Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Herlig [emoji7]

Åh så fin [emoji173]️[emoji7] Oppskriftshefte og garn havner under treet her også, men til min mor da[emoji2]

Benytter anledningen til å ønske deg god jul! Håper dere får kost dere masse!

Åh så fin [emoji173]️[emoji7] Oppskriftshefte og garn havner under treet her også, men til min mor da[emoji2]

Benytter anledningen til å ønske deg god jul! Håper dere får kost dere masse!

God jul til deg også ❤️

En fin liten bamsemums V :) Nyt julen nå! God jul❤️

8 + 3

Etter litt om og men fikk pappas side vite det igår. Ga et kort til farmor hvor det stod at etter sommeren må Ludvig (den bortskjemte hunden min) dele mammas kjærlighet og at det forklarer hvorfor jeg har vært dårlig. Pappas foreldre, mine søsken og stemor som var der. Pappa visste allerede. De virketglade, og farfar kom med beste punchlinen til farmor: "Nå kan jeg ikke dele seng med deg lenger. En ting er bestemor, men oldemor blir litt gammelt". :hilarious: Til forklaring er farmor 12 år yngre og han den eldste i familien..

Nå er det bare bestemoren min på mammas side igjen og der vet jeg ikke hva jeg skal si eller gjøre.. Gruer meg noe sinnsykt til å fortelle.

9235602A-2A89-4F11-AC82-A4F37ED2981A.jpeg

God jul til deg, VictoriaH! [emoji4] Så herlig kommentar fra din bestefar [emoji16] Får du i deg noe julemat eller er kvalmen så ille at du ikke greier?

God jul til deg, VictoriaH! [emoji4] Så herlig kommentar fra din bestefar [emoji16] Får du i deg noe julemat eller er kvalmen så ille at du ikke greier?

God jul :) Vurderte ringe farmor idag og høre om hun måtte sove på sofaen :P

Gått overraskende fint. Kastet opp til 14-15 igår (frokost osv), men ikke etterpå. Var litt uggen, men heldigvis gikk det fint. Men passet veldig på mengden og unngikk ting med masse meieriprodukter og ikke minst julekakene. Aldri spist så lite julekaker som i år :P Gikk fint idag også, men låner svigermors seng nå da jeg trengte et lite avbrekk fra maset.

Og bestemoren min er nok den som virket mest glad utenom foreldre og søsken :) Veldig positivt overrasket, fikk til og med bilder av strikket tøy hun hadde liggende ❤️

Herlig julebilde, Victoria.
Godt det gikk så fint å fortelle. Gratulerer med passerte 8 uker

Han er jo så skjønn! :love7

Søteste lille klumpen med verdens største personlighet ❤️ Blir spennende hvordan lille i magen blir tatt imot da han egentlig syns babyer er litt ekle :P

Så herlig at du har fått fine reaksjoner på graviditeten, og at alt så fint ut på forrige tul. ❤️

Så herlig at du har fått fine reaksjoner på graviditeten, og at alt så fint ut på forrige tul. ❤️

Er bare 1 foreløpig som ikke har vært så særlig begeistret, men hun velger jeg ignorere ;)

Nå teller jeg ivrig ned til neste UL, over 30 lange dager igjen! Nesten så jeg vurderer trosse mannen og ha en om 2 ukers tid :P

8 + 4

Det er så rart at jeg allerede har visst om lille bamsemumsen i over 5 uker! De siste ukene har gått fort, men samtidig utrolig sakte.. Håper bare de kommende 30 dagene før ny UL (hvor jeg håper han eller hun vil avsløre seg) går raskt! Utålmodig mamma vil se spiren sin vokse ❤️

Magen har også kommet for å bli, men er ikke så veldig synlig på bilder ennå selv om jeg tydelig ser den lille babymagen jeg har fått :) Håper den vokser seg stooooooor snart, jeg vil strutte ut til hele verden at det er et mirakel inni der! Nå ser det bare ut som at jeg har vært litt for grådig med julematen :P

Så herlig å lese at alt er fint med spiren din, og at alt er fint [emoji7]

8 + 6

Jeg spyr og jeg spyr.. Kan det ikke være ferdig snart? :( Er så sinnsykt sliten av det nå..

Utenom det går det greit. Magen vokser, symptomene blomster, alle rundt oss vet. Nå er det egentlig bare første jordmorkontroll 9+5 og ultralyden 13+0 jeg venter spent på. Vurderer nesten en ultralyd i mellomtiden om ikke jordmor sjekker hjertelyd? Men det gjør hun kanskje ikke så tidlig?

Sykemeldt 100 prosent ut neste uke, men spørs jo veldig på kvalmen om det blir 100 eller 50 etter det. Sånn det ser ut nå blir det vel 100 prosent noen uker til dessverre. Vi får se det an.

Spenennde nedtellinger:
Jordmortime 6 dager
12-ukers merket 22 dager
Neste ultralyd (hos Lundring) 29 dager

Mye spennende med andre ord ❤️ Vurderer også om jeg skal opprette dagbok på august siden det er så mye tristhet i denne, men vet ikke helt. Føles jo trygt å forbli her på assistert :)

Back
Topp