Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Billige-tester altså.. Andre gangen på kort tid de har sendt feil! Mottok 10 EL-tester, ikke graviditetstester fra babyplan idag... Godt det er 8-10 dager til testing :bored:
 
Billige-tester altså.. Andre gangen på kort tid de har sendt feil! Mottok 10 EL-tester, ikke graviditetstester fra babyplan idag... Godt det er 8-10 dager til testing :bored:

Gah! Så frustrerende! Da må du klage, kanskje de sender deg nye gratis?
 
Syklusdag 18

Da er jeg rimelig sikker på at egget slapp 01:30 cirka igår. Heftige EL-smerter en times tid + litt økning i temp idag. Får vel regne EL idag da? Og 1 dpo imorgen? :shifty:

Skal prøve å få sendt inn siste soldatene ;)

IMG_6880.jpg
 
Last edited:
Billige-tester altså.. Andre gangen på kort tid de har sendt feil! Mottok 10 EL-tester, ikke graviditetstester fra babyplan idag... Godt det er 8-10 dager til testing :bored:
Nei så kjedelig [emoji27] det har jeg aldri opplevd, men håper de får orden på sakene sine igjen snart [emoji4]
 
:sex gjennomført! Da ventet vi på testing!
 
Syklusdag 19 - dpo land

Ff gav kryss idag, men tror nok det vil flytte seg i hvertfall en dag. Om egget slapp rett etter midnatt (mht smertene) så kan nok ff regne dag 17 (før midnatt) som EL-dag. Justert temp nå (tempet for tidlig) og der ser det ut som EL er satt til dag 17. Vi får se hva de kommende tempene sier, men 3 dpo er jeg nok ikke ;)

Ellers skulle BT sende de 10 graviditetstestene + 2 ekstra ;) Så da håper jeg de kommer i løpet av uken og ligger i postkassen når jeg kommer hjem igjen lørdag :rolleyes:

IMG_6882.jpg


Edit: Legger jeg inn en fiktiv temp over 36.60 imorgen (som er ytterst realistisk) flyttes EL fra dag 16 til 17 som antatt).

IMG_6886.jpg
 
Så utrolig fin temp du hadde denne mnd. Veldig stabil. Og ikke minst tidlig i syklus! Jeg mener å huske at jeg fikk sent EL på Letrozol eller pergotime. Veldig spennende dager nå <3

Ja, vært jevne temper denne gangen (hittil) :) Og sterke EL-smerter også! Tror nok jeg kjente egget slippe fra høyre siden :oops: Blir noen laaaaaaaange dager før test slutten av neste uke. Ryker vel på første 8 dpo når jeg kommer hjem igjen på lørdagen.
 
Babystøv sendes din vei før morgendagens scratching ✨
Lykke til! ❤️
 
Lykke til! [emoji173]️
 
Lykke til[emoji254][emoji254]
 
Lykke til i morgen [emoji175][emoji175]
 
Syklusdag 20 - 3 dpo

Første dag på jobb idag på 4,5 uke! Gleder meg ikke sånn veldig kjenner jeg. Men langhelg allerede etter jobb onsdag og ut uken :)

Scratching kl 13:00 idag :nailbiting:

Og EL bekreftet dag 17 (realistisk sett natt til dag 18) :happy:

IMG_6889.jpg
 
Back
Topp