Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Det går nok tilslutt.. Det er jeg helt sikker på.. Bare så innmari synd det skal ta sånn tid! Håper du klarer holde gnisten litt gående fremover. Det er så trist at det kan være så ødeleggende :(
Håper virkelig virkelig det snart klaffer, og du endelig får deres etterlengtede spire [emoji173]️
Sender deg en god dose babystøv, i håp om at det på et magisk vis skal hjelpe (.. Blir jo litt overtroisk av sånne ting, for å holde håpet litt oppe. Jeg meldte meg til stadighet opp på gratis fellesfjernhealing, enda jeg ikke tror så hardt på det...)..

Sender mange gode tanker og klemmer også [emoji173]️
 
9-10 dpo

Pust frøken, pust.

Den er svak og tynn, mulig bare en skygge (første bildene tatt før 3 min)... Men hjertet hoppet over et par slag her nå :nailbiting: Livredd det ikke er babystrek.

IMG_6479.JPG
IMG_6480.JPG
IMG_6482.JPG
IMG_6483.PNG
IMG_6485.JPG


OK, pust mer. Ta det rolig. Livredd den ikke er der på neste test :(
 
Jeg ser! Veldig spennende :D
 
Det var kvelden 10 DPO jeg fikk min første strek, så helt innafor med skygge nå ;)

Og i praksis kan jeg være 9 dpo også :) Får se i kveld hva testen sier. Blir noen laaaaaaaange timer dette.
 
Jeg ser også[emoji7][emoji173] Spennende nå, håper og krysser alt for deg[emoji177]
 
Jeg ser strek, og jeg har ræva streksyn :D håper den blir sterkere!
 
Tok en ny nå (jada, jeg vet) og den har samme streken :oops: Blir en lang dag før neste test kjenner jeg.. Disse dagene med ventetid er håpløse..
 
Jeg ser! [emoji2]
 
Ååi, spenningsstrek! Krysser fingrene og håper for deg [emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg ser noe på de nederste :D Såå spennende!!
 
Ettermiddagstesten, åpen stav. Samme svake streken. Får se imorgen om det er noe utvikling. Helt ærlig tror jeg ikke jeg er gravid. Symptomene kan nok linkes direkte til lutinus. Men håpet er der ❤️ De to første før fristen, resten 5-15 min etterpå. Den blå er BT fra idag tidlig.

IMG_6506.JPG
IMG_6512.JPG
IMG_6517.JPG
IMG_6518.PNG
IMG_6522.JPG
IMG_6523.JPG
IMG_6525.JPG
IMG_6528.JPG
 
Hei, da fant jeg dagboken din også og har lyst til å følge deg på vegen til spire som sitter (som forhåpentligvis ikke er så lang nå)

Leit å høre at det har tatt slik tid for dere :( må være forferdelig... Men spennende med strek da, krysser fingrene for at det er noe på gang her[emoji76]
 
Hei, da fant jeg dagboken din også og har lyst til å følge deg på vegen til spire som sitter (som forhåpentligvis ikke er så lang nå)

Leit å høre at det har tatt slik tid for dere :( må være forferdelig... Men spennende med strek da, krysser fingrene for at det er noe på gang her[emoji76]

Ja, veien har vært lang disse to årene. Men premien i enden er motivasjon ❤️
 
Back
Topp