Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Greien med henne er at hun er verdens herligste dame, MEN også 100 prosent singel og veldig ensformig med mindre det er snakk om fotball.. Så hun er nok mye alene hjemme etter jobb med hunden. Men blitt flink med strikking i det siste da hun blant annet har strikket sånn lothepusgenser til samboer og hun elsker jo ha noe i hendene. Og har alt hun ellers trenger :)

Og ikke minst er det ikke flust av penger her i hus etter over 2 år med assistert hjelp ;)
Synes det er en fin gave jeg, og handler jo mest om å finne noe som passer til personen og ikke hvor mye gaven koster[emoji173] Tipper hun synes det er stas å få strikke til lille jeg[emoji7] Min svigermor ble veldig glad når hun fikk oppskriftshefte til bursdagen i sommer så da ble det garn og annet hefte til jul[emoji108][emoji4]

Blir greit for din svigermor å ha noe å pusle med på ettermiddagene også[emoji7][emoji8]

Lykke til med UL

Lykke til i morgen! :D

Lykke til [emoji8]

8 + 0 og ny uke

Like stas hver gang med ny uke! Nå er ca 1/5 av svangerskapet unnagjort! Tenk det! Bare lange 4/5 igjen ;)

10 timer til ultralyd ❤️

AAF30833-B71C-4F78-892B-AE7339860032.jpeg

8 + 0 og ny uke

Like stas hver gang med ny uke! Nå er ca 1/5 av svangerskapet unnagjort! Tenk det! Bare lange 4/5 igjen ;)

10 timer til ultralyd [emoji173]️

Vis vedlegget 239203

Herlighet så fort ukene går altså!!! Gratulerer med ny uke[emoji7][emoji7]

Herlighet så fort ukene går altså!!! Gratulerer med ny uke[emoji7][emoji7]

Takk kjære deg ❤️ Søndag er det allerede 5 uker siden jeg satt der med 2 fine streker :rolleyes:

Håper 2018 behandler deg pent :)

Takk kjære deg [emoji173]️ Søndag er det allerede 5 uker siden jeg satt der med 2 fine streker :rolleyes:

Håper 2018 behandler deg pent :)

Håper jeg å[emoji57]

Gratulerer med ny uke og lykke til på ul :)

8 + 0 og ny uke

10 timer til ultralyd ❤️

Vis vedlegget 239203

Gratulerer med nok en ny uke! :D
Er så stas å se at det skrider fremover for dere nå på best mulig måte ❤️
Masse lykke til i dag! Gleder meg til bildeoppdatering ;)

8 + 0 og ny uke

10 timer til ultralyd [emoji173]️

Vis vedlegget 239203
Gratulerer med ny uke [emoji7][emoji173] Masse lykke til på ul[emoji7] Gleder meg til å se bilde[emoji173]

Lykke til! :Heartred

Lykke til i dag :D

Back
Topp