Haha[emoji23] Unnskyld[emoji85] Fikk positiv 9 dpo da[emoji2]
Vi er svake sjeler! Håper på fin overraskelse på søndag.. Grudd meg til den dagen i månedsvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha[emoji23] Unnskyld[emoji85] Fikk positiv 9 dpo da[emoji2]
Jeg syntes egentlig det er greit å teste tidlig[emoji4] Skjønner du gruer deg[emoji24] Men husk at 9 dpo kan jo være tidlig!Vi er svake sjeler! Håper på fin overraskelse på søndag.. Grudd meg til den dagen i månedsvis
Ja.. Derfor jeg hadde håpet på uttak en dag eller helst to tidligere Men men, vi får se hva som skjer i løpet av neste ukeJeg syntes egentlig det er greit å teste tidlig[emoji4] Skjønner du gruer deg[emoji24] Men husk at 9 dpo kan jo være tidlig!
Min mamma ble lett gravid med meg, men måtte gå på hormoner for å få broren min. Også er det meg som også har blitt gravid bare jeg vasker truse med partneren (så lenge det er futt i svømmerne[emoji38]). Så jeg vet ikke om sånt har noe å si akkurat. Men skjønner at du føler du ikke vil høre på henne. Tror uansett ikke de testet sånn før som vi gjør[emoji85] Det var vel en test og ikke mer.
Tror nok det er en helt annen teste-kultur nå enn det var den gang. Og også annet utvalg og mer sensitive tester.
Imponert over at du klarte motstå test idag jeg!
Hehe. Ja, man gjør gjerne det, men samtidig greit om man klarer motstå den på morgenen når en eeeeegentlig vet det ikke er vits for da er terskelen litt høyere for å teste senere.Absolutt en annen kultur Blir en test etter jobb! Angret nesten litt nå haha..
Gratulerer så mye [emoji176][emoji173]️RUGER PÅ FINESTE BLASTOCYSTEN [emoji173]️
Gleder meg til å se streker laget av babyenTester tatt nå, nesten 9 dager etter ovitrelle (kl 21). Sterkere enn i går, men tror nok det er tilfeldig så tidlig Blir spennende imorgen og videre utover!
Dagens er øverst på hver type:
Vis vedlegget 236599