Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Nå kan og må de bare øke på[emoji3][emoji3][emoji173]️[emoji173]️

Håper det sniker seg frem en babystrek om ikke lenge :D :D

Testegalskap på høygir her! Tok en babyplan nå og den er sterkere igjen enn fra tidligere idag og den tatt igår kveld. Disse er tatt med ca 1 døgns mellomrom og ser veldig like ut (dog er dagens en anelse sterkere) - 1, 2 og 3 dager etter innsett:

A1452756-6904-4092-9165-4E744BEA66B7.jpeg

Og disse er tatt med 7 timers mellomrom fra kl 10 idag til nå kl 17 nederst:

08190CC1-7AFB-4AC3-BEA2-F0D979012B78.jpeg

Spent på hvilken vei dette utvikler seg imorgen!

Spennende :D

Spennende[emoji7][emoji8]

Håper inderlig dette går veien!

Dette er spennende! Håper disse blir sterkere nå [emoji7][emoji2][emoji1317]

Spennende [emoji7][emoji3]

Mine tester var så "mye" sterkere på kveld enn mornng. Jeg husker at hver morgen fikk jeg nedtur, siden jeg trodde hcg var synkende pga svakere strek enn kvelden før...så kom ettermiddag, og ny sterkere strek kom!! Jeg testet helt forskjellig morning og kveld;)

Spennende :Heartred

Mine tester var så "mye" sterkere på kveld enn mornng. Jeg husker at hver morgen fikk jeg nedtur, siden jeg trodde hcg var synkende pga svakere strek enn kvelden før...så kom ettermiddag, og ny sterkere strek kom!! Jeg testet helt forskjellig morning og kveld;)

Ja, mine sist óg egentlig :) Men spørsmålet er jo om det er ovitrelle eller en festet spire. Får se hva som skjer imorgen og til uken!

Håper håper håper :smiley-angelic001

Herre min, jeg er ikke her inne ofte nok. Gratulerer så mye Victoria, som ruger og attpå til en på frys. Skal se det har gjort susen med kosttilskudd :D Dette er fantastisk spennende. :Heartred

Herre min, jeg er ikke her inne ofte nok. Gratulerer så mye Victoria, som ruger og attpå til en på frys. Skal se det har gjort susen med kosttilskudd :D Dette er fantastisk spennende. :Heartred

Ja det må ha vært disse tablettene som gav forskjellen! Hun på laben var ufattelig imponert over forskjellen fra siste runden!

❤️❤️

Så utrolig spennende Victoria[emoji3][emoji3] håper dette går veien!!!

Så utrolig spennende Victoria[emoji3][emoji3] håper dette går veien!!!

Håper bare det er spire som gir litt utslag nå! Tappen er hard, med en klump på og veldig øm. Mye kramper/stikninger i magen igår og idag.

Back
Topp