Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Oj, wow, det var mange! Så fint at du kan få satt inn 2, da får du "ta en Bubbly" [emoji16]

Ja kanskje det :D

Men først må jeg få time til kontroll...
 
Blir gal av at gynekologene i Oslo er fulle! En siste beskymring man ikke skal måtte tenke på :(
 
Ja jeg vet. Det er helt HÅPLØST!!! Det var IKKE sånn for ett år siden. Jeg endte opp med å kjøre til Porsgunn (2,5) t for kontroll...

Første forsøket var det null problemer, andre derimot slet jeg, men gikk greit. Nå får jeg beskjed om at det er fullt overalt.. Blir nok Porsgrunn med 2,5 t hver vei på fredag (og muligens mandag om jeg ikke tar det privat i Oslo for 1200.-) :(

Er de offentlige som er fulle da eller?:/

Ja...
 
Første forsøket var det null problemer, andre derimot slet jeg, men gikk greit. Nå får jeg beskjed om at det er fullt overalt.. Blir nok Porsgrunn med 2,5 t hver vei på fredag (og muligens mandag om jeg ikke tar det privat i Oslo for 1200.-) :(



Ja...

Så utrolig kjipt :(
 
Første forsøket var det null problemer, andre derimot slet jeg, men gikk greit. Nå får jeg beskjed om at det er fullt overalt.. Blir nok Porsgrunn med 2,5 t hver vei på fredag (og muligens mandag om jeg ikke tar det privat i Oslo for 1200.-) :(



Ja...

Akkurat samme har jeg opplevd. Sist betalte jeg 1500 for en privat time. Denne gangen reiste jeg tur retur, da kan man iallefall få refundert reisepenger fra HELFO...

Dessuten så er det bedre at de i Porsgrunn vurderer enn en helt ukjent en synes jeg...
 
Spennende tider fremover da! Nå måå det bare gå!
 
Fikk jo full gjennomgang og en prat med dr H på "kjøpet" igår så :)

Landet på at det blir Porsgrunn imorgen og nok privat mandag om jeg trenger ny da. Får se an med jobben også. Det er jo skolestart da.
 
Fikk jo full gjennomgang og en prat med dr H på "kjøpet" igår så :)

Landet på at det blir Porsgrunn imorgen og nok privat mandag om jeg trenger ny da. Får se an med jobben også. Det er jo skolestart da.

Husk å søke om reiserefusjon da[emoji177]
 
Sprøytedag 6

Dose: 150 IE menopur + orgalutran

30-35ish egg à 6 mm på kontroll idag. Ny kontroll fredag, håper noe har skjedd innen det. Venter på beskjed om jeg får time i Oslo eller må til Porsgrunn.

Fått bekreftet at vi får inn 2 egg om det er 2-3 dagers egg (om det faller slik at blastocyste blir helg), mens 1 egg inn om blasto. Akkurat slik vi ønsket så der var jeg fornøyd med dr H som ikke kranglet på det.
Så bra du har fått avklaring om antall inn og fikk det som du ville. Håper ikke alle eggene utvikler seg videre. Litt færre så du kan unngå overstimulering, men super kvalitet liker vi. Lykke til!
 
Første forsøket var det null problemer, andre derimot slet jeg, men gikk greit. Nå får jeg beskjed om at det er fullt overalt.. Blir nok Porsgrunn med 2,5 t hver vei på fredag (og muligens mandag om jeg ikke tar det privat i Oslo for 1200.-) :(



Ja...
Det koster å kjøre også....
 
Dere er litt heldige som får lov til å ta kontroll hos en annen lege, selv om det virker litt styrete med mangel på gyn. St olavs tillater ikke dette og vi må derfor fly opp og ned for kontroller [emoji849]
 
Det koster å kjøre også....

Får igjen cirka 700.- så blir uansett billigere..

Dere er litt heldige som får lov til å ta kontroll hos en annen lege, selv om det virker litt styrete med mangel på gyn. St olavs tillater ikke dette og vi må derfor fly opp og ned for kontroller [emoji849]

Den er kjip :/ Du bor i Bergen?

Du får mesteparten dekket

Og godt er det!

Så bra. Bare tenkte på ift hva som egentlig lønner seg med å kjøre hele strekket eller å ta privat kontroll.

Totaltsett er det billigst å kjøre ned om man ikke har fått time hos offentlig i Oslo-området :)
 
Back
Topp