Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 3

Dag 2 med letrozol. Cirka 2 uker til EL.

Og skikkelig drittdag :( Startet dagen med full gråt, jeg kjenner jeg er helt fortvilet og lei for tiden av denne prøvingen. Tenker mye på hva jeg skulle ha hatt, hva jeg kunne ha fokusert på om ikke jeg måtte ha stresset med dette tullet. Jeg er skikkelig lei, trist, sint.. Og har det vondt. Er så ferdig med dette slitet. Hvorfor kan det ikke bare gå.
 
Stor klem

Fæle sånne dager, men viktig å få renset systemet avogtil også.... Det er lov å være lei seg og sint og alt. Vi har dessverre ikke mye annet valg enn å pakke det sammen til slutt og finne frem optimismen og pågangsmotet.
 
Sender deg masse klemmer[emoji173][emoji173] Håper inderlig at det går for dere snart!!
 
Hvordan har du det idag?
 
Hvordan har du det idag?

Det går bedre. Er i Sverige hos svigerfamilien til broren til samboer (innviklet gjeng med masse columbianere), men fortsatt litt nedfor. Går seg nok til.
 
Sender en stor klem! [emoji171]
 
CD 5

Dag 4 av 5 med letrozol. Litt bedre i humøret, men akk. Jeg er så utrolig lei nå, mer enn jeg kan beskrive med ord. Og troen på at noe skal skje denne pp'n er lav.. Har jo ikke akkurat skjedd så mye de andre kurene.
 
CD 6

Siste dag med letrozol. Sendt forespørsel til Porsgrunn ang å bytte til lang protokoll idag. Spent på svar ;)

Ellers lite spennende. Tiden fra TR til EL er så ufattelig kjedelig! Mellom EL og IKM er det i hvertfall noe å telle ned til :P Jaja.. Tenker jeg begynner å tempe igjen til helgen så får vi se når EL dukker opp. Som sagt antar jeg EL blir neste helg (når vi er på hotell), så aksjeinnlegging skal nok ikke bli et problem denne gangen! På planen den helgen og i dpo-land står egentlig bare avslapning, bading og rolige dager på ferie ❤️

Eneste er at jeg er hjemme uten planer mellom cirka 7 dpo til IKM og de dagene går jo tregt allerede :arghh:
 
CD 7

Cirka 10-12 dager til EL. Humør rimelig varierende (spørs veldig hvem og hva jeg snakker med/om). Tungt å se hun gravide på jobb som har termin 1 måned før jeg skulle. Og vondt å se babyer/gravide overalt nå.

Og liten "premie" på magen etter forrige syklus som forøvrig så verre ut for noen dager siden. 9 dager siden jeg satt siste fragmin...

IMG_6637.JPG
 
Auch, så ikke godt ut det der :/ Jeg hadde det sånn jeg og da jeg tok Fragmin i fjor, lite flatterende...
 
Den fragminen suger... magen min ser ganske lik ut hele tiden. Noen ganger vanskelig å finne ett nytt sted å stikke.. [emoji849]
Forstår godt du syns det er vanskelig med gravide rundt deg. Håper du klarer å fokusere på andre ting. Prøv å finn på noe koselig med mannen, gå på kino, eller besøk (ikke gravide) venninner?
 
Jeg så også ut slik etter gonal-f nå denne sisten runden. Tørr ikke tenke hvordan det hadde blitt med fragmin i tillegg :confused:
Enig med Bubbly, forsøk å finn på ting som er typisk ikke-gravide ting.
Jeg og mannen gikk en del på kino, ut å spiste etc.
Hadde også en skikkelig fyllekule (kanskje ikke å anbefale :p) samt noen veldig koselige kvelder med gode venniner, hvor det IKKE ble snakket om barn/ babyer. Vi har en fast dag i måneden hvor det skal koses med noe godt i glasset, og alt babysnakk er off-limits. Det er veldig befriende!
Jeg pleier også å flykte ut i skogen/ på fjellet med hunden i mange timer, når jeg virkelig trenger å være i fred og bare koble ut.
 
Krysser fingrene[emoji173]️ nå MÅ det være deres tur[emoji173]️[emoji173]️
 
Den fragminen suger... magen min ser ganske lik ut hele tiden. Noen ganger vanskelig å finne ett nytt sted å stikke.. [emoji849]
Forstår godt du syns det er vanskelig med gravide rundt deg. Håper du klarer å fokusere på andre ting. Prøv å finn på noe koselig med mannen, gå på kino, eller besøk (ikke gravide) venninner?
Jeg så også ut slik etter gonal-f nå denne sisten runden. Tørr ikke tenke hvordan det hadde blitt med fragmin i tillegg :confused:
Enig med Bubbly, forsøk å finn på ting som er typisk ikke-gravide ting.
Jeg og mannen gikk en del på kino, ut å spiste etc.
Hadde også en skikkelig fyllekule (kanskje ikke å anbefale :p) samt noen veldig koselige kvelder med gode venniner, hvor det IKKE ble snakket om barn/ babyer. Vi har en fast dag i måneden hvor det skal koses med noe godt i glasset, og alt babysnakk er off-limits. Det er veldig befriende!
Jeg pleier også å flykte ut i skogen/ på fjellet med hunden i mange timer, når jeg virkelig trenger å være i fred og bare koble ut.

Er ikke bare bare da :bag: Og nå er naboen gravid også fikk jeg høre av mannen. Orker ikke flere rundt meg som er det nå :arghh::goodnight
 
:Heartred Noen får virkelig mer enn andre. Køsystemet her i livet er f****d up. :shifty: En fattig trøst at man kommer styrket ut av sånne prøvelser (jeg pleier å fnyse til de som sier sånt til meg at det får da være grenser for hvor sterk man skal bli). Jeg håpe så inderlig at marsforumet blir smekkfullt, spesielt av oss slitere.
 
:Heartred Noen får virkelig mer enn andre. Køsystemet her i livet er f****d up. :shifty: En fattig trøst at man kommer styrket ut av sånne prøvelser (jeg pleier å fnyse til de som sier sånt til meg at det får da være grenser for hvor sterk man skal bli). Jeg håpe så inderlig at marsforumet blir smekkfullt, spesielt av oss slitere.

Livet er ikke alltid rettferdig nei.. Marsboer er fint da :) Gidder ikke så mange flere måneder med prøving nå altså :P
 
Back
Topp