Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Så dårlige tester det var da.

Håper du får blødningen kjapt og vellykket forsøk med innsett av gullegg. :Heartred

Fikk ikke EL på mange måneder etterpå og var skikkelig dårlig en god stund etterpå. Brenningen av cyster hjalp ikke. Hadde ufattelig mye smerter månedene etterpå av cyster (nok irriterte) som sprakk.

Så dårlige tester det var da.

Håper du får blødningen kjapt og vellykket forsøk med innsett av gullegg. :Heartred

❤️

Veldig dårlige :( Se hvor tydelig egentlig begge er.. Nå er de etter fristen på bildet, men var ganske klare før det også..

IMG_7271.JPG

Fy for noen sterke skyggestreker! Og er nok dessverre endel som har latt seg "lure" og trodd det har vært babystreker, og så bare blitt skuffet. Greit du har testet dem ut nå og vet at de gir skygger!

Ser jo det florerer med skyggestreker på ganske mange forskjellige tester også. Har jo nesten latt meg lure selv, for de jeg har brukt fra tostreker ga også skygger ...

Det er nok en grunn til at man ikke skal tidligteste[emoji85] Vet det er vanskelig da[emoji23][emoji23][emoji849]

Fy for noen sterke skyggestreker! Og er nok dessverre endel som har latt seg "lure" og trodd det har vært babystreker, og så bare blitt skuffet. Greit du har testet dem ut nå og vet at de gir skygger!

Ser jo det florerer med skyggestreker på ganske mange forskjellige tester også. Har jo nesten latt meg lure selv, for de jeg har brukt fra tostreker ga også skygger ...

Ja, det er helt ekstremt!

Det er nok en grunn til at man ikke skal tidligteste[emoji85] Vet det er vanskelig da[emoji23][emoji23][emoji849]

Lover meg selv jo det hver gang.. Men skjer sjeldent :P

Samme her! Skjer hver gang. Klart å vente til 10 dpo, men skulle gjerne klare å vente noen dager til!

Husker ikke hva det lengste jeg har klart er, men tviler på at det er mer enn 9 dpo :P

Æsj, idag skulle jeg vært 6 dpo og nærme testing :(

Fikk ikke EL på mange måneder etterpå og var skikkelig dårlig en god stund etterpå. Brenningen av cyster hjalp ikke. Hadde ufattelig mye smerter månedene etterpå av cyster (nok irriterte) som sprakk.

Såpass ja!! Hørtes ikke noe særlig ut nei:/ veien er virkelig tyngre for enkelte altså! Håper veldig at det ordner seg for deg på neste forsøk<3

Neimen hva i..... Du er jo gravid i følge de der!

I know.. Men er nok ikke det med mindre både kroppen, tempen og alt egentlig tuller :P

Alt kan vel skje i drømmeland?

Såpass ja!! Hørtes ikke noe særlig ut nei:/ veien er virkelig tyngre for enkelte altså! Håper veldig at det ordner seg for deg på neste forsøk<3

Den er og har vært veldig tung. Men prøver ta med meg det positive - forholdet til mannen er sterkere enn hva jeg tror det hadde vært om vi hadde fått barn raskt, følelsen av å lykkes vil være ekstrem og jeg har støtte rundt meg, både på jobb og privat.

Ah, det er strimmelen inni ja. Skjønner skjønner. Må jo nesten være noe galt med ditt parti. :bored:

Må det.. Kjipern. Så da syns jeg testene kan gjengjelde ved å vise at jeg er gravid på ekte ;)

Man kan jo begynne å lure! Tenk om? ;)

Med tanke på at skyggen igår var sterkere enn idag er det nok ikkje det du ;) Nederst idag, begge tørket..

IMG_7271.JPG

Last edited:
Back
Topp