Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Krysser fingerne for at hotellopphold bringer lykke,
 
Syklusdag 9

Laaaaaaaaaaanghelg på denne frøkna :)

Cirka 8-10 dager igjen til EL, og under 3 uker til testing ikke minst :D Humøret veldig greit idag, kose masse med nevøen idag og han sprudlet skikkelig. Og det føles så naturlig hele opplegget også. Gleder meg veldig til å få oppleve det båndet med egne barn ❤️ Forhåpentligvis om ikke så lenge!

Ellers innlegg om IVF planen under.
 
IVF planen august

Sprøytestart etter mens i august, dvs om 2 sykluser inkludert denne. Så da antar jeg vi prøver ut letrozol denne runden og neste. Det var visst OK. Scratching planlagt 31/7, men veldig usikker på om jeg skal eller ikke. Blir syklusdag 12-16 eventuelt.

Uttak planlagt uke 35, ble kort regime.
 
De mente det var best for eggene med kort, så da får jeg stole på det :)
Ja, man må jo det[emoji4] Og hvert forsøk vil jo ikke være likt! Av de to forsøkene jeg har hatt på FS (en lang og en kort) så ble det best resultat med kort. Eller vi fikk jo et barn ut av det lange, men ingen på frys. Nå fikk vi jo en blasto inn og en på frys.
 
Syklusdag 9
Laaaaaaaaaaanghelg på denne frøkna :)

Cirka 8-10 dager igjen til EL, og under 3 uker til testing ikke minst :D Humøret veldig greit idag, kose masse med nevøen idag og han sprudlet skikkelig. Og det føles så naturlig hele opplegget også. Gleder meg veldig til å få oppleve det båndet med egne barn ❤️ Forhåpentligvis om ikke så lenge!

Ellers innlegg om IVF planen under.

Kos deg med langhelg! :)
 
IVF planen august

Sprøytestart etter mens i august, dvs om 2 sykluser inkludert denne. Så da antar jeg vi prøver ut letrozol denne runden og neste. Det var visst OK. Scratching planlagt 31/7, men veldig usikker på om jeg skal eller ikke. Blir syklusdag 12-16 eventuelt.

Uttak planlagt uke 35, ble kort regime.

Hvorfor er du usikker på å prøve scratching?
 
Hvorfor er du usikker på å prøve scratching?

Fordi jeg venter mensen rundt 14/7, men har time først 31/7 grunnet ferie. Det er midt oppi ny EL og føler det blir for sent.
 
Spennende :D Hvor mange sykluser har du gått på dobbel letrozol?
 
Spennende :D Hvor mange sykluser har du gått på dobbel letrozol?

Mistet tellingen :p

November, desember, januar, mars, april, mai, august (pluss sprøyter), januar, mars, april, mai, juni.. 11-12 da en av disse var trippel (uten EL forøvrig). Blitt noen ja :p Eggløsning på 7 av de foreløpig ;)
 
Digg å ha en plan klar :)
Nå må du nyte langhelgen !! :D
Klem ❤️
 
Mistet tellingen :p

November, desember, januar, mars, april, mai, august (pluss sprøyter), januar, mars, april, mai, juni.. 11-12 da en av disse var trippel (uten EL forøvrig). Blitt noen ja :p Eggløsning på 7 av de foreløpig ;)
Oj såpass ja! Trodde man bare kunne gå på det i 6 mnd sammenhengende jeg o_O
 
Oj såpass ja! Trodde man bare kunne gå på det i 6 mnd sammenhengende jeg o_O

Har 1 måned igjen da ;) Hatt lange pauser når jeg først har hatt pause :)
 
Syklusdag 10

7-9 dager til EL. Tiden går sakte :arghh:

Hektisk dag idag, heldigvis litt roligere imorgen og søndag. Imorgen er det kun trening og litt småhandling på planen før avslapning resten av kvelden, mens søndag skal vi på kino etter å ha spist middag i byn.
 
Ja, tiden frem til el er pyton! :hungover: Men, plutselig er den der!
 
Syklusdag 10 forts.

EL-slim på papiret i kveld (ikke mye, men endel). Forventer jo ikke EL før om 7-9 dager (neste fredag-søndag), men ble jo brått litt usikker på om den kan komme bittelitt før nå. Pleier komme slim ca 3-4 dager før EL om jeg ikke husker feil (irriterer meg at jeg ikke er flinkere på å føre inn sånne ting). Og da blir EL dag 14, som er normalt. Det er da førstkommende tirsdag.

Får egentlig bare legge inn annenhver dag cirka og se hva tempen sier. Venteventevente :arghh:
 
Back
Topp