Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, wow, det var mange! Så fint at du kan få satt inn 2, da får du "ta en Bubbly" [emoji16]
Blir gal av at gynekologene i Oslo er fulle! En siste beskymring man ikke skal måtte tenke på
Blir gal av at gynekologene i Oslo er fulle! En siste beskymring man ikke skal måtte tenke på
Er de offentlige som er fulle da eller?:/
Ja jeg vet. Det er helt HÅPLØST!!! Det var IKKE sånn for ett år siden. Jeg endte opp med å kjøre til Porsgunn (2,5) t for kontroll...
Er de offentlige som er fulle da eller?:/
Første forsøket var det null problemer, andre derimot slet jeg, men gikk greit. Nå får jeg beskjed om at det er fullt overalt.. Blir nok Porsgrunn med 2,5 t hver vei på fredag (og muligens mandag om jeg ikke tar det privat i Oslo for 1200.-)
Ja...
Første forsøket var det null problemer, andre derimot slet jeg, men gikk greit. Nå får jeg beskjed om at det er fullt overalt.. Blir nok Porsgrunn med 2,5 t hver vei på fredag (og muligens mandag om jeg ikke tar det privat i Oslo for 1200.-)
Ja...
Fikk jo full gjennomgang og en prat med dr H på "kjøpet" igår så
Landet på at det blir Porsgrunn imorgen og nok privat mandag om jeg trenger ny da. Får se an med jobben også. Det er jo skolestart da.
Så bra du har fått avklaring om antall inn og fikk det som du ville. Håper ikke alle eggene utvikler seg videre. Litt færre så du kan unngå overstimulering, men super kvalitet liker vi. Lykke til!Sprøytedag 6
Dose: 150 IE menopur + orgalutran
30-35ish egg à 6 mm på kontroll idag. Ny kontroll fredag, håper noe har skjedd innen det. Venter på beskjed om jeg får time i Oslo eller må til Porsgrunn.
Fått bekreftet at vi får inn 2 egg om det er 2-3 dagers egg (om det faller slik at blastocyste blir helg), mens 1 egg inn om blasto. Akkurat slik vi ønsket så der var jeg fornøyd med dr H som ikke kranglet på det.
Det koster å kjøre også....Første forsøket var det null problemer, andre derimot slet jeg, men gikk greit. Nå får jeg beskjed om at det er fullt overalt.. Blir nok Porsgrunn med 2,5 t hver vei på fredag (og muligens mandag om jeg ikke tar det privat i Oslo for 1200.-)
Ja...
Det koster å kjøre også....
Så bra. Bare tenkte på ift hva som egentlig lønner seg med å kjøre hele strekket eller å ta privat kontroll.Du får mesteparten dekket
Det koster å kjøre også....
Dere er litt heldige som får lov til å ta kontroll hos en annen lege, selv om det virker litt styrete med mangel på gyn. St olavs tillater ikke dette og vi må derfor fly opp og ned for kontroller [emoji849]
Du får mesteparten dekket
Så bra. Bare tenkte på ift hva som egentlig lønner seg med å kjøre hele strekket eller å ta privat kontroll.