Veien mot drømmenurket med litt hjelp

11 dpo

Sovet elendig i natt. Sov cirka 2 timer og tempet da til 36.78 (dobbeltsjekket). Dette var kl 6. Hva tenker dere? Krysser nok av på at den ikke skal gjelde, men forventet jo temp under 36.40 med tantebesøk idag :bag:

Får se hva jeg gjør videre. Kanskje lurt fortsette med lutinus da (som jeg kremt nektet ta igår kveld av ren irritasjon)? :shifty:

IMG_6577.jpg
 
Hei Victoria❤ Jeg har ikke vært igjennom det du har, heller ikke prøvd like lenge. Allikevel kjenner jeg av og til på samme følelsen nå etter 14 mnd som prøvere. Det virker så håpløst, vondt og sinnsykt urettferdig.

Jeg har troen på at nestegang er det din tur. Nå vet de etter to forsøk hvordan de skal stimulere deg, og kanskje forhåpentligvis blir det flere egg sånn at du får noen på frys også, men aller helst sitter den denne gangen! Du bet jo at du kan bli gravid, både på egenhånd og ved ivf, så jeg er sikker på at det en dag blir din tur også ❤ vet ikke hvor oppløftende det er, but at feel you, sister! Hehe.

Stor og god klem til deg!

Bare stresser litt med at de skal ha nytt opplegg, samme som de hadde i oktober da jeg ble avbrutt grunnet kun 1 egg. Men i verste fall får vi da inseminasjon og nytt forsøk senere på høsten.
 
Bare stresser litt med at de skal ha nytt opplegg, samme som de hadde i oktober da jeg ble avbrutt grunnet kun 1 egg. Men i verste fall får vi da inseminasjon og nytt forsøk senere på høsten.

Ikke for å være gledesdreper, men inseminasjon har de sluttet med fordi det nå teller som et av de tre offentlige forsøkene :/
 
Ikke for å være gledesdreper, men inseminasjon har de sluttet med fordi det nå teller som et av de tre offentlige forsøkene :/

Jaja, han er jo normal der nede så da blir det hjemmeprøving :) Greit å slippe den ekstra turen også!
 
Tørket test:

Vis vedlegget 227095

Nå er jeg kommet på nytt i en periode hvor alt bare er vondt. Tror nok det har noe med alle de positive testene og ventespirene som har kommet den siste tiden. Jeg unner alle det altså, men det er vondt å ikke få bli med på ferden.
Skjønner så godt hva du mener!
 
Har ikke vært innom på en stund og følger nå med deg igjen [emoji173] Opp og ned og litt opp igjen. Håper for deg!
 
Dagens test, 11 dpo. Jeg er ikke gal, det er en strek der? Drittlei av disse tynne strekene som dukker opp før fristen, men ikke er reell babystrek :(

IMG_6579.JPG
IMG_6581.JPG
IMG_6586.JPG


Nei, får bare vente på tanta og se hva som skjer med tempen de kommende dagene :meh:
 
Last edited:
Ser ...noe... på den nederste, men ikke godt å si dessverre... Håpet må få leve litt til i alle fall ✨
 
Føler med deg og synes at det er din tur til å lykkes snart! Det tar på med nedtur etter nedtur og man skulle så ønske man selv var den med to rosa fine streker.. Når det gjelder testene dine så synes jeg at jeg får sånn svak strek på nesten alle selv om jeg ikke er gravid dessverre, men krysser fingrene for at det blir en sterkere strek fremover!
 
12 dpo

Ingen tvil om dagens (mest sannsynlig) eller morgendagens aktivitet der nede.

IMG_6588.jpg
 
12 dpo
Ingen tvil om dagens (mest sannsynlig) eller morgendagens aktivitet der nede.

Vis vedlegget 227515

Åååå, så kjedelig :(

Jeg syns likevel det er en stor seier for dere at det har blitt EL flere måneder på rad nå, det må dere være glade for, og det er bare å børste av seg og prøve igjen, og hvem vet, plutselig sitter den kanskje?

Stor klem <3
 
Åååå, så kjedelig :(

Jeg syns likevel det er en stor seier for dere at det har blitt EL flere måneder på rad nå, det må dere være glade for, og det er bare å børste av seg og prøve igjen, og hvem vet, plutselig sitter den kanskje?

Stor klem <3

Klarer ikke tenke sånn nå.. EL er en ting, men betyr lite når det ikke blir baby uansett :(
 
[emoji22] styrkeklem til deg. Om det er noe som er urettferdig her i verden så er det det du går igjennom nå [emoji173]️
 
Oppdatering 18:00 12 dpo

Ingen tante hittil. Vi venter videre i limboland. Men ganske klart at kroppen klarte komme i ulage den korte tiden jeg var gravid. EL ulik tid de 3 syklusene etter (selv med letrozol samme tidspunkt hver gang) og lutealfase som ikke lenger er 15 dager på klokka. 13 dager i mai og 11 bare i april. Ser ut til å bli 12-13 dager denne runden.
 
Last edited:
Stor klem[emoji169][emoji169][emoji169]
 
❤️❤️❤️
 
Back
Topp