Veien mot drømmenurket med litt hjelp

8 + 6
Jeg spyr og jeg spyr.. Kan det ikke være ferdig snart? :( Er så sinnsykt sliten av det nå..

Utenom det går det greit. Magen vokser, symptomene blomster, alle rundt oss vet. Nå er det egentlig bare første jordmorkontroll 9+5 og ultralyden 13+0 jeg venter spent på. Vurderer nesten en ultralyd i mellomtiden om ikke jordmor sjekker hjertelyd? Men det gjør hun kanskje ikke så tidlig?

Sykemeldt 100 prosent ut neste uke, men spørs jo veldig på kvalmen om det blir 100 eller 50 etter det. Sånn det ser ut nå blir det vel 100 prosent noen uker til dessverre. Vi får se det an.

Spenennde nedtellinger:
Jordmortime 6 dager
12-ukers merket 22 dager
Neste ultralyd (hos Lundring) 29 dager

Mye spennende med andre ord ❤️ Vurderer også om jeg skal opprette dagbok på august siden det er så mye tristhet i denne, men vet ikke helt. Føles jo trygt å forbli her på assistert :)

Usj, så kjedelig det er å være kvalm hele tiden :(
Håper du blir bedre når du trer inn i andre trimester! ❤️

Her ville ikke JM lytte etter hjerte før uke 14. Noen gjør det vel kanskje et par uker tidligere enn dette :confused005
Du har ikke investert i egen hjemnedoppler da?

Last edited:
Huff jeg føler sånn med deg[emoji175] Jeg har vært kvalmefri noen dager så trodde det var over nå. Men idag hang jeg over doskåla igjen. Holdt på i 6 uker nå[emoji26]

Usj, så kjedelig det er å være kvalm hele tiden :(
Håper du blir bedre når du trer inn i andre trimester! ❤️

Her ville ikke JM lytte etter hjerte før uke 14. Noen gjør det vel kanskje et par uker tidligere enn dette :confused005
Du har ikke investert i egen hjemnedoppler da?

❤️ Satser på det

Bestemt meg for å ikke kjøpe det, vet det bare blir unødvendig stress om jeg ikke finner hjertelyden :P

Huff jeg føler sånn med deg[emoji175] Jeg har vært kvalmefri noen dager så trodde det var over nå. Men idag hang jeg over doskåla igjen. Holdt på i 6 uker nå[emoji26]

God klem til deg også ❤️

Håper den kvalmen kan slippe snart.
Tror de færreste JM vil forsøke lytte ettr hjertelyd før 14 uker, spesielt hos førstegangs. Det er for ikke å stresse deg mer og oddsen for å finne den på time så tidlig er ikke så stor. Større sjans for å finne den hjemme hvor du bruker mer tid og leter nøyere/lenger ned

9 uker idag jooohooo

Er egentlig helt surrealistisk for hver uke som går. Selv om jeg både har sett baby, har enormt mye symptomer og kjenner på hele kroppen at det er noe som skjer så har ikke kroppen helt forstått det :P

9B8F19C0-377B-4315-9C69-5948DCD8B957.jpeg

Gratulerer med 9 uker! :Heartred

Og du har jo tydeligere babybump enn jeg har. :hilarious::happy:

Var jo ikke helt flat som utgangspunkt heller :p

Ikke her heller gitt. Er overvektig med epleform så tar ei stund før magen ser "gravid" ut og ikke bare tjukkere. :hilarious:

Så fin babybump[emoji173]️ gratulerer med ny uke[emoji8][emoji8]

9 uker idag jooohooo
Er egentlig helt surrealistisk for hver uke som går. Selv om jeg både har sett baby, har enormt mye symptomer og kjenner på hele kroppen at det er noe som skjer så har ikke kroppen helt forstått det :p

Vis vedlegget 239696

Hvis det er noen trøst så forstår jeg fremdeles ikke at jeg var gravid og at hun har kommet ut av meg :hilarious:

Gratulerer med 9 uker

Hipp hurra for 9 uker!! :D

Hurra for 9 uker og en fantastisk nyhet, tenk neste jul, hvor annerledes det blir for dere. 2018 blir bra ass:sign19:Heartred

9 + 2

Godt nyttår fra meg og maven ⭐️ Idag håper jeg formen holder seg grei sånn at jeg kan nyte godt selskap med mannens venner og oss fruene.

Neste år blir magisk og jeg blir neste litt rørt her jeg sitter av å tenke på situasjonen vår neste år. Nyttår med en 5 måneder gammel gutt eller jente på fanget og en helt ny mening om hva livet handler om. Vi gleder oss og er veldig takknemlig, samtidig som nyttårsønske mitt i år er at resten av den fine gjengen som prøver iherdig skal få oppfylt ønsket sitt i 2018 ❤️

F3117C1F-2D27-49FC-908D-54F60B512655.jpeg

Back
Topp