Veien mot drømmenurket med litt hjelp

9 + 2
Godt nyttår fra meg og maven ⭐️ Idag håper jeg formen holder seg grei sånn at jeg kan nyte godt selskap med mannens venner og oss fruene.

Neste år blir magisk og jeg blir neste litt rørt her jeg sitter av å tenke på situasjonen vår neste år. Nyttår med en 5 måneder gammel gutt eller jente på fanget og en helt ny mening om hva livet handler om. Vi gleder oss og er veldig takknemlig, samtidig som nyttårsønske mitt i år er at resten av den fine gjengen som prøver iherdig skal få oppfylt ønsket sitt i 2018 ❤️

Vis vedlegget 239823

Fin liten kul du begynner å få! Endelig ble det din tur, er så fortjent. Takk for at du tenker på oss andre,jeg er sikker på at 2018 blir året for oss og! Ha en fin kveld og et godt nyttår <3

Fin liten kul du begynner å få! Endelig ble det din tur, er så fortjent. Takk for at du tenker på oss andre,jeg er sikker på at 2018 blir året for oss og! Ha en fin kveld og et godt nyttår <3

Den blir hardere og hardere, så er nok lille sin skyld nå som jeg ikke er så oppblåst lenger :)

Takk det samme snupp ❤️

Godt nytt år, VictoriaH[emoji173]️ fine lille magen! Gleder meg til å følge deg, og håper å følge etter om ikke alt for lang tid... takk for gode ønsker[emoji1374]

Fine kulen.
Godt nyttår

Godt nytt år! :)

Godt nyttår! :D

Godt nyttår fine Victoria[emoji173]️ er så himla glad på dine vegne! Hipp hurra for 2018[emoji173]️

9 + 3

Nyttårsaften igår var skikkelig fin :) Ingen oppkasto, dog litt kvalme, men bedre enn jeg kunne drømt om! Idag er dessverre kvalmen (og den ikke-tilstedeværende matlysten) tilbake, skikkelig blåmandag. Men men, kan med god samvittighet bare holde sofaen ;)

Tok også sånn bakepulver-gutt/jente-test idag tidlig hvor man putter bakepulver i morgenurin (ekkelt!). Resultatet ble uten noe tydeproblem gutt, samme når vi tok ringtesten for litt siden. Kanskje det stemmer? :dummy:

Idag er det 2 dager til jordmortime, 3 dager til legetime (fornyelse sykemelding), 18 dager til 12+0 og 25 dager igjen til ultralyd ❤️ Håper skikkelig på å se kjønn hos Lundring, men samtidig kjenner jeg at jeg gleder meg mest til å se at alt er bra med lille i magen etter noen drittuker med oppkast og dårlig oppvartning. Ber derfor også om sykemelding i hvertfall 2 uker til hos legen. Så kan jeg dra tilbake til henne 19/1 når jeg er 12 uker og samtidig ta blodprøvene. Da håper jeg for Guds skyld kvalmen er stabilisert :hungover:

Den der bakepulvertesten viste gutt sist her også, men ut kom ei jente[emoji38] Nå har jeg ikke prøvd. Men ringtesten sier jente.

Den der bakepulvertesten viste gutt sist her også, men ut kom ei jente[emoji38] Nå har jeg ikke prøvd. Men ringtesten sier jente.

Ja man tar det jo ikke for god fisk :P Men morsomt er det ;) 25 lange dager igjen til vi vet!

Hvor langt er du på vei igjen når ul er? Hååper vi ser i morgen[emoji2] Selv om det viktigste er jo at alt er bra[emoji173]️

Akkurat 13 uker :) Ja, viktigste er at alt er bra, men er så sykt spent på kjønnet :nailbiting:

Ja, er moro det[emoji4] Jeg har en veldig sterk magefølelse så spent på om jeg har rett!

Ja samme her. Blir nesten litt rart om jeg har feil, da trengs det litt omstilling :P

Har hatt rett de to andre gangene, da har magefølelsen stemt[emoji4] Hva tror du det blir da?

Her kaller alle h*n gutt, tror faktisk det er ingen som tror det er jente foreløpig :) Hva med deg?

Her kaller alle h*n gutt, tror faktisk det er ingen som tror det er jente foreløpig :) Hva med deg?
Da blir det spennende å se[emoji2] Jeg tror det er jente igjen her. Har jo en av hver og til nå har det vært veldig likt som sist med jenta. Alle rundt også tror det[emoji12]

Back
Topp