Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Haha[emoji23] Unnskyld[emoji85] Fikk positiv 9 dpo da[emoji2]

Vi er svake sjeler! Håper på fin overraskelse på søndag.. Grudd meg til den dagen i månedsvis :(

Jeg syntes egentlig det er greit å teste tidlig[emoji4] Skjønner du gruer deg[emoji24] Men husk at 9 dpo kan jo være tidlig!
Ja.. Derfor jeg hadde håpet på uttak en dag eller helst to tidligere :sorry: Men men, vi får se hva som skjer i løpet av neste uke :)

Gratulerer så mye som ruger. Og supert med en på frys og! Dette MÅ bare gå bra, Victoria!

2dp5dt, 7 dpo

Da det var strek igår ettermiddag på testen så jeg ikke poenget med å teste idag tidlig. Tester nok når jeg er hjemme fra jobb, men det blir vel ikke før 18 tiden ;) Lovet egentlig min mor å ikke starte denne testegalskapen, men hun ble gravid bare hun så på pappa så hennes meninger teller ikke her :P Litt sykt at det klaffet nærmest uplanlagt på begge oss barna og her sitter jeg.. Karma?

Min mamma ble lett gravid med meg, men måtte gå på hormoner for å få broren min. Også er det meg som også har blitt gravid bare jeg vasker truse med partneren (så lenge det er futt i svømmerne[emoji38]). Så jeg vet ikke om sånt har noe å si akkurat. Men skjønner at du føler du ikke vil høre på henne. Tror uansett ikke de testet sånn før som vi gjør[emoji85] Det var vel en test og ikke mer.

Tror nok det er en helt annen teste-kultur nå enn det var den gang. Og også annet utvalg og mer sensitive tester.
Imponert over at du klarte motstå test idag jeg!

Min mamma ble lett gravid med meg, men måtte gå på hormoner for å få broren min. Også er det meg som også har blitt gravid bare jeg vasker truse med partneren (så lenge det er futt i svømmerne[emoji38]). Så jeg vet ikke om sånt har noe å si akkurat. Men skjønner at du føler du ikke vil høre på henne. Tror uansett ikke de testet sånn før som vi gjør[emoji85] Det var vel en test og ikke mer.

Mye sant i hva du sier :) Men vet jo at hun bare vil skåne meg også fra å bli lei meg for unødvendige negative tester om jeg er gravid ❤️

Tror nok det er en helt annen teste-kultur nå enn det var den gang. Og også annet utvalg og mer sensitive tester.
Imponert over at du klarte motstå test idag jeg!

Absolutt en annen kultur :) Blir en test etter jobb! Angret nesten litt nå haha..

Absolutt en annen kultur :) Blir en test etter jobb! Angret nesten litt nå haha..
Hehe. Ja, man gjør gjerne det, men samtidig greit om man klarer motstå den på morgenen når en eeeeegentlig vet det ikke er vits for da er terskelen litt høyere for å teste senere.

Mamma slet med å få meg, mens jeg ble tydeligvis lett gravid! :) så det går iallefall ikke i arv!

Tester tatt nå, nesten 9 dager etter ovitrelle (kl 21). Sterkere enn i går, men tror nok det er tilfeldig så tidlig ;) Blir spennende imorgen og videre utover!

Dagens er øverst på hver type:

8DB0389B-B18F-4D80-A1F9-4C205320675B.jpeg

Tok en test igår kveld også (øverste), babyplan. Spent på testen etterpå kjenner jeg, men med etterpåklokskap fra tidligere testing holder jeg meg rimelig nøytral foreløpig :P

04914072-473F-4125-A3A3-90D049377CD1.jpeg

Krysser fingrene for babystreker

3dp5dt, 8 dpo

OneStep stav rimelig negativ idag (kun svakt svakt), så da vet jeg i hvertfall at streker på den fremover nok er realistiske babystreker ;) Nederste dagens:

A925C2C6-0700-40F3-AB94-A4A75A89F0A6.jpeg

Babyplan har fortsatt strek, cirka samme styrke som igår kveld, kanskje litt svakere. Nederste tatt idag:

46BAB728-077A-41EC-BC9A-DD676DADD367.jpeg

Back
Topp