Veien mot drømmenurket med litt hjelp

8 dpo

Lite spennende idag også..

IMG_6380.JPG
 
Begynner å bli lange dager nå syns jeg. Kjedelig med blenda tester! Droppet test i dag jeg da, men det var bare på håret at jeg greide å la være. :p
 
Måtte innom og finne dagboka di.
Leit å høre om nedturen med oppgaven din. Håper det ikke blir altfor trøblete å gjøre på nytt. Nå må da lykken snu?!


Satser på ikke blenda test imorgen
 
Tørket test:

IMG_6400.JPG


Nå er jeg kommet på nytt i en periode hvor alt bare er vondt. Tror nok det har noe med alle de positive testene og ventespirene som har kommet den siste tiden. Jeg unner alle det altså, men det er vondt å ikke få bli med på ferden.
 
Tørket test:

Vis vedlegget 227095

Nå er jeg kommet på nytt i en periode hvor alt bare er vondt. Tror nok det har noe med alle de positive testene og ventespirene som har kommet den siste tiden. Jeg unner alle det altså, men det er vondt å ikke få bli med på ferden.
[emoji173]️[emoji173]️
 
Det er fullt forståelig det er vanskelig[emoji20][emoji173]️ Håper dere også får en ventespire[emoji4]
 
Det kan virkelig føles sårt å stå utenfor når det går et ras av graviditet rundt en.. jeg vet, har vært der selv, mer enn en gang...
Men det er bare et spørsmål om tid før det er din dagbok som tapetseres med positive tester, og i mellomtiden håper jeg du finner lysten litt å leve litt også utenfor prøvebobla ❤️

Sender masse babystøv til deg ✨✨
 
Tørket test:

Vis vedlegget 227095

Nå er jeg kommet på nytt i en periode hvor alt bare er vondt. Tror nok det har noe med alle de positive testene og ventespirene som har kommet den siste tiden. Jeg unner alle det altså, men det er vondt å ikke få bli med på ferden.
[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Forstår deg så altfor godt, selvom du har vært gjennom flere forsøk enn jeg og stått i dette med prøverør over lenger tid enn meg, så kjente jeg på den samme følelsen etter mislykket forsøk mens andre ble gravid selv om det var med hjelp av ivf. Sender deg en klem❤ Det er vondt å være den som må vente og vente.
 
God klem til deg❤️
 
Forstår deg godt. Sender deg en stor klem og håper at det er din tur nå [emoji173]
 
9 dpo

Fortsatt høy temp, men min faller jo ikke før samme dag som tanta har jeg erfart. Ingen test idag tidlig, får se om det blir en før jobb eller ikveld ;) Den er vel blenda uansett. Forøvrig 3 dager jeg ikke har fått tempet etter EL.

IMG_6405.jpg
 
9 dpo

Fortsatt høy temp, men min faller jo ikke før samme dag som tanta har jeg erfart. Ingen test idag tidlig, får se om det blir en før jobb eller ikveld ;) Den er vel blenda uansett. Forøvrig 3 dager jeg ikke har fått tempet etter EL.

Vis vedlegget 227115

Ramla på en test gitt :shifty:

:hilarious::hilarious:

IMG_6418.JPG
IMG_6422.JPG
 
Tørket test:

Vis vedlegget 227095

Nå er jeg kommet på nytt i en periode hvor alt bare er vondt. Tror nok det har noe med alle de positive testene og ventespirene som har kommet den siste tiden. Jeg unner alle det altså, men det er vondt å ikke få bli med på ferden.

Jeg ønsker så veldig at du kommer etter [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Last edited:
Åååh, kjære Victoria :Heartred Jeg tror ikke det er mange andre enn deg jeg så inderlig skulle ønske snart fikk to blivende streker snart. Aller helst i morgen allerede :( Det må bli snart!
 
:Heartred

Jeg fatter ikke at det skal være så urettferdig fordelt her i verden, og at gode mennesker skal slite så for å få barn. Barn som vil få supre stabile og trygge hjem. :(
 
Takk dere ❤️ Jeg kjenner jeg er lei og har lyst til å gi opp hele prosjektet for en stund. Det ødelegger meg som person psykisk. Livslysten har vært så lav disse 2 årene og jeg kjenner meg ikke igjen. Samtidig vet jeg at tankene prøvingen gir ikke vil gå vekk med en pause heller. Så man får bare bite sammen tennene og ta imot dritten som kommer på veien. Bare redd jeg aldri skal få bli mamma :(
 
Back
Topp