Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Får igjen cirka 700.- så blir uansett billigere..



Den er kjip :/ Du bor i Bergen?



Og godt er det!



Totaltsett er det billigst å kjøre ned om man ikke har fått time hos offentlig i Oslo-området :)

Det stemmer.. og sykehuset her har 1 år ventetid så det var uaktuelt!
 
Får igjen cirka 700.- så blir uansett billigere..



Den er kjip :/ Du bor i Bergen?



Og godt er det!



Totaltsett er det billigst å kjøre ned om man ikke har fått time hos offentlig i Oslo-området :)
Skjønner.
Cluet er altså å få seg en gyn der sånn at man kan ta kontrollene der underveis i forløpet.....
 
Sprøytedag 8

Dose: 187,5 IE menopur + orgalutran

Ny kontroll idag. 90ish follikler på 6 mm, ingen dominante. Økt menopur fra 150 til 187,5 IE og ny kontroll mandag. Spennende hva som skjer da. Ellers veldig sliten bare av medisinene, og det blir nok ikke bedre til uken med full jobbing :(
 
Last edited:
Sprøytedag 8

Dose: 187,5 IE menopur + orgalutran

Ny kontroll idag. 90ish follikler på 6 mm, ingen dominante. Økt menopur fra 150 til 187,5 IE og ny kontroll mandag. Spennende hva som skjer da. Ellers veldig sliten bare av medisinene, og det blir nok ikke bedre til uken med full jobbing :(

90!!! Villeste jeg har hørt[emoji31][emoji31] krysser fingre for at noe skjer ila helga!! Skjønner godt du er sliten[emoji20][emoji20] prøv å hold motet oppe, dette går bra sjø[emoji8]
 
Sprøytedag 8

Dose: 187,5 IE menopur + orgalutran

Ny kontroll idag. 90ish follikler på 6 mm, ingen dominante. Økt menopur fra 150 til 187,5 IE og ny kontroll mandag. Spennende hva som skjer da. Ellers veldig sliten bare av medisinene, og det blir nok ikke bedre til uken med full jobbing :(
Så mange follikler! Håper de setter de kloke hodene sine sammen nå og gir deg et skikkelig spesialtilpasset opplegg ViktoriaH :) ellers veldig bra at de øker dosen din iallefall :)
 
90!!! Villeste jeg har hørt[emoji31][emoji31] krysser fingre for at noe skjer ila helga!! Skjønner godt du er sliten[emoji20][emoji20] prøv å hold motet oppe, dette går bra sjø[emoji8]
Så mange follikler! Håper de setter de kloke hodene sine sammen nå og gir deg et skikkelig spesialtilpasset opplegg ViktoriaH :) ellers veldig bra at de øker dosen din iallefall :)

Håper det snart skjer noe spennende og at jeg slipper haugevis med kontroller :P
 
Var forøvrig Sprøytedag 9! Endret i innlegget :) Går fort surr i disse dagene :p

Nevermind - er jo SYKLUSDAG 9.. Surrehue!
 
Hadde de noen løsning så du kunne sluppet reisen ned dit hver gang eller?:/ Håper økt dose gjør underverker!
 
90 stk ?! -....ble ikke legene også litt sjokkerte?

For å si det sånn så fikk jeg beskjed at alt av medisinendringer og planer videre går gjennom dr H videre. De vet jo godt om AMH-en min, men hun ble litt sjokkert der hun telte egg. Dog kan hun jo ha telt et par stykk 2 ganger, men var 90 (40 ene siden og 50 andre) hun skrev ned :P
 
Hadde de noen løsning så du kunne sluppet reisen ned dit hver gang eller?:/ Håper økt dose gjør underverker!

Fikk heldigvis time hos FS på mandag :)
 
Sprøytedag 9

Dose: menopur 187,5 IE og orgalutran

Fikk heldigvis tak i orgalutran litt nærmere (de hadde 4 enkeltsprøyter, jippi) så da har jeg nok medisin til onsdag med orgalutran og mandag med menopur. Så da får jeg bestilt begge deler opp igjen på det lokale apoteket :)
 
Vært på kontroll..?

Ja. Ingen fremgang (eller noen på 7 mm da..) :( Så økt dose til 225 IE som visst er maks for min del og ny kontroll fredag. Så håper på gode egg da med uttak til neste uke ;)
 
Ja. Ingen fremgang (eller noen på 7 mm da..) :( Så økt dose til 225 IE som visst er maks for min del og ny kontroll fredag. Så håper på gode egg da med uttak til neste uke ;)

Gosh! Nå håper jeg ikke at det blir pang inni der, men et pent antall i vekst :nailbiting:
For en thriller!
 
Back
Topp