?
Nei, skjønner det er vanskelig! Jeg studerer jo så kommer gjennom, men er litt forstyrrende med den prosessen her i studiene merker jeg.
Begynner IDAG! Heldigvis[emoji38][emoji1319]
Åh herlighet for noen tester Victoria [emoji33] Det er jo til å bli gal av....
Hva blir det videre nå? [emoji173]️
Litt spent på tempen din i dag ettersom den var på vei oppHåper på EL!

Tror du EL kommer nå da? Tenkte på sprayen[emoji848] Håper du får blødning til nogenlunde normal tid, at det ikke blir noe kluss