Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Det er tungt med sånne perioder. Vet det er vanskelig å holde motet oppe. Håper dette forsøket fører dere i mål.
 
7 dpo

Ramler nok på en test senere idag. Ingen symptomer, mulig litt ømme pupper innimellom.

IMG_6896.jpg


Foreløpig veldig lik kurve dpo som sist måned (blå) dessverre :( Likevel har jeg ikke spottet annet enn noen timer etter scratchingen så det er vel greit foreløpig?

IMG_6895.jpg
 
Hvordan går det?
 
Er det ikke en skygge på øverste bildet?

Men jeg ser jo streker overalt så er kanskje ikke den beste til å stole på når det gjelder teste-tyding...
 
Er det ikke en skygge på øverste bildet?

Men jeg ser jo streker overalt så er kanskje ikke den beste til å stole på når det gjelder teste-tyding...

Jo, var noe. Men forsvant så var bare skygge :)
 
Jeg og ser på den øverste, kanskje begynnelsen på noe? ;) Spennende :D
 
8 dpo

Prikk lik chart som forrige måned foreløpig. Ellers ingen symptomer ennå, tror ikke det har gått denne runden. Psykisk forbereder jeg meg på å måtte hente ut medisiner slutten av neste uke.

IMG_6909.jpg
 
7 dpo øverst og 8 dpo (tatt nå) nederst. Ikkje mykje spennende nei... :banghead: Tidlig ennå!

IMG_6917.JPG
IMG_6923.JPG
 
Last edited:
Hmmmm, jeg ser jo noe svakt der også ;)

Men de er kjent for å få litt sånne dumme streker.. Så lenge jeg må myse er jeg ikke gravid :p
 
Syklusdag 26, 9 dpo

Lite hopp i tempen idag, men det er vanlig også om tanta kommer her. Lite spennende på graviditetstesten.. Ny dag imorgen! Sist fikk jeg svak strek 10 dpo når jeg var gravid, men der var jo stigningen elendig før det endte dårlig.

IMG_6956.jpg
IMG_6961.JPG
 
Vi får tenke at det fremdeles er tidlig [emoji173]️

Det er sant :) Men grunnet scratchingen og tidligere sykluser uten hell så er jeg heller psykisk innstilt på IVF når mensen kommer ;)
 
Back
Topp