Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Dere altså ❤️
 
Syklusdag 15

Slim igår og litt idag, så ser ut som at EL er i rute :) Legger nok inn hver dag eller annenhver til tempen har bekreftet eggløsning.

IMG_6862.jpg
 
Snart i DPO-land igjen da! :D
 
Godt at kroppen jobber med viktige oppgaver ;)
 
Godt at kroppen jobber med viktige oppgaver ;)

Tror nesten den har skjønt greien nå ;) Men vi får se om 2 uker hvorvidt jeg slipper mer IVF eller ikke. Siste er vel mest sannsynlig.
 
Burde du gjøre scratching om du tror kanskje det kan bli spire denne måneden?[emoji51] Eller altså, det jeg egentlig mener er at hvis det er et befruktet egg som holder på å feste seg blir det mest sannsynlig ikke noe av etter den prosessen der. Sånn jeg har skjønt det[emoji20]
 
Burde du gjøre scratching om du tror kanskje det kan bli spire denne måneden?[emoji51] Eller altså, det jeg egentlig mener er at hvis det er et befruktet egg som holder på å feste seg blir det mest sannsynlig ikke noe av etter den prosessen der. Sånn jeg har skjønt det[emoji20]

Tar egentlig mest letrozol for å slippe provera før IVF :) Så om det mot all formodning skulle bli spire av dette så er det bare en stor bonus ❤️ Og scratching blir 3 dpo, noen dager før egget trolig da hadde festet seg.
 
Tar egentlig mest letrozol for å slippe provera før IVF :) Så om det mot all formodning skulle bli spire av dette så er det bare en stor bonus [emoji173]️ Og scratching blir 3 dpo, noen dager før egget trolig da hadde festet seg.

Åja! Det tenkte jo ikke jeg på[emoji51] Det med å få mensen etter Letrozol. Jeg ville bare si det så man ikke går rett i kjelleren igjen ved negativ test/mensen[emoji178] Men nå er jo sprøytestart rett rundt hjørnet uansett da[emoji2]
 
Åja! Det tenkte jo ikke jeg på[emoji51] Det med å få mensen etter Letrozol. Jeg ville bare si det så man ikke går rett i kjelleren igjen ved negativ test/mensen[emoji178] Men nå er jo sprøytestart rett rundt hjørnet uansett da[emoji2]

Teller mer ned til sprøytestart enn en eventuell positiv test om 2 uker ja ;) Så mensen denne runden er ikke så nedtur som "normalt".

Når er du igang? ❤️
 
Teller mer ned til sprøytestart enn en eventuell positiv test om 2 uker ja ;) Så mensen denne runden er ikke så nedtur som "normalt".

Når er du igang? [emoji173]️
Nei, nå er det endelig nytt forsøk veldig snart[emoji4]

Jeg venter mensen i morgen eller fredag. Begynte å spotte igår som jeg vanligvis gjør et par dager før det braker løs. Og da er det oppstart med Estradot[emoji4][emoji1303]
 
Nei, nå er det endelig nytt forsøk veldig snart[emoji4]

Jeg venter mensen i morgen eller fredag. Begynte å spotte igår som jeg vanligvis gjør et par dager før det braker løs. Og da er det oppstart med Estradot[emoji4][emoji1303]

Da blir det mai2018 på oss ❤️
 
Litt strikk, deilig å se at man blir flinkere for hver gang :) Sokk nummer 2 på pinnene! (Og en matchende sparkebukse!) ❤️❤️

IMG_6866.JPG
 
Jeg har en dårlig følelse jeg altså[emoji19] Men håper du havner der[emoji173]️ Virkelig!!!

Vi skal dit BEGGE to kjære deg ❤️
 
Takk :) Tar bare litt tid :p Men har jo 9 mnd + på meg sikkert fortsatt ;)

Joda, men kjekt å være ute i god tid ;) jeg begynte på et teppe da jeg var gravid og etter uke 12.. klarte akkurat å bli ferdig før hun ble født :p så lur du som starter tidlig :D
 
Joda, men kjekt å være ute i god tid ;) jeg begynte på et teppe da jeg var gravid og etter uke 12.. klarte akkurat å bli ferdig før hun ble født :p så lur du som starter tidlig :D

De to teppene jeg holder på med (kommet kanskje 1/8 på ene og bare få remser på det andre) begynte jeg på før jul om jeg ikke husker feil :p
 
Back
Topp