Veien mot drømmenurket med litt hjelp

7 + 0 wohooooo

Ny uke, nye muligheter! Og litt over 7 dager bare til ultralyd igjen :D

Idag (om noen timer så klart) skal jeg og søsteren min til Bergen for å besøke bestemoren vår. Gruer meg til flyturen, men kvalmen har vært litt snillere idag så håper den er det imorgen også.

5A6355B2-04E0-4999-95AF-C13F8C63B87B.jpeg

7 + 0 wohooooo

Idag (om noen timer så klart) skal jeg og søsteren min til Bergen for å besøke bestemoren vår. Gruer meg til flyturen, men kvalmen har vært litt snillere idag så håper den er det imorgen også.

Vis vedlegget 238794
Hurra for ny uke snupp[emoji173][emoji173][emoji173]

7 + 0 wohooooo

Vis vedlegget 238794

Gratulerer så mye med ny uke!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ god tur til Bergen, måtte kvalmen holde seg borte!!

7 + 0 wohooooo

Vis vedlegget 238794

Shit! Så fort det går! :D
Grattis ❤️

Enn det, 7 uker allerede! :D :Heartred

Dette går jo så det suser ;) god tur til Bergen, håper kroppen behandler deg litt bedre på besøk❤️

Gratulerer med 7 uker
God tur til Bergen

Foreløpig kun kastet opp 2 ganger idag tidlig og vært OK etter det. Så satser på at det fortsetter slik :)

Foreløpig kun kastet opp 2 ganger idag tidlig og vært OK etter det. Så satser på at det fortsetter slik :)
Du vet du er dårlig når det er en forbedring og en god dag ja

Du vet du er dårlig når det er en forbedring og en god dag ja

Haha ja :hilarious: Igår (og onsdag faktisk) var heldigvis en sånn dag også da, oppkast på morgenen men levbart etterpå. Kanskje det er en trend på vei? ;)

Haha ja :hilarious: Igår (og onsdag faktisk) var heldigvis en sånn dag også da, oppkast på morgenen men levbart etterpå. Kanskje det er en trend på vei? ;)
Lov å håpe!

Så fint å se at du koser deg med innhandling til din lille skatt! Tøft med den kvalmen da..... Håper den ikke vil henge ved så lenge [emoji173]

Hurra for ny uke!

7 + 1

Formen holder seg grei, ganske deilig det. Ellers veldig oppblåst. Ei venninne fikk se bankende spire på UL idag, 6+0 :) Også IVF spire der, så veldig hyggelig!

Back
Topp