Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Så utrolig frustrerende. :(
 
Burde vært ja eller nei fra eggløsningsdagen syns jeg :p Men men.. Vi får se på neste test!

Enig!!

Håper på sterkere strek hos deg på neste test. :)
 
Jeg er så sykt lei negative tester nå :( Dritt lei! 3 måneder siden aborten, 25 måneder prøving.. Hvorfor kan det ikke bare bli min tur nå? :smiley-angry017
 
Jeg er så sykt lei negative tester nå :( Dritt lei! 3 måneder siden aborten, 25 måneder prøving.. Hvorfor kan det ikke bare bli min tur nå? :smiley-angry017

Skjønner deg så utrolig godt. Det her er så urettferdig, men det SKAL bli din tur, forhåpentligvis veldig snart [emoji8] Vil bare sende deg en stor klem[emoji177][emoji8]
 
Jeg er så sykt lei negative tester nå :( Dritt lei! 3 måneder siden aborten, 25 måneder prøving.. Hvorfor kan det ikke bare bli min tur nå? :smiley-angry017

Jeg forstår så inderlig godt at du er lei og utålmodig :( Jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg ❤️

Stor klem ❤️❤️
 
Ny dato for EL?

Tok vekk den tempen jeg hadde lagt inn (36.20) onsdag 31. mai og fikk da ny strek med EL 1. juni som mange her inne nevnte ;) Da er jeg nok 10 dpo, og kan jo fortsatt få to streker til uken. Men akk, det er nok bare drømmetanker.

IMG_6569.jpg


Veldig spent på hva morgendagens temp sier. Droppet jo litt nå, men vært dårlig noen dager (og tempet mye tidligere enn normalt) så legger ikke sååå mye i det. Fikk tanta 13 dpo sist og 11 dpo måneden før det igjen. Så kan like gjerne våkne til tantebesøk imorgen tidlig.
 
Krysser fingrene for deg nå! [emoji173]

Takk, men kjenner jeg har mistet litt troen. Kroppen virker litt som at den har innstilt seg på tantebesøk imorgen. Bare en dårlig følelse :(
 
Negativ som snøen ikveld. Føles ut som tanta er på vei :(
 
Kjedelige greier... Uff.. Sender en klem [emoji173]️
 
Jeg er så lei. Hvorfor kan det ikke være min tur snart? Jeg er 23, frisk og i beste fruktbare alder. Hvorfor kan det ikke bare skje :( Hodet og kropp er sliten av alt nå. Mest livredd kanskje. Litt beskymret for fremtiden. For hva gjør vi egentlig om neste runde ikke er gullegget? Hva gjør vi da? Verken privat IVF, adopsjon eller fosterhjem er mulig på en god god stund. Og det skremmer meg. Det skremmer meg skikkelig.

25 måneder hvor håp er blitt til skuffelse, utallige tester som aldri ble noe, graviditet som ikje varte, 3 års planlegging/tanker/følelser om prosjektet. Et prosjekt jeg med hånden på hjertet akkurat nå ikke tror vi vil klare fullføre. Og det er vondt. Skikkelig vondt.

757 dager som prøvere. Ingen baby. Hvor er rettferdigheten i det? Hvor lenge skal dette vare? Idag vil jeg bare grave meg ned og bli der. Alt annet kjennes bare håpløst.
 
Jeg er så lei. Hvorfor kan det ikke være min tur snart? Jeg er 23, frisk og i beste fruktbare alder. Hvorfor kan det ikke bare skje :( Hodet og kropp er sliten av alt nå. Mest livredd kanskje. Litt beskymret for fremtiden. For hva gjør vi egentlig om neste runde ikke er gullegget? Hva gjør vi da? Verken privat IVF, adopsjon eller fosterhjem er mulig på en god god stund. Og det skremmer meg. Det skremmer meg skikkelig.

25 måneder hvor håp er blitt til skuffelse, utallige tester som aldri ble noe, graviditet som ikje varte, 3 års planlegging/tanker/følelser om prosjektet. Et prosjekt jeg med hånden på hjertet akkurat nå ikke tror vi vil klare fullføre. Og det er vondt. Skikkelig vondt.

757 dager som prøvere. Ingen baby. Hvor er rettferdigheten i det? Hvor lenge skal dette vare? Idag vil jeg bare grave meg ned og bli der. Alt annet kjennes bare håpløst.
:Heartred:Heartred:Heartred Finnes ingen rettferdighet i det:( Usikkerheten, håpet som knuses igjen og igjen, og det å ikke vite når den sårt etterlengtet babyen skal komme er vondt, fryktelig vondt:(
Får frysninger når jeg leser innlegget ditt. Må du bli den neste her med positiv test!:Heartred
 
Har du testet i dag? :rolleyes:
 
Nei huff dette var trist lesing på morgenen :( Huff det er fryktelig urettferdig og unødvendig at det skal være slik.. Men dere er tøffe og flinke, ikke gi opp for dette skal gå!

Men som Avocado sier, har du testet i dag? [emoji2]
 
Hei Victoria❤ Jeg har ikke vært igjennom det du har, heller ikke prøvd like lenge. Allikevel kjenner jeg av og til på samme følelsen nå etter 14 mnd som prøvere. Det virker så håpløst, vondt og sinnsykt urettferdig.

Jeg har troen på at nestegang er det din tur. Nå vet de etter to forsøk hvordan de skal stimulere deg, og kanskje forhåpentligvis blir det flere egg sånn at du får noen på frys også, men aller helst sitter den denne gangen! Du bet jo at du kan bli gravid, både på egenhånd og ved ivf, så jeg er sikker på at det en dag blir din tur også ❤ vet ikke hvor oppløftende det er, but at feel you, sister! Hehe.

Stor og god klem til deg!
 
Mulig du har skrevet om det før, men hva var grunnen til at dere begynte med utredning?

PCOS hos meg, diagnostisert før prøvestart. Ingen eggløsning spontant. Derfor vi startet såpass tidlig fordi vi visste det ville ta tid. Hadde da syklus på 300-400 dager uten regulering med prevensjon. Mannen fin.

Har du testet i dag? :rolleyes:

Nope.. Og har ikke lyst heller kjenner jeg :sorry:
 
Back
Topp