Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Syklusdag 1 plutselig?

Blør litt (i slim, sorry TMI). Og sterkere, men likevel svak strek på testen. Og vondt i ryggen. Tidlig kjemisk kanskje? Eller så har jeg vel bare naturlig mer hCG i kroppen rett før tanta kommer?

Tempen stemmer i hvertfall ikke med TR :banghead:

IMG_7055.JPG


Edit: Stoppet å blø, var bare litt i utfloden. Merkelig! Aldri opplevd før..
 
Last edited:
Syklusdag 1 plutselig?
Blør litt (i slim, sorry TMI). Og sterkere, men likevel svak strek på testen. Og vondt i ryggen. Tidlig kjemisk kanskje? Eller så har jeg vel bare naturlig mer hCG i kroppen rett før tanta kommer?

Tempen stemmer i hvertfall ikke med TR :banghead:

Vis vedlegget 230453

Edit: Stoppet å blø, var bare litt i utfloden. Merkelig! Aldri opplevd før..

Oi oi, dette lover jo godt! Når er denne testen fra?? Jeg ser noe :)
 
Tydelig strek da selvom den er svak, håperhåper :D
 
Tror jeg må ha mistet streksynet helt, for jeg ser ingenting på noen av dem [emoji85][emoji85]
Men tror på at de er der når alle sier det [emoji14]

Håper likevel for deg [emoji173]️ Noe bør virkelig skje snart. Din tur nå!! (for lenge siden, egentlig..).
 
Tror jeg må ha mistet streksynet helt, for jeg ser ingenting på noen av dem [emoji85][emoji85]
Men tror på at de er der når alle sier det [emoji14]

Håper likevel for deg [emoji173]️ Noe bør virkelig skje snart. Din tur nå!! (for lenge siden, egentlig..).

Rimelig usynlig :p

❤️❤️
 
Jeg ser en svak strek her også men den burde jo dessverre ha vært sterkere enn som så :( Håper alt jeg kan likevel! ❤️
 
Jeg ser en svak strek her også men den burde jo dessverre ha vært sterkere siden enn som så :( Håper alt jeg kan likevel! ❤️

Du har helt rett.. Får bare håpe tanta kommer straks!
 
Synes også den burde vært sterkere nå, men fortsetter å håpe til siste slutt.
 
12-13 dpo

IMG_7058.jpg
 
Syklusdag 1? Skjønner ingenting..

Blør friskt nå i forhold til spottingen tidligere idag på jobb. Men testen er sterkere, dog veldig svak. Kjemisk kanskje? Kjenner jeg er ekstremt forvirret! I tillegg er tempen høyere enn hva normal TR-temp er for meg. Går alltid under CL før tanta kommer. Så skvatt da jeg så blod på jobb..

IMG_7058.jpg
IMG_7063.JPG
IMG_7066.JPG
IMG_7069.JPG
IMG_7067.JPG


Og jeg har kjøpt sprøyter idag også. Satser på kroppen ikke tuller og at tanta kommer skikkelig i løpet av natten ;) Kontroll foreløpig 16.08 i Porsgrunn :)
 
Syklusdag 1? Skjønner ingenting..
Blør friskt nå i forhold til spottingen tidligere idag på jobb. Men testen er sterkere, dog veldig svak. Kjemisk kanskje? Kjenner jeg er ekstremt forvirret! I tillegg er tempen høyere enn hva normal TR-temp er for meg. Går alltid under CL før tanta kommer. Så skvatt da jeg så blod på jobb..

Vis vedlegget 230499 Vis vedlegget 230500 Vis vedlegget 230501 Vis vedlegget 230502 Vis vedlegget 230503

Og jeg har kjøpt sprøyter idag også. Satser på kroppen ikke tuller og at tanta kommer skikkelig i løpet av natten ;) Kontroll foreløpig 16.08 i Porsgrunn :)

Virker som en kjemisk , så lenge du blør men får svakt positive tester som ikke øker.

Men du, tar du progesteron-støtte?
 
Virker som en kjemisk , så lenge du blør men får svakt positive tester som ikke øker.

Men du, tar du progesteron-støtte?

Er nok det.. Bare det ikke klusser forsøket nå!

Tatt et par naturlige sykluser og hver IVF så klart.. Rart med alle disse testene mine ja..
 
Er nok det.. Bare det ikke klusser forsøket nå!

Tatt et par naturlige sykluser og hver IVF så klart.. Rart med alle disse testene mine ja..

Får håpe du slipper å tenke på prøving etter denne IVF runden, men dersom det skulle skjedd, så ville jeg prøvd med støtte hver måned. Du kan jo bli gravid, og er jo tydelig at det var noe denne mnd også? Så kanskje litt progesteronstøtte gjør susen:)?
 
Back
Topp