Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Får håpe du slipper å tenke på prøving etter denne IVF runden, men dersom det skulle skjedd, så ville jeg prøvd med støtte hver måned. Du kan jo bli gravid, og er jo tydelig at det var noe denne mnd også? Så kanskje litt progesteronstøtte gjør susen:)?

Ja, tenkte få hørt om det ja. Kjipt med disse testene som ikke blir noe baby..
 
Syklusdag 1? Skjønner ingenting..

Blør friskt nå i forhold til spottingen tidligere idag på jobb. Men testen er sterkere, dog veldig svak. Kjemisk kanskje? Kjenner jeg er ekstremt forvirret! I tillegg er tempen høyere enn hva normal TR-temp er for meg. Går alltid under CL før tanta kommer. Så skvatt da jeg så blod på jobb..

Vis vedlegget 230499 Vis vedlegget 230500 Vis vedlegget 230501 Vis vedlegget 230502 Vis vedlegget 230503

Og jeg har kjøpt sprøyter idag også. Satser på kroppen ikke tuller og at tanta kommer skikkelig i løpet av natten ;) Kontroll foreløpig 16.08 i Porsgrunn :)

Kanskje du burde gjort en avtale med legen og å ta en blodprøve neste gang du ser svake streker for å se om du har hcg-stigning? Det er jo greit å ha tall svart på hvitt ift videre opplegg og historie... jeg har gjort det, problemet er bare at to ganger nå har det havnet på ferietiden så har ikke latt seg gjøre.
 
De gangene jeg nå har hatt kjemisk/tidlig SA har testene fortsatt å øke en stund selv om jeg har begynt å blø. Jeg har dog hatt sterkere streker da, du har vel fått med deg hele greia.
 
Kanskje du burde gjort en avtale med legen og å ta en blodprøve neste gang du ser svake streker for å se om du har hcg-stigning? Det er jo greit å ha tall svart på hvitt ift videre opplegg og historie... jeg har gjort det, problemet er bare at to ganger nå har det havnet på ferietiden så har ikke latt seg gjøre.

Ja, kanskje det.. Får se hva vi gjør om forsøket blir negativt.
 
De gangene jeg nå har hatt kjemisk/tidlig SA har testene fortsatt å øke en stund selv om jeg har begynt å blø. Jeg har dog hatt sterkere streker da, du har vel fått med deg hele greia.

Hm ja. Vel vel, trodde jo hele tiden at det ikke var noe så fallet var heldigvis ikke så høyt. Men lei nå! I august skal vi bli gravide altså - det har jeg bestemt!!
 
Nå heier jeg! [emoji1][emoji1] come on, her skal det bli baby!
 
Masse lykke til med forsøket! Nå må det bare gå!:Heartred
 
Første sprøyten denne runden satt! 5 dager til kontroll :)
 
Masse lykke til[emoji175][emoji175]
 
Heier på deg! ✌
 
Back
Topp