Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Vurderer legge meg så jeg kan teste snart :rolleyes:
Håper virkelig for deg [emoji173]️
Men skjønner godt du er litt tilbakeholden sånn sett, og ikke tror på strekene med en gang...
Men håper.
 
Håper virkelig for deg [emoji173]️
Men skjønner godt du er litt tilbakeholden sånn sett, og ikke tror på strekene med en gang...
Men håper.

Tror jo innerst inne det er skygge, men jeg håper ❤️
 
4 tester kan da ikke gi svak strek og være kun en skygge..? :bag: Livredd for hver gang jeg tester nå at den bare skal være borte.. På alle er streken kommet før tidsfristen (rimelig raskt egentlig), men blitt mer tydelig etter fristen (som er normalt). Dog vanskelig å få tatt ordentlig bilde av pluss se om de er rosa eller ei. Huff, for spennende dette :nailbiting:

IMG_6535.JPG
IMG_6540.JPG
IMG_6546.JPG
IMG_6548.JPG
 
Ååå, så spennende, Victoria!! Her er det helt klart streker :D :D [emoji173] Krysser alt jeg har for at strekene bare blir sterkere og sterkere. Det hadde vært utrolig fortjent om du kunne fått en spire som satt hele veien nå [emoji173]
 
Ojojoj, ja her har det skjedd ting! Krysser alt for at det er babystrek ❤️❤️
 
10-11 dpo
Nå er jeg bare irritert. Skulle så ønske jeg kunne kommet med en av de fine rosa strekene. Men neida, her kom kun samme greien som igår.

IMG_6556.JPG

IMG_6555.JPG


Og tempen sank litt..

IMG_6561.jpg
 
Last edited:
Husk at det er småååå mengder HCG som skal doble seg annethvert døgn. Så det kan godt ta litt mer tid før du ser forskjellen. Jeg fikk i alle fall ikke tydelig stigning med en gang. Jeg håper og tror fortsatt, jeg [emoji4]
 
:(❤️
 
Husk at det er småååå mengder HCG som skal doble seg annethvert døgn. Så det kan godt ta litt mer tid før du ser forskjellen. Jeg fikk i alle fall ikke tydelig stigning med en gang. Jeg håper og tror fortsatt, jeg [emoji4]

Jeg får se hva eventuelt neste test sier :)
 
Back
Topp