Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Håper bare det er spire som gir litt utslag nå! Tappen er hard, med en klump på og veldig øm. Mye kramper/stikninger i magen igår og idag.

Krysser fingre og tær[emoji173]️[emoji173]️ tappen er ganske samme her, men blitt litt mykere nå! Håper det er spiren som fester seg som gjør at du har kramper og stikninger[emoji173]️[emoji173]️ og at den holder seg til august[emoji173]️[emoji173]️

Tok en onestep stavtest nå og ble strek der også gitt.. Den var helt blank idag tidlig, spennende og nervepirrende om testene er fine imorgen.. :sorry:

1861D1D2-7EF9-4A93-B84D-F66CC9BB7044.jpeg

Og foreløpig strek på alle tester jeg har tatt siden 6 dpo unntatt onestep’n idag tidlig :nailbiting:

FF7D0D12-AB44-431E-A85F-9C6E155BE11D.jpeg

Krysser fingre og tær[emoji173]️[emoji173]️ tappen er ganske samme her, men blitt litt mykere nå! Håper det er spiren som fester seg som gjør at du har kramper og stikninger[emoji173]️[emoji173]️ og at den holder seg til august[emoji173]️[emoji173]️

Sender deg mange gode klemmer ❤️❤️

Ååååååå håper det er babystrek!! Lovende,lovende :) og superspennende :-)

Bare innom for å drysse enda mer babystøv. :D :Heartred:Heartred

Er såå spent på dagens test [emoji3]

4dp5dt, 9 dpo (og termindato :()

Strek, veldig fin strek på babyplan nå idag tidlig. Jeg er livredd for at det fortsatt er ovitrelle, skyggestreker eller alt annet enn baby. Men kroppen skriker at den er gravid med ømme bryst, hard propp der nede (auuuu) og murringer/strekninger jeg aldri har kjent på før.

Hadde egentlig planer om å ikke teste idag. 19 november 2017 skulle vi hatt termin med vår forrige ICSI spire. Men jeg kjenner det er godt at jeg idag om ikke annet har håpet om at det har gått denne runden. Så blir nok en test eller to senere idag for å "dobbeltsjekke". Jeg håper veldig, men samtidig skummelt også..

4BA3F9D7-05D3-460D-AA4F-B19754E7157C.jpeg
7829EDB5-D6BE-42B6-8B24-20F07795223D.jpeg

Holder pusten :)

4dp5dt, 9 dpo (og termindato :()
Strek, veldig fin strek på babyplan nå idag tidlig. Jeg er livredd for at det fortsatt er ovitrelle, skyggestreker eller alt annet enn baby. Men kroppen skriker at den er gravid med ømme bryst, hard propp der nede (auuuu) og murringer/strekninger jeg aldri har kjent på før.

Hadde egentlig planer om å ikke teste idag. 19 november 2017 skulle vi hatt termin med vår forrige ICSI spire. Men jeg kjenner det er godt at jeg idag om ikke annet har håpet om at det har gått denne runden. Så blir nok en test eller to senere idag for å "dobbeltsjekke". Jeg håper veldig, men samtidig skummelt også..

Vis vedlegget 236722 Vis vedlegget 236723

Veldig lovende :D

Strek :Heartred

Back
Topp