Lap ødelag egentlig mer enn den hjalp følte jeg..
Hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lap ødelag egentlig mer enn den hjalp følte jeg..
Fikk ikke EL på mange måneder etterpå og var skikkelig dårlig en god stund etterpå. Brenningen av cyster hjalp ikke. Hadde ufattelig mye smerter månedene etterpå av cyster (nok irriterte) som sprakk.Hvorfor?
Så dårlige tester det var da.
Håper du får blødningen kjapt og vellykket forsøk med innsett av gullegg.![]()
Fy for noen sterke skyggestreker! Og er nok dessverre endel som har latt seg "lure" og trodd det har vært babystreker, og så bare blitt skuffet. Greit du har testet dem ut nå og vet at de gir skygger!
Ser jo det florerer med skyggestreker på ganske mange forskjellige tester også. Har jo nesten latt meg lure selv, for de jeg har brukt fra tostreker ga også skygger ...
Det er nok en grunn til at man ikke skal tidligteste[emoji85] Vet det er vanskelig da[emoji23][emoji23][emoji849]
Samme her! Skjer hver gang. Klart å vente til 10 dpo, men skulle gjerne klare å vente noen dager til!Ja, det er helt ekstremt!
Lover meg selv jo det hver gang.. Men skjer sjeldent![]()
Samme her! Skjer hver gang. Klart å vente til 10 dpo, men skulle gjerne klare å vente noen dager til!
Veldig dårligeSe hvor tydelig egentlig begge er.. Nå er de etter fristen på bildet, men var ganske klare før det også..
Vis vedlegget 233772

Fikk ikke EL på mange måneder etterpå og var skikkelig dårlig en god stund etterpå. Brenningen av cyster hjalp ikke. Hadde ufattelig mye smerter månedene etterpå av cyster (nok irriterte) som sprakk.
Neimen hva i..... Du er jo gravid i følge de der!
Såpass ja!! Hørtes ikke noe særlig ut nei:/ veien er virkelig tyngre for enkelte altså! Håper veldig at det ordner seg for deg på neste forsøk<3
Ah, det er strimmelen inni ja. Skjønner skjønner. Må jo nesten være noe galt med ditt parti.![]()
Man kan jo begynne å lure! Tenk om?I know.. Men er nok ikke det med mindre både kroppen, tempen og alt egentlig tuller
Alt kan vel skje i drømmeland?
Man kan jo begynne å lure! Tenk om?![]()