Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Neimen kutt ut da, ser den jo kjempegodt :D Åååå som jeg håper for deg nå!!!!

Men fått det så mange ganger før at jeg egentlig burde holde meg til mensen (ikke) kommer :bag:
 
10-11 dpo

Ikke mye sterkere nei. Fortsatt avfeid som skygge.

IMG_7020.jpg
IMG_7016.JPG
IMG_7026.JPG
 
Kjære Victoria.
Jeg forstår skepsisen din så utrolig godt. Jeg ser utvikling på testene, men vet også hvor sensitive tester er for tiden. Håper inderlig på en termin-ventespire for dere. Lykke til de neste dagene!
 
Kjære Victoria.
Jeg forstår skepsisen din så utrolig godt. Jeg ser utvikling på testene, men vet også hvor sensitive tester er for tiden. Håper inderlig på en termin-ventespire for dere. Lykke til de neste dagene!

Vi får håpe skepsisen min tar feil ❤️
 
Ikke mye mer spennende på test(er) nå heller, cirka 10 1/2 dag siden egget slapp. Dumme skygger, burde vurdere pensjonere meg som tidligtester.

IMG_7032.JPG
 
Så kjedelig V :(
Jaggu godt det er et forsøk på trappene nå ✌
 
:arghh::arghh: Bare så drittlei nå....
 
Sender deg mange gode tanker og klemmer[emoji173]️ nå fortjener du virkelig en opptur snart, forstår godt at du er lei[emoji20] Krysser alt jeg har får at forsøket blir vellykket for deg[emoji173]️ nå er det din tur!!!!
 
Sender deg mange gode tanker og klemmer[emoji173]️ nå fortjener du virkelig en opptur snart, forstår godt at du er lei[emoji20] Krysser alt jeg har får at forsøket blir vellykket for deg[emoji173]️ nå er det din tur!!!!

Håper du har rett :(
 
Bare vanskelig å være optimistisk når det alltid går galt :( Det virker ikke ut som at dette er ment-to-be.. Stresset blir jeg også av tanken på at dette er siste forsøket vårt på lenge.
 
11-12 dpo

IMG_7038.jpg
 
Back
Topp