Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Heier av hele mitt hjerte❤️
 
Masse lykke til [emoji173]
 
Dette blir så spennende!! Masse lykke til kjære deg ❤️
 
Masse lykke til Victoria [emoji177]
 
Dere er herlige ❤️❤️
 
Syklusdag 3, sprøytedag 2

Dose: menopur 150 IE

Foreløpig går det veldig greit, men kjenner jeg gruer meg til tirsdag og start med orgalutran. Men men, på det fjerde skal det skje sier de! Dog klarer jeg ikke helt slappe av i forhold til utviklingen av mer enn 1 egg som i oktober. Da gikk jeg på menopur 112,5 IE (og de økte heller ikke dosen da det på første kontrollen var et veldig dominant egg).. Nå er dosen økt 37,5 IE i førsteomgang. Kan det være nok?

Antar jo at dosen vil økes ytterliggere, kanskje ende opp i 225 IE som i desember da jeg fikk ut 13 egg (dog på lang protokoll). Da gikk jeg 9 dager på 112,5 IE før jeg gikk over på 150 IE i 5 dager og så 225 IE i ytterliggere 7 dager før siste dag 150 IE + ovitrelle. Totalt 22 dager stimulering ble det. Hopper vi nå over de 9 dagene på 112,5 IE (hvor det skjedde nada med eggene) før noen dager med 150 IE hvor ting begynte utvikle seg. Men var først da de doserte opp til 225 at eggene poppet opp! Ble jo bare 7 (?) egg som var modne, men det er uansett bedre enn de 4 fra februar og det ene egget i oktober når det ble avbrutt.

Håpet mitt, som kanskje er litt urealistisk sett forsøket i desember med 22 sprøytedager er at de på kontrollen på onsdag ser mange follikler, øker dosen til 225 IE og har ny kontroll mandag. Der ser de mange store og fine egg som kan høstes torsdag 24/8 eller fredag 25/8 :) Da er jo sjansen stor for blasto inn (fungerte jo delvis sist) og kanskje to egg også om jeg er heldig!

Time will show
 
Krysser, krysser alt som som krysses kan for deg nå[emoji173]️[emoji173]️
 
Har nok havnet på at det er kjemisk som skjedde her. Mye blod (som de andre rundene med svake tester) og mer smerte enn normal mens. Jaja, bare det ikke har ødelagt noe for denne runden er det greit.
 
Sprøytedag 4

Dose: 150 IE menopur (orgalutran imorgen)

Mye ubehag i magen allerede. Og utslitt! Måtte gå tidligere fra jobb idag og lurer på hvordan dette skal gå :p Jobb + reise til kurssted imorgen, kurs og kontrolltime onsdag, plandag torsdag.. Godt jeg har langhelg!
 
Sprøytedag 4

Dose: 150 IE menopur (orgalutran imorgen)

Mye ubehag i magen allerede. Og utslitt! Måtte gå tidligere fra jobb idag og lurer på hvordan dette skal gå :p Jobb + reise til kurssted imorgen, kurs og kontrolltime onsdag, plandag torsdag.. Godt jeg har langhelg!

Så "bra" at du kjenner ubehag allerede! Da virker det :) Nå må bare eggene komme som perler på ei snor. [emoji173]️
 
Heier på deg og denne runden [emoji173][emoji173]
 
Blakk idag også :( Heldigvis høy(ere) lønn enn vanlig neste måned.. Kredittkortet får kjørt seg denne runden ja..

IMG_7077.JPG
 
Last edited:
Leit det ikke ble ventespire, Victoria.
Gratulerer med sprøytestart. Krysser fingrene for denne runden!
 
Sprøytedag 6

Dose: 150 IE menopur + orgalutran

30-35ish egg à 6 mm på kontroll idag. Ny kontroll fredag, håper noe har skjedd innen det. Venter på beskjed om jeg får time i Oslo eller må til Porsgrunn.

Fått bekreftet at vi får inn 2 egg om det er 2-3 dagers egg (om det faller slik at blastocyste blir helg), mens 1 egg inn om blasto. Akkurat slik vi ønsket så der var jeg fornøyd med dr H som ikke kranglet på det.
 
Sprøytedag 6

Dose: 150 IE menopur + orgalutran

30-35ish egg à 6 mm på kontroll idag. Ny kontroll fredag, håper noe har skjedd innen det. Venter på beskjed om jeg får time i Oslo eller må til Porsgrunn.

Fått bekreftet at vi får inn 2 egg om det er 2-3 dagers egg (om det faller slik at blastocyste blir helg), mens 1 egg inn om blasto. Akkurat slik vi ønsket så der var jeg fornøyd med dr H som ikke kranglet på det.

Oi! 35 er mye :wideyed: Håper ikke alle de kommer men at du får et pent antall, feks 12(?)

Flott at det enten blir 2 eller blasto da!! :D
Ingen doseendring?
 
Oi! 35 er mye :wideyed: Håper ikke alle de kommer men at du får et pent antall, feks 12(?)

Flott at det enten blir 2 eller blasto da!! :D
Ingen doseendring?

Mange ja :p Ikke endring foreløpig..
 
Sprøytedag 6

Dose: 150 IE menopur + orgalutran

30-35ish egg à 6 mm på kontroll idag. Ny kontroll fredag, håper noe har skjedd innen det. Venter på beskjed om jeg får time i Oslo eller må til Porsgrunn.

Fått bekreftet at vi får inn 2 egg om det er 2-3 dagers egg (om det faller slik at blastocyste blir helg), mens 1 egg inn om blasto. Akkurat slik vi ønsket så der var jeg fornøyd med dr H som ikke kranglet på det.

Så bra [emoji3] såå spent [emoji3][emoji3]
 
Back
Topp