Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Så koselig med venninne med IVF-spire og termin så likt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med venninne med IVF-spire og termin så likt.
Huff, sånne dager er kjipe. Men du vet - det er vanskelig å få målt helt nøyaktig og en bitteliten feilmåling på den tiden gir stort utslag.Ja det er veldig koselig! Men så kom bekymringene.. Begge var på UL 6+0. Hennes var 5,1 mm og min maks 3 mm.. Stresser med at det var for lite og at alt går galt. Hater når jeg har sånne dager
Ja det er veldig koselig! Men så kom bekymringene.. Begge var på UL 6+0. Hennes var 5,1 mm og min maks 3 mm.. Stresser med at det var for lite og at alt går galt. Hater når jeg har sånne dager
Huff, sånne dager er kjipe. Men du vet - det er vanskelig å få målt helt nøyaktig og en bitteliten feilmåling på den tiden gir stort utslag.
Krysser fingrene for at alt er bra. Når har du neste ul?
Husk at min var ble målt til 2,7mm 6+2. Han er nesten 4kg nå. Så det målet har ikkenoe å si [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ja det er veldig koselig! Men så kom bekymringene.. Begge var på UL 6+0. Hennes var 5,1 mm og min maks 3 mm.. Stresser med at det var for lite og at alt går galt. Hater når jeg har sånne dager
Husk at det er veldig vanskelig å måle helt nøyaktig så tidlig og at det kan variere fra hvem man går til og UL-apparatet Jeg ville prøve å ikke tenke så mye på det. Det er jo snart ny UL også Håper tiden går fort frem til det!
Leste meg nedover her med hjertet i halsen.. Men jaggu, fine spiren på UL da! Gratulerer så mye med hjerteslag [emoji173]️
Synd du må oppleve kvalmen dog.. Og bekymringene. De er ofte verre enn sånne fysiske plager. Håper dog begge deler dabber av snart [emoji173]️
Håper det går bra og at du har en bedre dag idagDu har helt rett. Neste er neste fredag 22/12
Håper det går bra og at du har en bedre dag idag
'Tror nok det dessverre er normalt ja. Får håpe det blir lettere for hver uke og hver UL.Takk som spør, går bedre idag Men bekymringene lusker som vanlig alltid litt i bakgrunnen av alt. Men det er nok normalt dessverre..
De bekymringene der kjenner jeg meg veldig igjen i, og for min del kom og gikk de i perioder, helt til babyene var født. Slitsomt ja, men tror det er vanlig, særlig for oss som har hatt en lang vei å gå.
*klem*