Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Vil du gi en forenklet forklaring til oss (meg) som ikke er så inn i IVF? :) Hva betyr det?

Eggene mine vokser sakte. Med andre ord går stimuleringen tregt. Derfor økte de dosen med medisiner og jeg skal tilbake på fredag for ny kontroll :) Jeg har dog 90ish (kraftig PCO) follikler på rundt 6-7 mm. Men de må bli over 20 mm før de hentes ut ;)
 
Eggene mine vokser sakte. Med andre ord går stimuleringen tregt. Derfor økte de dosen med medisiner og jeg skal tilbake på fredag for ny kontroll :) Jeg har dog 90ish (kraftig PCO) follikler på rundt 6-7 mm. Men de må bli over 20 mm før de hentes ut ;)

Men alle kan ikke bli 20 mm vel?? Guri, da kommer du vel til å sprekke!
 
Spennende dager for deg, Victoria[emoji2] Håper at litt ekstra hormoner gjør susen og at du snart er klar for uttak! [emoji2]
 
Men alle kan ikke bli 20 mm vel?? Guri, da kommer du vel til å sprekke!

Hahaha, nei :P Håper virkelig ikke det.. Har jo hatt mange eggposer hver gang under 10 mm, men bare fått ut 13 og 4 egg :) Så det går nok fint.. Men spent på fredagen. 225 IE og maksdose nå, så da må jo noe skje. Murrer mye, UL idag var vond og det kom plutselig slim idag. Så håper det er gode tegn og at jeg får uttak midten eller slutten av neste uke ;)
 
Spennende dager for deg, Victoria[emoji2] Håper at litt ekstra hormoner gjør susen og at du snart er klar for uttak! [emoji2]

Håper det nå :) Hvordan går det med deg?
 
Håper det nå :) Hvordan går det med deg?

Ja vi får krysse fingrene for det [emoji2]

Går fint her - det vil si jeg er lei av å VENTE og skulle gjerne hatt resultatet av forsøket NÅ eller helst i går [emoji23] Velkjent - regner jeg med [emoji2]
 
Håper økningen gjør susen og at du ligger sånn pent an til fredag og uttak med gullegg til uka!
 
Håper økningen gjør susen og at du ligger sånn pent an til fredag og uttak med gullegg til uka!

Takk ❤️ Håper virkelig på uttak onsdag-fredag neste uke med blasto inn uke 36 :D
 
Ja vi får krysse fingrene for det [emoji2]

Går fint her - det vil si jeg er lei av å VENTE og skulle gjerne hatt resultatet av forsøket NÅ eller helst i går [emoji23] Velkjent - regner jeg med [emoji2]

Det skjønner jeg.. Hvor mange dpo?
 
Sprøytedag 12

Dose: 225 IE menopur og orgalutran

Ny kontroll blir fredag kl 11 i Oslo. Økt dosen til 225 IE og håper det er nok :) 14 634 kroner er brukt foreløpig på medisin som holder til fredag med menopur og mandag med orgalutran. Må nok ha 600-1200 IE menopur til, og noen enkeltsprøyter med orgalutran. Ergo noen tusen kroner til dessverre.. Og da trenger jeg vel ikke si at økonomien er trang til neste lønning om 3 uker :P
 
Å kjære tid.. 90 follikler, det er mange! Jeg synes jeg kjente et enormt press med mine 20 på andre forsøk, tør ikke tenke på hvordan du føler det nå da.. Med det sagt, så håper jeg virkelig at maksdosen nå gir resultater på ul til fredag, slik at du får uttak til uka og den sårt etterlengtede spiren din ❤️
 
Blir fort mye penger på medisin for oss med treg respons. Hvor lenge har du måtte stimulere ved tidligere forsøk? Håper virkelig det har skjedd ting denne uka :) Lykke til!
 
Blir fort mye penger på medisin for oss med treg respons. Hvor lenge har du måtte stimulere ved tidligere forsøk? Håper virkelig det har skjedd ting denne uka :) Lykke til!

Nesten 15000 så langt.. Og må ha mer til helgen :( Blakk som f*** akkurat nå og økonomien sliter skikkelig frem til 12.9 :grumpy:
 
Nesten 15000 så langt.. Og må ha mer til helgen :( Blakk som f*** akkurat nå og økonomien sliter skikkelig frem til 12.9 :grumpy:

Eneste trøsten er at nå har du snart nådd maks-grensa for medisin-utgifter.
Men det har jo ikke noe å si, for du skal ikke trenge mer etter dette forsøket [emoji8] Heier på mange perfekte gullegg!
Håper du finner en måte å takle økonomien de neste ukene. Regner med at mannen tar sin del av kaka?
 
Eneste trøsten er at nå har du snart nådd maks-grensa for medisin-utgifter.
Men det har jo ikke noe å si, for du skal ikke trenge mer etter dette forsøket [emoji8] Heier på mange perfekte gullegg!
Håper du finner en måte å takle økonomien de neste ukene. Regner med at mannen tar sin del av kaka?

Brukt 60.000 totalt så den har jeg nådd for lenge siden :P

Mannen har bidratt, men hjelper jo ikke når han ikke har fått mer inn enn normalen. Men i september øker jeg i lønn og får mye mer enn tidligere utbetalt :) Bare slitsomt til den datoen kommer om 20 dager....
 
Back
Topp