Her sier magefølelsen til alle inkl meg selv gutt Dristet meg til og med til å kjøpe 2-pk med bukse i blått som var på salg til 30kr, i verste fall blir de liggende ubrukt eller gitt bort
Magefølelse pleier å stemme!!<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her sier magefølelsen til alle inkl meg selv gutt Dristet meg til og med til å kjøpe 2-pk med bukse i blått som var på salg til 30kr, i verste fall blir de liggende ubrukt eller gitt bort
Magefølelse pleier å stemme!!<3
Har ikke stemt her noen av gangeneMagefølelse pleier å stemme!!<3
Har ikke stemt her noen av gangene
Blir spennende å se ja! 20 dager går jo fort Victoria
Blått kan være skikkelig fint på jente det ogsåHer sier magefølelsen til alle inkl meg selv gutt Dristet meg til og med til å kjøpe 2-pk med bukse i blått som var på salg til 30kr, i verste fall blir de liggende ubrukt eller gitt bort
Gratulerer så mye med 10 uker! Jeg synes det har gått fort Og ikke noe i veien for å bruke de blå klærne selv om det skulle bli jente
Blått kan være skikkelig fint på jente det også
-hilsen hun som kledde gutten sin i sjokkrosa lue som ble strikket når noen så det var jente på vei...
Veldig god vogn, kan absolutt anbefales Har hatt den som ekstravogn både i enkel og søskenvogn.
Så gøy at dere begynner å få endel utstyr i hus allerede
Gratulerer med 11 uker, tenk, nå er du i den 12 uka... tiden flyyyr [emoji2][emoji294]️ 11 uker [emoji294]️
Bare 7 dager igjen til de magiske 12 ukene og 14 dager til neste UL hvor vi kanskje får vite om det er en liten Lucas eller Leah i magen. Magefølelsen sier at det er en liten gutt, samtidig er det noe som lusker baki hodet at det lirer seg en liten jente inni der [emoji173]️ Uansett hva blir vi lykkelige så lenge alt er bra med lilles organer og utvikling!
Formen er så som så. Veldig kvalm, men kaster heldigvis sjeldent opp mer enn 1 gang for dagen, noen dager ikke i det hele tatt. Men kvalmen er hemmende i forhold til energi, jobb og hverdagslivet generelt. Håper jeg kan gå tilbake på jobb mandag 22/1, men går ikke tilbake før kvalmen er mye mindre fremtredende og energinivået høyere. Det orker jeg rett og slett ikke med den jobben jeg har (en haug med barn). Vi får se hva som skjer neste uke.
Ellers tenker jeg litt på om jeg skal høre med jordmor om å komme inn noen uker tidligere (har ikke neste time før 24+3), og da er det jo først over 5 uker fra denne ultralyden til OUL og så ytterligere 6 uker før time hos jordmor. Syns det blir litt voldsomt med alt som skjer med kroppen, spesielt som førstegangs. Eller er det normalt at det går så lenge mellom? Jeg har jo jevnlig kontakt med legen grunnet bekkenet og sykemeldinger, og hun spør jo hvordan formen er og interesserer seg, men samtidig kjenner jeg at det heller er ting rundt fødsel, barselperioden, endringene i kroppen og mer av det jordmor snakker om jeg trenger.
Blir spennende med ul[emoji2] Også får vi håpe formen kommer seg snart! Slitsomt med kvalme[emoji53] Fine navn og! Her er vi så uenige om navn[emoji23]
Mener når jeg har blitt fulgt opp i det offentlige har hatt første jordmorkontroll uke 14, og etter det har ikke neste jordmorkontroll vært før uke 24 tror jeg. Det er dessverre ikke mange kontroller før på slutten.
Gratulerer med 11 uker, tenk, nå er du i den 12 uka... tiden flyyyr [emoji2]
Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om en time til jm etter tul (ditt valg, så sant de har kapasitet). Man har som regel masse spørsmål om alt. Og jeg er i allefall slik at jeg liker å kunne forberede meg. 24+3 er du jo over halvveis :O
Jeg hadde jm time når jeg var 14 uker (2 uker etter tul) og en uke etter oul. Spør dem også om gravidtrening, helsestasjonene rundt om her har det, de hjelper med bekkenet og er fødselsforberedende, trist de avlyste på min helsestasjon =/
Men ring jm du og skriv liste over alt du lurer på, min jm synes det i allefall er veldig gøy at jeg har en liste hver gang [emoji14]
Jeg hadde første svangerskapskontroll i uke 13, neste time hos jordmor var da i uke 24 siden oul regnes som en svangerskapskontroll i det offentlige tilbudet [emoji4] Men du kan høre med jordmor om en ekstra kontroll hvis du har lyst[emoji173][emoji173]
Slitsomt med den kvalmen, energinivået blir på bånn når kvalmen dominerer ja[emoji57][emoji12] Håper andre trimester gir litt bedre form kjære du[emoji173] Tøft å være så sliten og kvalm[emoji31]