Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 10 uker.
Tiden flyr
Herrefred er du komme så lang allerede! [emoji173]️ det går jaggu unna, syns ikke det er så lenge siden man sjekket strek nr 2 så ble bare finere og finere
Er virkelig så herlig det du har i vente nå [emoji7] og det teppet er bare digg! Strikket et til snuppa og ble mye brukt!
I lige måde, Victoria.Gleder meg til mange fine øyeblikk med deg fremover mot september 2018
De nøstebarnteppene er supre. Vi hadde vårt med i sykehusbaggen og har brukt det masse i ettertid og. Så mye bedre enn de andre babyteppene.
De nøstebarnteppene er supre. Vi hadde vårt med i sykehusbaggen og har brukt det masse i ettertid og. Så mye bedre enn de andre babyteppene.
Nøstebarnteppe er gull[emoji7][emoji7]
9 + 3
Nyttårsaften igår var skikkelig fin Ingen oppkasto, dog litt kvalme, men bedre enn jeg kunne drømt om! Idag er dessverre kvalmen (og den ikke-tilstedeværende matlysten) tilbake, skikkelig blåmandag. Men men, kan med god samvittighet bare holde sofaen
Tok også sånn bakepulver-gutt/jente-test idag tidlig hvor man putter bakepulver i morgenurin (ekkelt!). Resultatet ble uten noe tydeproblem gutt, samme når vi tok ringtesten for litt siden. Kanskje det stemmer?
Idag er det 2 dager til jordmortime, 3 dager til legetime (fornyelse sykemelding), 18 dager til 12+0 og 25 dager igjen til ultralyd Håper skikkelig på å se kjønn hos Lundring, men samtidig kjenner jeg at jeg gleder meg mest til å se at alt er bra med lille i magen etter noen drittuker med oppkast og dårlig oppvartning. Ber derfor også om sykemelding i hvertfall 2 uker til hos legen. Så kan jeg dra tilbake til henne 19/1 når jeg er 12 uker og samtidig ta blodprøvene. Da håper jeg for Guds skyld kvalmen er stabilisert
Samme gjorde jeg Ringtest og bakerpulvertest! Haha. Ble gutt begge gangene. Og kinesisk fødselskart sa utt.. Egentlig ALT tilsvarte gutt, men magefølelse var hele veien jente <3
Oi, har ikke fått med meg at du har kryssa 10 uker! Herregud, så fort tiden går [emoji87]