Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Syklusdag 14

Skikkelige smerter idag fra hoften/bekkenet på høyre siden. Ikke spesielt deilig når man er på jobb.. Utenom det har det dukket opp litt slim i varierende mengde, men føler jeg mangler murringen som pleier være på denne tiden. Får bare se an tempen om/når EL kommer.

IMG_6665.jpg
 
Syklusdag 16

Og jeg som nærmest var sikker på ar EL var igår.. Jaja :( Lei ventetiden på EL nå...

IMG_6667.jpg
 
Syklusdag 17

Og offisielt lei! Kan ikke EL bare komme?

IMG_6698.jpg


Ellers går det veldig fint. Kost med en liten jente født i mai (men prematurt, så først 50 cm og over 3 kilo nå), og det er så herlig ❤️ Ellers var vi i dyreparken igår og skal reise videre i bryllup senere idag. Det blir kos :)

IMG_6680.JPG


Hofta/bekkenet på høyre siden lever fortsatt sitt eget liv og simulerer bekkenløsning. Litt lei nå ja :( Skikkelig vondt er det også..
 
Syklusdag 17
Og offisielt lei! Kan ikke EL bare komme?

Vis vedlegget 228494

Ellers går det veldig fint. Kost med en liten jente født i mai (men prematurt, så først 50 cm og over 3 kilo nå), og det er så herlig ❤️ Ellers var vi i dyreparken igår og skal reise videre i bryllup senere idag. Det blir kos :)

Vis vedlegget 228495

Hofta/bekkenet på høyre siden lever fortsatt sitt eget liv og simulerer bekkenløsning. Litt lei nå ja :( Skikkelig vondt er det også..

Tror EL har vært, men bare sen stigning :) Håper på høy temp i morgen:)

Når det kommer til bekkenet ditt så er det noe du burde ta tak i nå, og få hjelp med. Fordi det blir ikke bedre etter du er blitt gravid, i hvert fall! Jeg har aldri slitt med bekken, men i går låste alt seg. Har ikke sovet , og kan nesten ikke gå. Fikk behandling i dag, hjalp litt, men er utrolig vondt og høyre ben sover nesten.
Så hvis jeg var dg ville jeg allerede startet å behandle bekken og trene bekkenet før du blir gravid. Forebygging er bedre enn reparasjon :D

Kos deg i bryllup! :)
 
Tror EL har vært, men bare sen stigning :) Håper på høy temp i morgen:)

Når det kommer til bekkenet ditt så er det noe du burde ta tak i nå, og få hjelp med. Fordi det blir ikke bedre etter du er blitt gravid, i hvert fall! Jeg har aldri slitt med bekken, men i går låste alt seg. Har ikke sovet , og kan nesten ikke gå. Fikk behandling i dag, hjalp litt, men er utrolig vondt og høyre ben sover nesten.
Så hvis jeg var dg ville jeg allerede startet å behandle bekken og trene bekkenet før du blir gravid. Forebygging er bedre enn reparasjon :D

Kos deg i bryllup! :)

Hatt veldig høye temphopp ved EL, men vet jo ikke. Her var den fra april:

IMG_6699.jpg
 
Hatt veldig høye temphopp ved EL, men vet jo ikke. Her var den fra april:

Vis vedlegget 228529

Se der ja. Jeg hadde også veldig høye temphopp, en kunne ha sånn sakte stigning i dagene under EL. Men det varierte veldig. Krysser fingrene for at du slipper vente mer på EL nå. Så kan de gale dpo dagene starte! :D
 
Syklusdag 18, 1 eller 3 dpo

Tror EL har vært, men usikker på når.. Tok også tempen mye tidligere (3 timer før), så måtte justere opp tempen fra 36.67 til 37.00 :banghead: Men får kryss uansett hvilken jeg legger inn. Så 1 eller 3 dpo idag, vi får se videre. Tror dog jeg er kun 1 dpo, men lagt inn 3 dager på rad nå så ingen krise om jeg er 3 dpo heller.

Som sagt har jeg hatt (og har enda, så må få ringt legen) såpass vondt i hofta/bekkenet siden tirsdag at de eventuelle ELsmertene nok har kommet litt i skyggen.. Men vi får se videre :)

IMG_6703.jpg


Ellers forelsket meg helt i denne strikkeserien, hører til en jakke også ❤️ Den skal strikkes om det kommer ei lita Leah her til oss :dummy1:

IMG_6695.PNG
 
Syklusdag 18, 1 eller 3 dpo
Tror EL har vært, men usikker på når.. Tok også tempen mye tidligere (3 timer før), så måtte justere opp tempen fra 36.67 til 37.00 :banghead: Men får kryss uansett hvilken jeg legger inn. Så 1 eller 3 dpo idag, vi får se videre. Tror dog jeg er kun 1 dpo, men lagt inn 3 dager på rad nå så ingen krise om jeg er 3 dpo heller.

Som sagt har jeg hatt (og har enda, så må få ringt legen) såpass vondt i hofta/bekkenet siden tirsdag at de eventuelle ELsmertene nok har kommet litt i skyggen.. Men vi får se videre :)

Vis vedlegget 228557

Ellers forelsket meg helt i denne strikkeserien, hører til en jakke også ❤️ Den skal strikkes om det kommer ei lita Leah her til oss :dummy1:

Vis vedlegget 228558

Truffet godt da uansett om du er 1 eller 3 DPO :D Heia heia egget :smiley-bounce016

Nydelig sett ❤ Håper dere storkoste dere i bryllup!
 
Truffet bra, da! Håper på det ble skikkelig fulltreffer [emoji173]️[emoji173]️
 
Krysser for at EL var tidligst 15! Om den var mellom 15 og 17 så har dere jo truffet blink denne gangen. :D
 
Syklusdag 19

Tror denne blir mer korrekt i forhold til tegn. Justerte ned tempen 0.02 fra onsdag og får da først kryss imorgen med EL fredag. Stemmer godt :)

IMG_6711.jpg
 
Syklusdag 19
Tror denne blir mer korrekt i forhold til tegn. Justerte ned tempen 0.02 fra onsdag og får da først kryss imorgen med EL fredag. Stemmer godt :)

Vis vedlegget 228605

Så bra EL kom :D Og godt med babydance også ser jeg ;)
Krysser fingre for en liten feriespire ✨
 
Syns også den ser mer korrekt ut ut fra dine tidligere tempegrafer. :) Perfekt timet aksjer da! :D
 
Back
Topp