Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Lykke til i dag!
 
Billige-tester altså.. Andre gangen på kort tid de har sendt feil! Mottok 10 EL-tester, ikke graviditetstester fra babyplan idag... Godt det er 8-10 dager til testing :bored:
Frustrerende. Min erfaring er at jeg får riktige tilsendt når jeg klager, uten å måtte sende tilbake de jeg fikk feil.
 
Lykke til. Krysser fingrene for at scratching gjør susen!
 
Frustrerende. Min erfaring er at jeg får riktige tilsendt når jeg klager, uten å måtte sende tilbake de jeg fikk feil.

Ja, de skulle sende 2 ekstra også :)
 
Scratching unnagjort. AU! Fy så vondt.. Lover ikke godt for neste uttak :p Billig da, kostet bare 995 eller så :)

Men med tanke på at hun "sugde ut" en del av slimhinnen som hun sa, så er vel slaget tapt denne runden :bag: Men det er helt greit så lenge neste IVF er det siste :angelic:
 
Scratching unnagjort. AU! Fy så vondt.. Lover ikke godt for neste uttak :p Billig da, kostet bare 995 eller så :)

Men med tanke på at hun "sugde ut" en del av slimhinnen som hun sa, så er vel slaget tapt denne runden :bag: Men det er helt greit så lenge neste IVF er det siste :angelic:
Au, høres ikke godt ut
Nei, spørs vel da siden slimhinnen vil vel ikke være optimal for festing da. Sies de at scratching bør gjøres på et spesielt tidspunkt i syklusen?
 
Det høres skikkelig vondt ut. :wideyed:
 
Au, høres ikke godt ut
Nei, spørs vel da siden slimhinnen vil vel ikke være optimal for festing da. Sies de at scratching bør gjøres på et spesielt tidspunkt i syklusen?

Må gjøres dag 20-22 sier de. Men men, bare det øker sjansen med IVF :)

Det høres skikkelig vondt ut. :wideyed:

Var ikke det nei :p Brukte en evighet fra legen og til bilen...
 
Så kjipt at det var vondt da :/
Men godt du er ferdig med det! Nå er det bare å peile seg inn på den positive testen som kommer :)
 
Så kjipt at det var vondt da :/
Men godt du er ferdig med det! Nå er det bare å peile seg inn på den positive testen som kommer :)

Tror WCE og LillyBE har litt høyere smerteterskel :p

Ja, håper den kommer i løpet av september nå ❤️
 
Krysser fingerne for det!
ja, da skal det jo tas etter EL ihvertfall.

Er jo bare 2-3 dpo, så fortsatt 4-5 dager til egget kan ha festet seg. Men spørs om den er "klar" til det :)
 
Huff da[emoji31] Men jo jeg HAR høy smerteterskel[emoji23] Det testet jeg ut forrige fødsel uten noen form for smertelindring. Jeg regnet nesten med det der med sjansen for graviditet etter scratching[emoji19] Men nå er du jo snart i gang uansett da[emoji173]️
 
Er jo bare 2-3 dpo, så fortsatt 4-5 dager til egget kan ha festet seg. Men spørs om den er "klar" til det :)
Ja, var det jeg tenkte på om slimhinnen liksom er ute av spill for denne runden. Men alltid lov å håpe!
 
Så bra at det er overstått! Håper det er gulloppskriften for dere [emoji173]
 
Grattis med vel overstått scratching, huff, det hørtes vondt ut å få sugd ut slimhinnen :-O

Krysser alt for alt dette gjør susen for neste IVF [emoji1305]
 
Men det er utelukket at egget festet seg denne syklusen..? :sorry: Og hvor lenge bør/må vi vente før vi har sex egentlig?
 
Grattis med vel overstått scratching, huff, det hørtes vondt ut å få sugd ut slimhinnen :-O

Krysser alt for alt dette gjør susen for neste IVF [emoji1305]

Tror ikke den ble direkte sugd ut (ikke hele i hvertfall), hun gynekologen snakket/forklarte elendig på norsk :p
 
Men det er utelukket at egget festet seg denne syklusen..? :sorry: Og hvor lenge bør/må vi vente før vi har sex egentlig?
Sa de at deg er utelukket? Jeg bare gjetter, har ikke sjekket ut noe angående scratching.

Blør du noe da? Det er vel et slags sår da om de sugde ut fra slimhinnen...? Rart du ikke fikk noe info om sånt.
 
Back
Topp