Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Begynt på nytt nøstebarnsteppe i gammelgult også ❤️

9285485D-2E01-42AD-8688-AB23A7686F8F.jpeg

Gratulerer med 10 uker.
Tiden flyr

Herrefred er du komme så lang allerede! [emoji173]️ det går jaggu unna, syns ikke det er så lenge siden man sjekket strek nr 2 så ble bare finere og finere :)

Er virkelig så herlig det du har i vente nå [emoji7] og det teppet er bare digg! Strikket et til snuppa og ble mye brukt! :)

Gratulerer med halvveis til halvveis :D

Herrefred er du komme så lang allerede! [emoji173]️ det går jaggu unna, syns ikke det er så lenge siden man sjekket strek nr 2 så ble bare finere og finere :)

Er virkelig så herlig det du har i vente nå [emoji7] og det teppet er bare digg! Strikket et til snuppa og ble mye brukt! :)

Ja, tenker det for hver uke som går at jeg bare kommer lenger og lenger. Nå tørr jeg nesten håpe på fine nyheter uke 13 og fødsel til sommeren.

Helt magisk ❤️

Strikket samme teppe i dobbel tråd (men garn fra Nille) og elsket det så da ble det ett til i litt bedre kvalitet :D

Helt sprøtt at du har kommet så langt! Tenk, du har fått time til oul! :Heartred
Helt fantastisk!

Shiiit, tida flyyyr!! Gratulerer med 10 uker[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gleder meg til mange fine øyeblikk med deg fremover mot september 2018 ❤️
I lige måde, Victoria.
Bare drøyt 6 uker bak deg (4+0 til mandag...).
Har visst om graviditeten siden nyttårsaften, svak positiv fra 1/1 og passert manne-testen fra 2/1...

Gratulerer med 10 uker! :Heartred

Gratulerer med 10 uker [emoji7][emoji471]

De nøstebarnteppene er supre. Vi hadde vårt med i sykehusbaggen og har brukt det masse i ettertid og. Så mye bedre enn de andre babyteppene.

Er helt enig. Småsøsknene mine har sine ennå, 9 og 5 år etter fødsel :)

Last edited:
9 + 3
Nyttårsaften igår var skikkelig fin :) Ingen oppkasto, dog litt kvalme, men bedre enn jeg kunne drømt om! Idag er dessverre kvalmen (og den ikke-tilstedeværende matlysten) tilbake, skikkelig blåmandag. Men men, kan med god samvittighet bare holde sofaen ;)

Tok også sånn bakepulver-gutt/jente-test idag tidlig hvor man putter bakepulver i morgenurin (ekkelt!). Resultatet ble uten noe tydeproblem gutt, samme når vi tok ringtesten for litt siden. Kanskje det stemmer? :dummy:

Idag er det 2 dager til jordmortime, 3 dager til legetime (fornyelse sykemelding), 18 dager til 12+0 og 25 dager igjen til ultralyd ❤️ Håper skikkelig på å se kjønn hos Lundring, men samtidig kjenner jeg at jeg gleder meg mest til å se at alt er bra med lille i magen etter noen drittuker med oppkast og dårlig oppvartning. Ber derfor også om sykemelding i hvertfall 2 uker til hos legen. Så kan jeg dra tilbake til henne 19/1 når jeg er 12 uker og samtidig ta blodprøvene. Da håper jeg for Guds skyld kvalmen er stabilisert :hungover:

Samme gjorde jeg:P Ringtest og bakerpulvertest! Haha. Ble gutt begge gangene. Og kinesisk fødselskart sa utt.. Egentlig ALT tilsvarte gutt, men magefølelse var hele veien jente <3

Samme gjorde jeg:p Ringtest og bakerpulvertest! Haha. Ble gutt begge gangene. Og kinesisk fødselskart sa utt.. Egentlig ALT tilsvarte gutt, men magefølelse var hele veien jente <3

Her sier magefølelsen til alle inkl meg selv gutt :P Dristet meg til og med til å kjøpe 2-pk med bukse i blått som var på salg til 30kr, i verste fall blir de liggende ubrukt eller gitt bort :P

Back
Topp